Νissan Juke Hybrid vs Ford Puma: Με στόχο την κατανάλωση
Το Nissan Juke Hybrid προκαλεί το Ford Puma
H μονομαχία μεταξύ Nissan Juke και Ford Puma έχει γίνει πλέον El Clasico. To ιαπωνικό μοντέλο από την αρχή δίχασε με την εμφάνιση του, αποκτώντας θερμούς οπαδούς αλλά και φανατικούς αντιπάλους, ενώ ήταν ουσιαστικά ο «ιδρυτής» της κατηγορία των μικρών SUV. Από την άλλη το Puma ξεκίνησε σαν μικρό σπορ coupe το 1997, με την παραγωγή του να σταμάτα το 2001 και να ξαναεμφανίζεται το 2019 σαν SUV, όντας στο πνεύμα της εποχής.
Κερδίζει τις εντυπώσεις το εσωτερικό του Juke, καλύτερο το σύστημα πλοήγησης του Puma
Tα δυο μοντέλα έχουν σχεδόν ίδιες διαστάσεις, μιας κι ακουμπάνε τα 4,2 μ μήκος και το 1,8 μ πλάτος, αλλά θα αφήσουμε εκτός την εξωτερική εμφάνιση, μιας κι η ομορφιά είναι καθαρά υποκειμενική υπόθεση. Στο εσωτερικό, ευχάριστη εντύπωση κάνει η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο Juke, ειδικά στην έκδοση N-Design, όπου το ταμπλό είναι επενδυμένο με το ίδιο μαλακό ύφασμα που υπάρχει στο πάνελ της πόρτας, ενώ το τιμόνι και τα καθίσματα είναι ντυμένα με Alcantara.
Αντίθετα, το Puma φαίνεται πιο «άδειο», με τα φιλέτα απομίμησης ξύλου που συναντάμε στην έκδοση Titanium X-Line, να δίνουν κάποιες νότες αναβάθμισης. Τόσο το Nissan όσο και το Ford εξακολουθούν να εφοδιάζουν τα μοντέλα με φυσικούς διακόπτες για μεγαλύτερη πρακτικότητα κι εργονομία, ενώ αρκετές λειτουργίες διαχειρίζονται και μέσω των κουμπιών που υπάρχουν στο τιμόνι των δυο αυτοκινήτων. Σε αυτό το τομέα μπορούμε να πούμε ότι κερδίζει το γερμανικό μοντέλο λόγω καλύτερης ποιότητας των διακοπτών, αλλά πραγματικά είναι ελάχιστη σημασία σε μια τέτοια σύγκριση.
Ο πίνακας οργάνων του Puma είναι full ψηφιακός κι έγχρωμος, ενώ το Juke έρχεται με δυο αναλογικά στρογγυλά όργανα και μια οθόνη ανάμεσα τους, που προαιρετικά μπορεί να φτάσει έως τις 12,3 ίντσες.
Τα μοντέλα διαθέτουν κι έλεγχο μέσω φωνητικών εντολών, αλλά κανένα από τα δυο δεν εντυπωσιάζει με την αποτελεσματικότητα του κι ο καλύτερος τρόπος είναι να συνδέσετε το smartphone μέσω USB και συνομιλήστε με τη Siri ή την Google.
Ούτε βέβαια αυτά τα λογισμικά είναι αλάνθαστα, αλλά σίγουρα θα «πετύχετε» το στόχο σας πολύ πιο γρήγορα και εύκολα. Όσο αφορά τα εργοστασιακά συστήματα πλοήγησης, το Ford τα πάει καλύτερα, αλλά το λογισμικό Connect της Nissan με την οθόνη αφής 8,7 ιντσών και τις εξελιγμένες δυνατότητες του θα ενθουσιάσει τους πιο high-tech οδηγούς.
Σχολιάστε |