autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 αυτοκίνητα με 12 κυλίνδρους συνολικά και ιπποδυνάμεις από 116-136 ίππων. Ποιος κερδίζει;
20 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

4 αυτοκίνητα με 12 κυλίνδρους συνολικά και ιπποδυνάμεις από 116-136 ίππων. Ποιος κερδίζει;

Αρκεί ο τρικύλινδρος για τα SUV;

Διαβάστηκε από 7249 αναγνώστες - 26/10/2017
Είναι όλα τρικύλινδρα, πανέμορφα, με καλούς χώρους και οικονομικά σε καύσιμο. Η κορυφή λένε πως έχει μοναξιά γιατί χωράει μόνο έναν . Ποιος παίρνει λοιπόν το χρυσό στα μικρά Crossover;

Τα Crossocer έχουν κατακλίσει την αγορά, υπάρχουν πλέον σε πολλούς τύπους, ακόμα και σε κουπέ, και όπως φαίνεται δεν είναι μια μόδα που θα περάσει μιας και είναι πολύ βολικά και μπορούν ακόμα και αυτά της μικρής κατηγορίας να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες μια οικογένειας χωρίς περιορισμούς. Έχουν οδική συμπεριφορά μικρομεσαίου και μεγάλους χώρους αποσκευών και επιβατών.


Κλασικό και μοντέρνο ταυτόχρονα το Q2

Κλασικό και μοντέρνο ταυτόχρονα το Q2

Κοινοποίησέ το »



Στο συγκριτικό μας τα Q2 και Ateca έχουν 1000αρι κινητήρα βενζίνης, το 3008 1200άρι ενώ το ΜΙΝΙ έχει βασικό κινητήρα αυτό των 1500 κεκ. Πολύ σωστά θα σκεφτείτε αν αρκεί ένας τρικύλινδρος για τα όχι και τόσο μικρά μας SUV (τo Peugeot είναι περίπου 4,45 μέτρα και ζυγίζει 1,5 τόνο). H απάντηση είναι πως αρκεί και με το παραπάνω, σκεφτείτε ότι το Audi έχει 0-100 σε σχεδόν 10 δλ και το ΜΙΝΙ έχει τελική κοντά στα 200 χλμ/ ώρα.

`Αλλη μια ευχάριστη έκπληξη είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το Ateca και το Q2 αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά με κατανάλωση μιας και αρκέστηκαν σε 6,5 λτ για κάθε 100 χλμ. Αυτό βέβαια δεν είναι έκπληξη αφού έχουν τον χαμηλότερο κυβισμό του συγκριτικού. Ακολουθεί το ΜΙΝΙ με 6,8 λτ και το 3008 με 7,1 λτ.

PEUGEOT 3008 PURETECH 130
+ Εκλεπτυσμένο ντιζαιν, πολύ κομψό εσωτερικό, πλήρη εξοπλισμό, ζωντανό κινητήρα
-Ορατότητα.
Αυτό το  Peugeot είναι πολύ στιλάτο. Ο σχεδιασμός είναι πραγματικά SUV και στο εσωτερικό βρίσκουμε πολύ καλα υλικά με μοντέρνα σχεδίαση. Εντύπωση κάνει ο έγχρωμος πίνακας οργάνων και η οθόνη αφης. Ένω πολύ μεγάλη χαρακτηρίζεται η κεντρική κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Το τιμόνι έχει όμορφη σχεδίαση αλλα στην θέση του οδηγού δεν θα κάτσουν οι πάντες άνετα. Μπροστά υπάρχει πολύς χώρος ενώ πίσω είναι ελαφρώς στενότερο και δεν φτάνει το Ateca που έχεις τους καλύτερους χώρους. Ο κινητήρας των 1,2 λτ δεν θα ιδρώσει καθόλου για να κινήσει το βαρύ όχημα αλλά είναι λίγο πιο τραχύς από τους υπόλοιπους. Οι 18άρες ζάντες κολλούν το γαλλικό αμάξι στο έδαφος  και οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν μεταφέρονται στους επιβάτες. Τέταρτη θέση.

AUDI Q2 1.0 TSI ULTRA
+ Όμορφη και κλασική σχεδίαση, κινητήρας, τελική
-Μικρό πίσω κάθισμα, χώρος αποσκευών
Αυτό το Audi πηγαίνει την γερμανική φίρμα ακόμα πιο μακριά. Το εξωτερικό χρώμα υπάρχει και σε αρκετές λεπτομέρειες του εσωτερικού δίνοντας έναν trendy τόνο στο μικρό γερμανό. Είναι 26 χλστ μικρότερο από το Peugeot και έχει τον μικρότερο χώρο αποσκευών του συγκριτικού. Οι πίσω επιβάτες θα νιώσουν πιο στριμόχωρα απ ότι στα υπόλοιπα μοντέλα. Ο τρικύλινδρος 1000άρης με του 116 ίππους έχει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία και δίνει καλές επιδόσεις στο Q2. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε τις 18 άρες ζάντες και σε συνδυασμό με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης το καθιστούν αποτελεσματικό στο δρόμο. Τρίτη θέση.  ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις