Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Αποκλειστικό: Έτσι θα είναι το νέο Smart #2!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αποκλειστικό: Έτσι θα είναι το νέο Smart #2!

Διαβάστηκε από 18592 αναγνώστες - 3/11/2022

Μετά από το Smart #1, σειρά φαίνεται να παίρνει η coupe εκδοχή του που θα διαθέτει τους ίδιους κινητήρες, με το όνομα να μη το λες πρωτότυπο, αφού θα ονομάζεται απλά Smart #2.

H λέξη Smart στο χώρο του αυτοκινήτου έχει συνδεθεί άρρηκτα με το μικρό διθέσιο μοντέλο ForTwo που κυκλοφορεί στους δρόμους από το 1998 και πλέον έρχεται ως αμιγώς ηλεκτρικό, έχοντας επισκιάσει τα αδερφικά Roadster και Forfour. Πλέον η Geely, ο κινέζος εταίρος της Mercedes που του έχει «παραχωρηθεί» το όνομα, αποφάσισε να προσπαθεί να «ξαναμεγαλώσει» τη γκάμα, παρουσιάζοντας το Smart #1, το οποίο είχαμε οδηγήσει πριν λίγο καιρό.

Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό SUV, με μήκος 4,7 μέτρα που μπαίνει στα νερά του VW Golf ή Mini Countryman, μπορεί να φιλοξενήσει 4 ενήλικες και έχει πορτμπαγκάζ 313 λίτρων. Όμως η εταιρία φαίνεται να μην έχει διάθεση να σταματήσει σε αυτό το μοντέλο κι έχει «αφήσει» να διαρρεύσουν φωτογραφίες  που φανερώνουν ένα coupe όχημα, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες θα ονομάζεται Smart #2.
 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Με κεκλισμένη οροφή και στοιχεία από το Smart #1

Εμφανισιακά, το Smart #2 θα φέρει αρκετά στοιχεία από τον καθαρό SUV αδερφό του, με τον εμπρός πρόβολο να παραμένει αναλλοίωτος. Οι διαφορές θα εντοπίζονται στο πίσω μέρος, όπου η επιφάνεια των παραθύρων θα είναι μικρότερη, ώστε να υπογραμμιστεί ο coupe χαρακτήρας που θα τονίζεται κι από την κεκλιμένη γραμμή της οροφής, ενώ φαίνεται ότι οι πόρτες δεν θα έχουν πλαίσιο.
 

Το Smart #2 θα είναι πιο χαμηλό και θα έχει 440 χλμ αυτονομίας

Το Smart #2 θα είναι χαμηλότερο από το Smart #1, του οποίου το ύψος φτάνει τα 1,64 μ. κι είναι σημαντικά υψηλότερο από τον ανταγωνισμό (π.χ. το Mini Countryman έχει ύψος 1,56 μ.). Το ηλεκτρικό coupe θα πατάει πάνω στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) της Geely όπως και η SUV έκδοση, οπότε το μεταξόνιο και το μήκος ίσως παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με του αδερφού μοντέλου.



Στο τομέα της κίνησης, δεν περιμένουμε να αλλάξουν πολλά σε σύγκριση με το Smart #1.Στη βασική έκδοση θα βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρα των 272 ίππων και των 343 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και θα εφοδιάζεται με μια μπαταρία 66 kWh που θα προσφέρει στο αυτοκίνητο θεωρητική αυτονομία  440 χιλιομέτρων.
 

...Δείτε περισσότερα

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε