Πώς θα σας φαινόταν ένα θρυλικό Opel Manta A με ηλεκτρικό κινητήρα και LED φανάρια από το Mokka-e; Η Opel το έκανε πράξη, και μας δείχνει το Manta GSe electroMOD, ένα αυτοκίνητο που παντρεύει το κλασσικό με το μοντέρνο.
Η Opel πάντρεψε το κλασσικό με το μοντέρνο, και έφτιαξε ένα Manta A με ηλεκτρικό κινητήρα από το Mokka-e. Μέχρι στιγμής, η εταιρεία έχει δημοσιεύσει μόνο μία φωτογραφία από το όχημα, που ονομάζεται Manta GSe electroMOD, χάρη στην οποία φαίνεται ξεκάθαρα η restomod φιλοσοφία που έχει ακολουθηθεί.
Με τον όρο restomod εννοούμε τη διαδικασία κατά την οποία ένα κλασσικό όχημα αναπαλαιώνεται, ενώ παράλληλα εκμοντερνίζεται με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών.
Έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση, το εν λόγω Opel Manta A, το οποίο είναι βαμμένο στη θρυλική 70s διχρωμία ανοιχτού πράσινου με μαύρο καπό, έχει αναβαθμισμένο πρόβολο, στον οποίον δεσπόζει το ονομαζόμενο Opel-Vizor, το χαρακτηριστικό εμπρός τμήμα που πλέον αποτελεί το νέο πρόσωπο της εταιρείας και ξεχωρίζει χάρη στο μαύρο κέντρο με τα LED γωνιώδη φώτα.
Η νέα πρόσοψη ταιριάζει αρκετά στις γραμμές του κλασσικού Manta A, κάτι που δεν μας κάνει εντύπωση, αφού οι σχεδιαστές είχαν ως πηγή έμπνευσης το συγκεκριμένο εμβληματικό Opel.
Χαμηλά, διακρίνεται ένα spoiler σε ρετρό γραμμές, που προσδίδει επιπλέον δυναμισμό στο αυτοκίνητο. Όσον αφορά το εσωτερικό, δεν έχουμε κάποια πληροφορία, αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να έχει χρησιμοποιηθεί ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι.
Η εκμοντερνισμένη εμφάνιση αποτελεί ένα προοίμιο του τι θα βρούμε κάτω από το μακρύ καπό του ιστορικού Manta. Η Opel δεν έχει ανακοινώσει πολλές λεπτομέρειες, εκτός από το ότι ο κινητήρας είναι ηλεκτρικός. Δεδομένου ότι στη γκάμα της εταιρείας υπάρχει διαθέσιμο μόνο ένα τέτοιο μοτέρ, που χρησιμοποιείται στο Mokka-e και το Corsa-e, καταλαβαίνουμε πως η ιπποδύναμή του είναι 136 άλογα. Πίσω στη δεκαετία του 1970, η κορυφαία έκδοση του ποθητού «σαλαχιού» ήταν η GT/E, η οποία απέδιδε 105 ίππους από τον CIH κινητήρα 1900 κυβικών.
Δεν γνωρίζουμε το επιπλέον βάρος που απέκτησε το Opel Manta GSe electroMOD από το ηλεκτρικό σύστημα, αλλά το Mokka-eζυγίζει 1600kg και χρειάζεται 9 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100km/h. Αναμένουμε να δούμε αντίστοιχα στοιχεία και για το restomod αυτοκίνητο.
Τέλος, το εκμοντερνισμένο κλασσικό Opel μπορεί να κυκλοφορεί κανονικά στο δρόμο, αφού παρατηρούμε πως έχει πινακίδες. Παρόλα αυτά, η εταιρεία δήλωσε πως δεν θα κατασκευάσει περισσότερα αντίτυπα, και έτσι το επίσημα εξηλεκτρισμένο Manta θα παραμείνει μοναδικό.