Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Toyota RAV4 AWD-i VS Nissan X-Trail e-4orce: Δυο υβριδικά για φίλημα!
13 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota RAV4 AWD-i VS Nissan X-Trail e-4orce: Δυο υβριδικά για φίλημα!

Διαβάστηκε από 46697 αναγνώστες - 5/1/2023

To full υβριδικό Toyota RAV4 AWD-i έχει δείξει πολλάκις τις δυνατότητες και την αξία του. Πλέον στην αγορά σκάει σαν κεραυνός εν αιθρία το ολοκαίνουργιο Nissan X-Trail e-4orce με το καινοτόμο σύστημα υβριδισμού που ταράζει τα νερά. Το ερώτημα έρχεται λογικά: Ποιο το κάνει καλύτερα;

Μπορεί ο νέος να κοντράρει τον παλιό;

Όχι πρίζες κι απαγορευτικές τιμές απόκτησης, αλλά και καμία επιδότηση ή προνόμιο. Όποιος οδηγεί ένα πλήρες ή αυτοφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο γνωρίζει καλά τα παραπάνω, με την επιλογή ενός τέτοιου οχήματος να έχει να κάνει αρχικά με την οικονομία καυσίμου και τη μεταστροφή από τους πετρελαιοκινητήρες που έχουν μεγάλο κόστος συντήρησης. Βέβαια όποιος ψάχνει να αγοράσει ένα full hybrid SUV με τετρακίνηση θα έρθει αντιμέτωπος με τόσο περιορισμένες επιλογές που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού. Honda CR-V e:HEV, Lexus UX 250h, Hyundai Tucson, Kia Sportage και Toyota RAV4 ήταν οι μοναδικές επιλογές που υπήρχαν μέχρι τώρα. Πλέον η Nissan διεκδικεί μερίδιο από τη συγκεκριμένη αγορά με την τετρακίνητη υβριδική έκδοση του νέου X-Trail, την 1.5 VC-T E-4orce.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τεχνολογία αιχμής στο σύστημα κίνησης του Nissan X-Trail

Εκτός από ένα αδιαμφισβήτητο άλμα ποιότητας σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά, το νέο μοντέλο προσφέρει μια καινοτόμα τεχνολογία. Φοράει ένα υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων 158 ίππων, με μεταβλητή συμπίεση, ο οποίος χρησιμεύει μόνο σαν γεννήτρια κι ουσιαστικά δεν στέλνει ποτέ άμεση ισχύ στους τροχούς, αλλά «δουλειά» του είναι να γεμίζει την μπαταρία ή να στέλνει ρεύμα κατευθείαν στους δυο ηλεκτροκινητήρες του μοντέλου.



Με αυτό το τρόπο καταφέρνει να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα δυο κόσμων. Από την μία δίνει άμεσα τη μέγιστη ροπή του όπως τα ηλεκτρικά κι από την άλλη δεν υπάρχει το άγχος της αυτονομίας. Επίσης δεν χρειάζεται ρεύμα για το καλοριφέρ, αφού υπάρχει η θερμότητα που βγαίνει από τον κινητήρα, είναι αυτόματο και το θερμικό μοτέρ μπορεί να λειτουργεί πάντα εντός ενός βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε