Το μοναδικό cabrio Toyota Supra στον κόσμο οφείλεται στο αλκοόλ
21/10/2020
Αμερικάνος μέθυσε και του ήρθε η ιδέα να πετσοκόψει ένα Toyota Supra Turbo, προκαλώντας οργή στην κοινότητα ιδιοκτητών του μοντέλου. Ωραία ιδέα ή βεβήλωση;
Η αγαπημένη τέταρτη γενιά της Toyota Supra, με κωδικό JZA80 για τους πιο μυημένους, βγήκε σε αρκετές παραλλαγές. Την είδαμε κλειστή, targa, γνωρίσαμε την σπανιότατη έκδοση TRD3000GT, τη θαυμάσαμε ακόμα και ως αγωνιστικό του πρωταθλήματος JGTC, με ακραία φουσκωμένο αμάξωμα.
Μόνο σε ανοιχτή έκδοση δεν μας την προσέφερε η Toyota. Γιατί;
Την ίδια απορία είχε και ένας Αμερικάνος εν ονόματι Sháine Xraüsby, ο οποίος μια μέρα, τύφλα στο μεθύσι, χάζευε τις 2 Supra που είχε στην κατοχή του και είχε την ιδέα να δημιουργήσει μόνος του την cabrio εκδοχή του δημοφιλούς Toyota. Στο σημείο αυτό να τονίσουμε λόγια σοφών που λένε ότι οι μεθυσμένες ιδέες σπάνια οδηγούν σε καλά αποτελέσματα.
Αν είστε σκληροπυρηνικός fan της Toyota, ή των sport αυτοκινήτων γενικότερα, θα σας συνιστούσαμε να σταματήσετε εδώ το διάβασμα και να δείτε τηλεόραση.
Ο δότης για το τερατούργημα ήταν η σπάνια Turbo έκδοση και μάλιστα με το χειροκίνητο κιβώτιο, και ο ιδιοκτήτης έκανε όλη την μετατροπή μόνος του. Απορούμε με το πώς τα κατάφερε, αλλά ο ίδιος δήλωσε πως του πήρε πάνω από 500 εργατοώρες για να ολοκληρώσει τη δημιουργία του.
Θα θέλαμε να δούμε την αντίδρασή του φίλου μας όταν ξεμέθυσε και συνειδητοποίησε τι ξεκίνησε να κάνει, αν και φανταζόμαστε πως μόλις πέσει η πρώτη πριονιά, δεν υπάρχει γυρισμός.
Ο 2JZ-GTE παρέμεινε σε εργοστασιακή κατάσταση, ενώ στο εσωτερικό ο ιδιοκτήτης τοποθέτησε μια οθόνη 8 ιντσών στη θέση του εργοστασιακού καθρέπτη , συνδεδεμένη με ένα PlayStation 2.
Όσον αφορά το εξωτερικό της καραφλής Supra, τοποθετήθηκε body kit, ενώ αλλάχθηκαν και οι ζάντες με διαιρούμενες πεντάμπρατσες εποχής, ίσως η μόνη ωραία προσθήκη που έγινε, ενώ ο… φίλτατος Sháine άλλαξε τα σήματα της Toyota με αυτά της Lexus, άγνωστο γιατί, με το μοντέλο πίσω να αναφέρει «SC 440». Προφανώς ο ιδιοκτήτης ήθελε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο αντάξιο του Lexus SC 430 (σχεδιασμένο από τον Έλληνα Σωτήρη Κωβό), και ας λέμε πάλι καλά που δεν ξήλωσε και το εξακύλινδρο διαμάντι για χάρη του 3UZ.
Αφού ολοκληρώθηκε το χειρουργείο, το τερατούργημα του Αμερικάνου αντιμετωπίστηκε με την συλλογική κατακραυγή σύσσωμων των κοινοτήτων και fora Supra και Lexus, με πολλούς να είναι εντελώς εχθρικοί απέναντι στον ιδιοκτήτη του.
Εδώ να τονίσουμε πως, παρόλη τη βεβήλωση που υπέστη το JZA80, η ποιότητα και το μέγεθος της δουλειάς αξίζουν τουλάχιστον ένα μπράβο, ενώ ο ιδιοκτήτης δηλώνει πως πριν του επιτεθεί με το πριόνι το είχε προς πώληση έναντι των 15.000 δολαρίων αλλά κανείς δεν έδειξε ενδιαφέρον.
Κάποια στιγμή πριν 10 χρόνια το αυτοκίνητο πουλήθηκε με δόσεις, με τον νέο ιδιοκτήτη εν τέλει να μην μπορεί να αποπληρώσει το χρέος του, και έτσι το δύσμοιρο Toyota επέστρεψε πίσω στο δημιουργό του σε κάκιστη κατάσταση και χρησιμοποιήθηκε ως δότης ανταλλακτικών για άλλα 4 Supra.
Τα πράγματα έδειξαν να γίνονται καλύτερα για το Ιαπωνικό coupe όταν το 2014 το σασί αγοράστηκε από τον διαχειριστή του The SupraRegistry , Anthony Recine, ο οποίος έβαλε targa οροφή στο αυτοκίνητο και έπειτα το μεταπούλησε σε μισοτελειωμένη κατάσταση. Ο τρέχων ιδιοκτήτης θέλει να το κάνει ολική ανακατασκευή με μικρές βελτιωτικές πινελιές, διατηρώντας βέβαια την targa οροφή.
Ελπίζουμε να έρθει σύντομα η επανεμφάνιση του πολύπαθου Supra, σε πολύ πιο νορμάλ κατάσταση από ότι το γνωρίσαμε.