Τον Φεβρουάριο θα έρθει κοντά μας το νέο Audi A3, φέρνοντας ολόφρεσκη σχεδίαση και αρκετές νέες λεπτομέρειες. Δείτε το νέο Α3 που πρωταγωνιστεί στα premium μικρομεσαία και μάλιστα σε ένα ολοκαίνουργιο εντυπωσιακό χρώμα.
Το νέο Audi A3 βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα MQB evo, διατηρώντας σχεδόν αυτούσιες τις τωρινές του διαστάσεις, φέρνοντας όμως δεκάδες designατες λεπτομέρειες που αλλάζουν την εικόνα του. Για παράδειγμα, τα πολύ τονισμένα φτερά πάνω από τους τροχούς, τα οποία θα κάνουν το νέο Audi Α3 να δείχνει τόσο πλατύ όσο είναι σήμερα το RS 3 ή το νεύρο το οποίο διατρέχει ολόγυρα όλο το αμάξωμα του. Ο στόχος των υπευθύνων ήταν σαφής και εξελίχθηκε με τεράστια επιτυχία. Το νέο Audi A3 να διατηρήσει το γνωστό του σχεδιαστικό DNA που το έκανε τόσο αγαπητό στον κόσμο, να αποφευχθούν οι ακρότητες και να γίνει ακόμα πιο δυναμικό μέσα από συγκεκριμένες αλλαγές.
Διαφορετική φιλοσοφία από το Golf
Σε σύγκριση με το VW Golf, το νέο Audi A3 έχει μια πιο κλασική εσωτερική διάταξη επηρεασμένη απευθείας από το νέο Q3, λέγοντας περισσότερα ναι στην χρήση διακοπτών. Από την άλλη, η φαρέτρα των τεχνολογιών του ξεχειλίζει, καθώς φέρνει όλες τις απαραίτητες αλλά και προαιρετικές τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης, που συνήθως συναντάμε στα μεγαλύτερα SUV. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η σχεδόν αυτόνομη κίνηση μέχρι και τα 210χλμ./ώρα, η μόνιμη σύνδεση με το διαδίκτυο ή το head up display στο παρμπρίζ και όχι σε ξεχωριστό κομμάτι πλέξιγκλας.
Με 5 υβριδικές εκδόσεις
Το νέο Audi Α3 θα έχει πέντε υβριδικές εκδόσεις, εκ των οποίων τρεις mild-hybrid (θα λέγονται TFSI e) με 110, 130, και 150 ίππους. Εδώ υπάρχει δίκτυο 48 Βολτ, προς υποστήριξη του θερμικού κινητήρα. Οι άλλες δύο είναι Plug-in εκδόσεις (e-tron) με 204 και 245 ίππους. Φυσικά η Audi δεν εγκαταλείπει την ιδέα του φυσικού αερίου και θα βάλει και στο νέο Α3 τη φιλική προς το περιβάλλον γραμμή κίνησης με καύσιμο το CNG και όνομα το «g-tron». Κοντά στα τέλη του νέου έτους θα γνωρίσουμε από κοντά και τις γρηγορότερες εκδόσεις S3 και RS 3, όπου η πρώτη θα έχει τον τετρακύλινδρο με 310 ίππους ενώ στην πιο δυνατή θα επιβιώσει κανονικά ο πεντακύλινδρος των 400 ίππων. Η μάσκα θα είναι πλέον μαύρη στο RS 3 και κάπως έτσι θα ολοκληρώνεται η ουσιαστική απομάκρυνση από το Golf.
Η Audi τολμάει αρκετά με το να μην προχωρήσει σε κάποια τεράστια εξόφθαλμη αλλαγή στο νέο Audi A3. Σίγουρα παραμένει ένα εντυπωσιακό σύνολο, όμως μένει λίγο πίσω μεταξύ των συγγενών του?