autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

BMW iM5: Με 1.000 ίππους η πρώτη ηλεκτροκίνητη Μ5

Διαβάστηκε από 41416 αναγνώστες - 6/6/2021

Η επόμενη M5 θα μπορούσε κάλλιστα να έχει για πρώτη φορά μια ηλεκτρική έκδοση. Χωρίς ήχο από κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά, αντί αυτού, περίπου 1.000 ίππους. Η AUTO BILD δείχνει πώς θα μπορούσε να μοιάζει ο αντίπαλος του Tesla!

Αργά ή γρήγορα θα πρέπει να αποχαιρετήσετε οριστικά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Τα σπορ -coupé, αυτοκίνητα και τα δυναμικά sedan θα πρέπει φυσικά να έχουν μέλλον. Μια λύση θα μπορούσε να είναι ο εξηλεκτρισμός τους. Η Mercedes-AMG δείχνει ήδη το δρόμο με την GT 73 και τη νέα C 63. Με αυτά τα δεδομένα, ούτε η επόμενη γενιά της BMW M5 θα είναι σε θέση να αποφύγει την ηλεκτρική υποστήριξη. Εκτός από μία υβριδική εκδοχή με V8 κινητήρα, οι Βαυαροί θα μπορούσαν να διαθέσουν ακόμα και μία αμιγώς ηλεκτρική M5 με απίστευτα δεδομένα ισχύος. 

Το εικονογράφημά της Μ5 βασίζεται στο σκίτσο της επόμενης γενιάς G60 της Σειράς 5. Ήδη, με την τεράστια γρίλια νεφρών και τα εξαιρετικά στενά φώτα δείχνει εξαιρετικά επιθετική. Η συγκεκριμένη πρόσοψη θα υιοθετηθεί και από την iM5, ενώ οι προβολείς, όπως στην «κανονική» Σειρά 5, θα παραμείνουν χαμηλά και θα πλαισιώνονται από διακοσμητικά κλιπ. Στην iM5, οι απαιτήσεις για αέρα ψύξης είναι φυσικά χαμηλότερες. Στη συνέχεια, την ψύξη του κινητήρα θα αναλάβει ο στενός αεραγωγός πιο κάτω, ενώ τα πλευρικά ανοίγματα θα μπορούσαν να ελέγχουν τη θερμοκρασία των φρένων και να εξυπηρετούν αεροδυναμικούς σκοπούς. Στο εικονογράφημά μας, τα ανοίγματα κοσμούνται από γυαλιστερά μαύρα στιλιστικά στοιχεία, παρόμοια με αυτά, που θα χρησιμοποιηθούν στο «πακέτο» M της i4 ή στην iX.

Η iM5 θα είναι πιο αδύναμη σε σχέση με ένα Tesla Model S
Προς το παρόν, για τον κινητήρα της επόμενης M5 μόνο εικασίες είναι δυνατό να γίνουν. Βέβαια, το λανσάρισμα μιας ηλεκτρικής M5 είναι ένα σενάριο περισσότερο από πιθανό. Άλλωστε, η BMW έχει ήδη δοκιμάσει την υβριδική εκδοχή τριών ηλεκτρικών συνόλων, τοποθετημένων κάτω από το αμάξωμα του σύγχρονου μοντέλου. Δύο ηλεκτρικοί κινητήρες στον πίσω άξονα και ένας στον μπροστινό «έφεραν» στο πρωτότυπο 700 PS. Στην έκδοση παραγωγής, που θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CLAR WE, κάθε ηλεκτρικός κινητήρας προβλέπεται πως θα έχει ισχύ περίπου 250 kW, κάτι που σημαίνει ότι η συνολική ισχύς του τετρακίνητου οχήματος θα είναι 750 kW (ή 1020 PS). Έτσι, μια αυτονομία περίπου 700 χιλιομέτρων και τιμές επιτάχυνσης κάτω των τριών δευτερολέπτων για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h δείχνουν τιμές σαφώς ρεαλιστικές.

Οι παραπάνω αριθμοί ακούγονται… εξωγήινοι. Ωστόσο, η ανταγωνίστρια Tesla κάνει ένα βήμα παραπάνω με το Model S Plaid +. Ταυτόχρονα, η BMW δε θα έπρεπε κιόλας να αφήσει τον κινητήρα καύσης της να αποσυρθεί έτσι κάτω από το καπό της M5. Μια έκδοση με ένα plug-in υβριδικό συνδυασμό, ισχύος 750 PS από την επερχόμενη X8 M θα μπορούσε να συνεχίσει να βασίζεται στον τετράλιτρο V8. Ό,τι και να συμβεί, θα πρέπει να περιμένουμε λίγο περισσότερο μέχρι να περάσουν και οι δύο εκδόσεις στη γραμμή παραγωγής. Η επόμενη Σειρά 5 θα ξεκινήσει το νωρίτερο το 2023, ενώ οι εκδόσεις "Μ" πιθανότατα το 2024.

Συμπέρασμα
Με την επόμενη M5, η BMW θα κάνει πιθανότατα πράξη το σύνθημά της "Power of Choice". Φυσικά, μια ηλεκτρική iM5 δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη. Ωστόσο, είναι εξαιρετικά απίθανο η BMW να μην αντιταχθεί στην πρόταση EQE της AMG-Mercedes.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις