Fiesta, i20 και Yaris «σφάζονται» για την πρωτιά
Ευτυχία κρυμμένη στα 4 μέτρα
Δεν χρειάζεται πάντα τρελές ιπποδυνάμεις και θηριώδεις κινητήρες για να γίνει ένα αυτοκίνητο απολαυστικό. Μερικές φορές, η ευτυχία κρύβεται πίσω από μοντέλα που με δυσκολία ξεπερνάνε τα 4 μέτρα κι είναι τόσο φορτωμένα με τεχνολογία που κάνουν τις καθημερινές μετακινήσεις μια ευχάριστη εμπειρία. Τρείς άξιοι εκπρόσωποι της συγκεκριμένης κατηγορίας είναι το Hyundai i20, το Toyota Yaris και το Ford Fiesta που καταφέρνουν και κρατάνε τα σκήπτρα στα μικρά αυτοκίνητα πόλης και βγάζουν πονηρά τη γλώσσα στα SUV.
Fοrd Fiesta: Στρατηγικά ανανεωμένο
Το πιο «φρέσκο» μοντέλο είναι το Ford Fiesta που ανανεώθηκε μετά από 5 χρόνια, με την εταιρία να μην επιλέγει σκληροπυρηνικές αλλαγές, αλλά σίγουρα εμφανείς. Αρχικά το μπροστινό μέρος είναι τελείως διαφορετικό, με τη μάσκα να αποκτά νέα σχεδίαση και το λογότυπο να τοποθετείται πάνω σε αυτή κι όχι στο τελείωμα του καπό, όπως ήταν στην προηγούμενη γενιά. Οι προαιρετικοί Matrix LED προβολείς με το αιχμηρό σουλούπι τονίζουν ακόμα περισσότερα τη σπορτίφ εικόνα του μοντέλου, ενώ τα πίσω φώτα απόκτησαν σκούρα κρύσταλλα που του χαρίζουν ένα πιο premium «αέρα».
Αρκετές κι οι αλλαγές που έγιναν στο εσωτερικό του Ford Fiesta, κυρίως τεχνολογικής φύσεως. Πλέον ένας μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων βρίσκεται πίσω από τιμόνι, ευγενική χορηγία από τα μεγαλύτερα μοντέλα, ο οποίος διαφοροποιείται ανάλογα το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης θυμίζοντας λίγο τα γραφικά του Hyundai.
Μπορεί να μην έχει την αίγλη των κλασικών αναλογικών οργάνων, αλλά το να εμφανίζεται ένα τεράστιος χάρτης πλοήγησης ή να μην υπάρχει τίποτα για μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού είναι εντυπωσιακό. Από την άλλη, το Toyota έχει μια διαφορετική φιλοσοφία , με τον πίνακα οργάνων να έχει δυο αναλογικά «ρολόγια» και μια έγχρωμη οθόνη ενδιάμεσα τους που συνδυάζεται με ένα Head-Up display .
Σχολιάστε |