autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Dacia Jogger: Μοντέρνο, επταθέσιο και πραγματικά ευρύχωρο
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Dacia Jogger: Μοντέρνο, επταθέσιο και πραγματικά ευρύχωρο

15/2/2022
Το νέο Dacia Jogger έχει ό,τι χρειάζεται για να πετύχει και δεν αναφερόμαστε μόνο στη χαμηλή τιμή του.

Η Dacia, μετά τα πετυχημένα Duster και Sandero, λανσάρει το Jogger, ένα εφταθέσιο crossover που ξεχωρίζει για την ευρυχωρία του και θα προκαλέσει ευχάριστες αντιδράσεις με το (λογικά και σύμφωνα με τις τιμές που βλέπουμε στο εξωτερικό) χαμηλό κόστος απόκτησης του. Μοντέρνο εμφανισιακά, με 20 εκατοστά από το έδαφος, με 16 ζάντες αλουμινίου, φέρνοντας φωτιστικά σώματα με το χαρακτηριστικό «Υ» και σχεδιαστικές λεπτομέρειες που το κάνουν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, το Jogger σε κερδίζει από την αρχή και σε προκαλεί να αρχίσεις τις ταξιδιωτικές περιπέτειες.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 

Χώροι που εντυπωσιάζουν!

Κάθε φορά που έρχεται στα χέρια μας ένα επταθέσιο μοντέλο, πάντα η πρώτη κίνηση είναι να πάμε να ελέγξουμε το διαθέσιμο χώρο των πίσω επιβατών, που συνήθως είναι κάπως στριμωγμένα τα πράγματα. Στη περίπτωση του νέου Dacia Jogger αυτό δεν ισχύει, κάνοντας ακόμα και τους κλειστοφοβικούς τύπους άνω του 1,80 ύψους να νιώθουν άνετα. Το μήκος των 4,55 μέτρων, το κάνουν εξαιρετικά ευρύχωρο και με διπλωμένα τα καθίσματα της δεύτερης σειράς και τρίτης σειράς, τα οποία είναι εκπληκτικά ελαφριά (μόλις 10 κιλά), ο αποθηκευτικός χώρος εκτοξεύεται στα 1.807 λίτρα. (160 λίτρα στη 7θέσια διάταξη, 607 λίτρα στη 5θέσια). Μάλιστα υπάρχει δυνατότητα διαμόρφωσης με 2,3,5 ή 7 θέσεις, ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού. Τα καθίσματα είναι αρκετά ποιοτικά και άνετα, με αρκετό βάθος και παρά πολύ καλή πλευρική στήριξη. Οι πίσω επιβάτες κάθονται πιο χαμηλά σε σχέση με ότι μας είχε συνηθίσει η εταιρία μέχρι τώρα, με τους μηρούς τους να στηρίζονται καλύτερα πλέον.

Πλούσιο εξοπλισμός χωρίς εκπτώσεις!

Εκτός από ευρύχωρη, η καμπίνα του έχει μοντέρνα-minimal σχεδίαση, με τα πλαστικά να είναι κάπως σκληρά, αυξάνοντας έτσι την αντοχή στην «κακομεταχείριση» και στο πέρασμα του χρόνου. Μη ξεχνάμε ότι το Dacia Jogger απευθύνεται σε οικογένειες με παιδία, τα οποία δεν είναι πάντα και τα πιο προσεκτικά. Από εκεί και πέρα, φάσες με μαλακό ύφασμα τρέχουν σε ταμπλό και πόρτες, δίνοντας έναν πιο «ευγενή» τόνο. Ο εξοπλισμός είναι αρκετά ικανοποιητικός από τη βασική έκδοση, αλλά εμείς είχαμε την τύχη το αυτοκίνητο δοκιμής να διαθέτει το πιο πλούσιο εξοπλιστικό πακέτο «Extreme+». Θερμαινόμενα καθίσματα, αισθητήρες στάθμευσης μπρός-πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, προειδοποίηση τυφλού σημείου, αυτόματος κλιματισμός, οθόνη αφής 8 ιντσών με ασύρματη ενσωμάτωση smartphone (Apple CarPlay -Android Auto), navigation, πίσω συρόμενα τραπεζάκια, 6 αερόσακους ,6 ηχεία και cruise control είναι μερικά από τα στοιχεία που συναντήσαμε στο μοντέλο.
 

Γνωστά σύνολα κινητήρων, έρχεται και πλήρως υβριδικό

Κάτω από το καπό υπήρχε ένας ο τρικύλινδρος TCe υπερτροφοδοτούμενος 1.000αρης κινητήρας, που αποδίδει 110 ίππους και 200Nm ροπής. Το μοτέρ κινεί αξιοπρεπώς το μοντέλο, με τη κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου να είναι ισορροπημένη, ώστε να βοηθάει τόσο στις επιδόσεις, όσο και στην κατανάλωση. Το Dacia Jogger πιάνει τα πρώτα 100 χλμ/ ώρα από στάση σε 11,2 δευτερόλεπτα, με τη μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 5,2 λτ/100χλμ. Διαθέσιμη είναι κι η έκδοση διπλού καυσίμου, βενζίνης-υγραερίου, που αν κρίνουμε από το αντίστοιχο Duster, θα προσφέρει εξαιρετική αυτονομία (έως 1.000χλμ) χάρη στα 2 ντεπόζιτα του. Μάλιστα το 2023 θα «βγει» και πλήρως υβριδικό, ώστε να συμβαδίζει με την πράσινη τάση της εποχής.

Προσανατολισμένο στην άνεση και στα ταξίδια

Στο δρόμο είναι ευχάριστο, με την ποιότητα κύλισης του να είναι σε εξαιρετικά επίπεδα. Οι αναρτήσεις καταφέρνουν να κρύψουν τον όγκο του μοντέλου, απορροφάνε ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα κρατάνε τις κλίσεις στα όρια του λογικού για το χαρακτήρα του Jogger, που δεν ενθουσιάζεται με ακραίες συμπεριφορές. Το σασί ανταπεξέρχεται αρκετά καλά, αλλά θα τα βρει λίγο σκούρα στις απότομες μετατοπίσεις του βάρους σε «κλειστές» γρήγορες διαδρομές, με το τιμόνι να είναι σχετικά άμεσο. Η ηχομόνωση είναι καλή και δεν θα αφήσει να περάσει θόρυβος στο εσωτερικό, παρά μόνο σε υψηλές ταχύτητες.
 
Η τιμή εκκίνησης του αυτοκινήτου στη Γερμανία ξεκινάει από τα 13.990 ευρώ με πέντε θέσεις και τον κινητήρα διπλού καύσιμου, με το «πλούσιο» αυτοκίνητο της δοκιμής μας να στοιχίζει 18.790 ευρώ.
 
Συμπέρασμα
Ευέλικτο, ευρύχωρο, τεχνολογικά γεμάτο και σε τιμή πρόκληση, το νέο Dacia Jogger είναι μια εύδηλη επιλογή για οικογένεια! Με σχεδίαση που εντυπωσιάζει και χώρους που θυμίζουν mini van, το επταθέσιο μοντέλο σίγουρα θα βρει το δικό του χώρο στην πίτα των πωλήσεων.

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Dacia Jogger TCe 110 (7θέσιο)
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Βενζίνη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 110/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 200/2.900
Σχέσεις/κιβώτιο/μετάδοση 6/χειροκίνητο/μπροστά
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 183
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.280
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση Δοκιμής 5,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 129
Πορτμπαγκάζ (λτ.) 160-1807
Τιμή από (ευρώ) 15.290 (Γερμανία)

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε