Dacia Duster με 150 άλογα και αυτόματο διπλού συμπλέκτη
24/6/2021
Το best-seller SUV της Dacia, Duster, ανανεώνεται στα σημεία χωρίς να αλλοιώσει την ήδη επιτυχημένη συνταγή της επιτυχίας του και αποκτάει για πρώτη φορά αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και οθόνη 8 ιντσών.
Το Dacia Duster, από τα πρώτα του βήματα στην αγορά, κέρδισε το δικό του κοινό χάρη
στο χαμηλό κόστος απόκτηση και ταυτόχρονα στο πλούσιο εξοπλισμό του βάζοντας το
μέσα στα 20 πιο δημοφιλή crossover της ευρωπαϊκής αγοράς το 2020. Μετά από το δεύτερο facelift το 2017, η εταιρία επεμβαίνει ξανά στην επιτυχημένη ναυαρχίδα της χωρίς κραυγαλέες αλλαγές.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Σχεδίαση
Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν σχεδόν ίδιες με μια απειροελάχιστη διάφορα στο ύψος. Η πιο ουσιαστική αλλαγή έχει γίνει στη μπροστινή μάσκα με τη γρίλια, πλέον πιο μεγάλη και επιβλητική, να έχει περισσότερο χρώμιο που συνδυάζεται αρμονικά με τα νέα σχεδιαστικά LED φωτιστικά σώματα και φλας. Στα φώτα ημέρας και στα πίσω φανάρια συναντάμε πλέον τα γραφικά Υ που είναι το σήμα υπογραφής του Dacia. Στο βωμό του facelift έπεσαν και οι ζάντες όπου σχεδιάστηκαν από το μηδέν και θα είναι διαθέσιμες σε 16 και 17 ίντσες. Τέλος για καλύτερη αεροδυναμική και κέρδος στη κατανάλωση η αεροτομή τροποποιήθηκε κατάλληλα χωρίς όμως να χαλάσει η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.
Εσωτερικό
Στη καμπίνα του Dacia Duster οι αλλαγές δεν είναι κοσμοϊστορικές αλλά πιο εύκολο αναγνωρίσιμες από την πρώτη επαφή μαζί του. Πλέον το εσωτερικό το κοσμεί
ένα εκσυγχρονισμένο σύστημα πολυμέσων που βρίσκουμε και στο Sandero. Στη μέση του ταμπλό υπάρχει μ
ια οθόνη αφής 8 ιντσών που μπορεί να συνδεθεί με
DAB, Bluetooth και Apple CarPlay, έχει 2 υποδοχές USB ενώ μπορεί μέσω καλωδίου να υποστηρίξει και Android Auto. Μέσα από το multimedia συστήμα ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί κλήσεις, μηνύματα, να έχει οδηγίες GPS αλλά και να ελέγξει τις
4 κάμερες που βρίσκονται σε κάθε πλευρά του οχήματος προσφέροντας εμπειρία και ασφάλεια 360 μοιρών. Αξιοσημείωτο είναι και η συσκευή προειδοποίησης τυφλών σημείων που θα ειδοποιήσει τον οδηγό σε περίπτωση που κάποιο δίκυκλο είναι σε θέση μη ορατή από το καθρέπτη. Τέλος
τα ανασχεδιασμένα καθίσματα προσφέρουν περισσότερο άνεση στους επιβάτες.
Κινητήρας
Οι αξιοπιστία των κινητήρων της Dacia είναι μέσα στους λόγους της επιτυχίας του μοντέλου και ήρθε να προσθέσει και για πρώτη φορά αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη επιλογή κιβωτίου θα υπάρχει για τον κορυφαίο βενζινοκινητήρα TCe 150 δυστυχώς μόνο στη δικίνητη έκδοση.
Διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρων με χειροκίνητη μετάδοση και κίνηση στον ένα άξονα θα είναι επίσης ο TCe 130, o TCe 90, η έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G με LPG που αποδίδει 100 άλογα με
μεγαλύτερο κατά 50% χωρητικότητα ρεζερβουάρ και ο μικρός πετρελαιοκινητήρας dCi με 115 αλόγα με δυνατότητα τετρακίνησης.
Συμπέρασμα
Η Dacia έχει βρει τη χρυσή τομή με το Duster και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Με μικρές αλλά στοχευμένες αλλαγές διατηρεί φρέσκο το SUV της και το βελτιώνει στα σημεία. Το αυτοκίνητο είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορεί τον Σεπτέμβριο του 2021 και οι τιμές, αν και δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, προβλέπεται να συνεχίσουν να είναι αρκετά προσιτές όπως σήμερα.