Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
7 φωτογραφίες »

Δοκιμάζουμε το νέο Opel Grandland X Hybrid4

Διαβάστηκε από 67603 αναγνώστες - 4/1/2021

Το Opel Grandland X της δοκιμής μας, λάμπει στο κόκκινο μεταλλικό χρώμα του, με 300 ίππους και τετρακίνηση να αλλάζουν το status του μοντέλου, έχοντας παράλληλα πολύ καλές επιδόσεις, σε όλους τους τομείς.

Πρόκειται για την Plug-in-υβριδική έκδοση του νέου Opel Grandland X με τα 300 PS και την «ηλεκτρική» τετρακίνηση στο οποίο η οροφή, το καπό και οι καθρέφτες σε μαύρο χρώμα είναι διαθέσιμα μόνο για αυτή την έκδοση κινητήρα με επιπλέον χρέωση 300 ευρώ και μόνο στο "Ultimate" επίπεδο εξοπλισμού!

Ας ξεκινήσουμε με τον Αδάμ (Opel) και την Εύα, την προνομιούχο Γαλλίδα. Ναι, παντρεύτηκαν, η Εύα έφερε πολλή τεχνολογία στο γάμο τους, για παράδειγμα την πλατφόρμα EMP2, στην οποία βασίζονται τα Opel Grandland X, Peugeot 3008 και DS 7 Crossback. Ο Αδάμ κάνει επίδειξη τεχνολογικών γνώσεων, καθιστώντας αυτήν την τεχνολογία «opel-άτη», δηλαδή παρέχει την αίσθηση ότι «πάει-καλά-στρίβει- καλά-και-είναι-καλής-ποιότητας». Ποια είναι η σχέση όλων αυτών με το Opel Grandland X μας; Έχει μαύρο καπό και είναι σπουδαίο από κάτω!


 
Με εξαιρετικές επιδόσεις
Για να είμαστε ειλικρινείς, δε θυμόμαστε πότε οδηγήσαμε για τελευταία φορά μία τέτοια... αστραπή: 5,3 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h (η Opel ανακοινώνει 6,1), 2,2 δευτερόλεπτα για το σπριντ του... φαναριού ως τα 50 km/h. Επιτέλους Opel, κατασκεύασες τελικά ένα σβέλτο μοντέλο! Σε κάθε περίπτωση, η plug-in-Grandland βολίδα, όπως και στο παρελθόν, μπορεί να κινηθεί όπως ένα Lotus Omega. Αλλά είναι πολύ πιο φίνο. Εκεί που ο ανταγωνισμός εγκαθιστά ένα κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, το οποίο... ανακατεύει το στομάχι, οι άνθρωποι της Opel προτίμησαν να συνδυάσουν ένα άμεσης απόκρισης αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων με την κινητήρια μονάδα, που αποτελείται από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 200 PS και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, εμπρός με 110 και πίσω με 113 PS.



Η συνδυαστική απόδοση του συστήματος είναι 300 PS και μια πραγματική «ηλεκτρική» αυτονομία 45 km. Πάνω απ όλα, όμως ο οδηγός κολλάει στο κάθισμα κατά την επιτάχυνση! Η κορυφαία επιτάχυνση κλέβει τις εντυπώσεις αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για το φινίρισμα του χώρου αποσκευών και την ρύθμιση της ανάρτησης. Ο χώρος αποσκευών έχει επένδυση στο πλάι από σκληρό πλαστικό, που φαίνεται ευάλωτο σε γρατσουνιές, ενώ το διπλό πάτωμα φόρτωσης είναι ένα απλό στρώμα μοκέτας. Όσον αφορά στην ανάρτηση, στο plug-in-Grandland δεν προχώρησαν σε τόσο δυναμική ρύθμιση, όσο θα μπορούσαν, με αποτέλεσμα να είναι αρκετές οι κλίσεις του αμαξώματος και υπερβολικά μεγάλη η απόσβεση στις μεγάλες κυματοειδείς ανωμαλίες. Τέλος, γνωρίζουμε ήδη από το DS 7 το εύχρηστο σύστημα διεύθυνσης, που δεν είναι, όμως, τόσο σαφές.



Πολύ γκάζι για πάρα πολλά χρήματα; Με την πρώτη ματιά: ναι. Με τη δεύτερη, όμως, βλέπουμε ότι η αρχική τιμή είναι και η τελική, καθώς το Grandland X Hybrid4 δε γίνεται πολύ ακριβότερο, ενώ σαν εταιρικό αυτοκίνητο φορολογείται μόνο με 0,5%.

Συμπέρασμα
Ένα Opel με 300 PS και ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης για πάνω από 50.000 ευρώ! Πάνω απ όλα, αυτό είναι ένα αυτοκίνητο για οδηγούς εταιρικών αυτοκινήτων, που πληρώνουν μόνο το μισό του φόρου. Εάν μετακινείστε μόνο από και προς το γραφείο, μπορείτε να το κάνετε αμιγώς ηλεκτρικά!

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις