Καιρό τους περιμέναμε και εκείνοι δεν θέλησαν να παρατείνουν την αναμονή μας περισσότερο. Οι κύριοι της BMW τελικά αποφάσισαν να κάνουν το βήμα και να περάσουν στη δημιουργία ενός σεντάν με αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση, ερμηνεύοντας τα σημεία των καιρών και την κατεύθυνση που τείνει να πάρει η αγορά αυτοκινήτων τα χρόνια που έρχονται. Γιατί, παρόλη την αστάθεια στην τιμή του ηλεκτρισμού αυτή τη στιγμή σε σχέση με του πετρελαίου, η παγκόσμια τάση με τον έναν ή τον άλλο τρόπο είναι η ηλεκτροκίνηση. Για να μην κουράζεστε όμως με γενικότητες που, τουλάχιστον αυτή τη στιγμή, δεν μας αφορούν ιδιαίτερα, ας περάσουμε στο… ζουμί της υπόθεσης: τι αποκομίσαμε από τη πρώτη μας επαφή με την i4 και μάλιστα με την Μ50 των 544 ίππων;
Από τη BMW είχαν υποσχεθεί ότι η i4 θα έμενε όσο κοντά γινόταν στην πρωτότυπη Concept i4 – και μπορούμε να πούμε ότι κράτησαν το λόγο τους. Η τεράστια μάσκα σαν διπλό νεφρό διατηρήθηκε στο μοντέλο παραγωγής, όπως και το βασικό σχέδιο των προφυλακτήρων και το σχήμα των καμπυλών γενικά. Ο πρόβολος εμπρός είναι ελαφρώς μακρύτερος από ό,τι στην Concept, αλλά εκείνος του πίσω μέρους έχει το ίδιο μήκος. Μιας που μιλάμε για την ουρά, να πούμε ότι και εδώ βλέπουμε τα ένθετα στο diffuser που έχουμε δει στην iX3 και την iX, αλλά παρουσιασμένα με διαφορετικό τρόπο. Όσο για την έκδοση Μ50 που κυκλοφορεί από την πρώτη στιγμή, θα εξοπλίζεται με πιο σπορ προφυλακτήρες, προσαρμοστική ανάρτηση, τιμόνι μεταβλητής υποβοήθησης, φρένα επιπέδου… Μ και 20άρες ζάντες.
Το κέντρο βάρους της BMW i4 είναι 53 χιλιοστά χαμηλότερο από της Σειράς 3, αλλά με βάρος 2.050 κιλών η i4 είναι αρκετά βαρύτερη. Ωστόσο, αν και ηλεκτρική, η i4 μπορεί στην πραγματικότητα να ρυμουλκήσει κάτι: το αυτοκίνητο πωλείται με προαιρετικό ηλεκτρικό κοτσαδόρο και αντέχει φορτίο 1,6 τόνων.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr