autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9 φωτογραφίες »

Ποιο είναι πιο γοητευτικό, το ογκώδες Insignia ή το λεπτοκαμωμένο Kadett;

GSi..is back!!

28/11/2017

Η Opel 33 χρόνια μετά την πρώτη εμφάνιση του GSi επαναφέρει αυτή την θρυλική έκδοση μέσω του μεσαίου της Insignia και όπως όλα δείχνουν έφτιαξε ένα πραγματικά καλό μεσαίο Gt.

 Η Opel επαναφέρει το GSi στην μεσαία κατηγόρια από κεί που ξεκίνησε πριν 33 χρόνια. Την αρχή την έκανε το Manta B GSi και την σκυτάλη την πήρε το Κadett E GSi που κυκλοφόρησε το 1988 και χτύπαγε ακόμα και το Cosworth 150PS! Οι ελλείψεις όμως στον εξοπλισμό και κυρίως η αδιάφορη σχεδίαση έστελνε τους αγοραστές σε άλλες «γρήγορες» προτάσεις της κατηγορίας. Έτσι μετά το Kadett E ο φάκελος GSi μπήκε στο αρχείο της Opel και εμφανίστηκε το 2008 στο Corsa 4ης γενιάς. Τώρα όμως η Opel το φέρνει στην μεσαία κατηγορία και κάνει το οικογενειακό  Insignia πραγματικό GT. 


Το 2018 λοιπόν αναμένεται το Insignia GSi το οποιό θα φοράει ένα τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα  2 λτ απόδοσης 260 ίππων και 40 Νm ροπής ο οποίος είναι διαθέσιμος και στο απλό Insignia χωρίς όμως την περιβολή και τις τεχνικές αναβαθμίσεις του GSi.

To νέο GSi πρέπει να είναι γρηγορότερο στο Ring από το παλιό Insignia OPC των 325 ίππων.

Πως όμως μπορεί να γίνει αυτό; Πρώτα απ όλα με την μείωση του βάρους. Το νέο Insignia είναι 160 κιλά ελαφρύτερο από το παλιό. Επίσης νέος είναι ο τρόπος λειτουργίας του Esp. Το σύστημα διεύθυνσης, η απόκριση του γκαζιού και η ανάρτηση μπορούν να ρυθμιστούν σε 4 επιλογές ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού (Standard, Tour, Sport και Race). Θα είναι τετρακίνητο με 20αρες ζάντες που θα φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S  και φρένα Βrembo.

Εμφάνιση: Με αισθητικές κυρίως αλλαγές

Στον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχουν για διακοσμητικούς και μόνο λόγους, 2 εισαγωγείς αέρα και μια πραγματική διπλή απόληξη πίσω. Νέο είναι και το μεταλλικό πορτοκαλί χρώμα.

Εσωτερικό: Πολυτελές με σπορ πινελιές

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα με 18 ρυθμίσεις που κάνουν και μασάζ! Κατά τα άλλα το εσωτερικό παραμένει ίδιο με μόνες διαφορές την μαύρη οροφή, τα σπορ πενταλ, το πεπλατυσμένο τιμόνι και το κοντέρ που φτάνει ως τα 270 χλμ/ ώρα.

Η τεράστια οθόνη στο κέντρο του ταμπλώ θα παραξενεύσει σίγουρα τους οδηγούς του Kadett GSi και σίγουρα ένας νέος οδηγός θα βρει λιτό το εσωτερικό του  Kadett GSi του 1988 που έχει όμως πολύ καλή διαρρύθμιση. Αριστερά οι ενδείξεις για το νερό, την μπαταρία και το καύσιμο ενώ το κοντέρ φτάνει μέχρι τα 288 χλμ/ ώρα! Τα σπάει!

Τόσο γρήγορο δεν ήταν το 16 βάλβιδο Kadett αλλά έφτανε τα 220 χλμ/ ώρα. Είχε oldschool γοητεία με τριάκτινο τιμόνι χωρίς κουμπιά με σπορ αλλά μεγάλα καθίσματα, κάτι που δεν συναντάμε σήμερα, και μια οροφή με κουπέ κλίση.

Στο ταμείο..

Με πλήρη εξοπλισμό κόστιζε 40,000 γερμανικά μάρκα, ενώ το νέο Insignia GSi αν και δεν έχουν ανακοινωθεί οι τιμές αναμένεται να κοστίζει στη Γερμανία περίπου 46,000 ευρώ.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Opel Isignia Gsi Opel Kdett Gsi
Κινητήρας Τετρακύλινδρος, Turbo Τετρακύλινδρος, τετράχρονος
Μέγεθος 1998 κεκ 1998 κεκ
Ιπποδύναμη 260 ίπποι 150 ίπποι
Ροπή 400 Nm 192 Νm
Μετάδοση Τετρακίνητο, 8τατάχυτο αυτόματο Mπρόστα, 5τατάχυτο
Κτανάλωση 8,6 λτ/ 100χλμ 10,5 λτ/ 100χλμ
Ρύποι 197γρ 249 γρ
Τιμή(Γερμανία) Εκτιμώμενη 46,000 ευρώ 31.815 μάρκα

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις