autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Επιβλητική η Ford Mustang Mach-E GT των 487 ίππων
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Επιβλητική η Ford Mustang Mach-E GT των 487 ίππων

27/10/2021

Όταν βάζεις φτερά σε ένα άλογο, γίνεται Πήγασος. Επειδή όμως το όνομα ήταν πιασμένο από μοτοσικλέτα, στη Ford αποφάσισαν να ονομάσουν τη νέα, ηλεκτρική Mustang τους, Mach-E. Εντάξει, μια χαρά είναι και αυτό…

Το όνομα Mustang στη χώρα μας έχει αποκτήσει θρυλικές διαστάσεις. Μιλάμε για ένα από τα πιο ιστορικά σπορ αυτοκίνητα που παλιότερα, δυστυχώς, για να το θαυμάσουμε στη χώρα μας πιο πιθανόν ήταν να το δούμε σε κάποια ταινία στον κινηματογράφο ή στην τηλεόραση, παρά στους δρόμους μας. Εντάξει, αλλά είναι αυτή εδώ πραγματικά μια Mustang;

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Τρομάζει ευχάριστα με 487 ίππους και 860 Nm ροπής

Φαίνεται λιγάκι… φουσκωμένη είναι αλήθεια, αλλά στην ουσία κάπως έτσι έπρεπε να δείχνει το πιο δυνατό ηλεκτρικό SUV στη γκάμα της Ford. Η Mustang Mach-E GT διαθέτει δυο ηλεκτροκινητήρες που διοχετεύουν 860 Nm ροπής στους δυο άξονες και ο οδηγός της έχει στη διάθεσή του 487 άλογα, πατώντας βαθιά το γκάζι. Αν επιμείνει για 4,4 δευτερόλεπτα, θα φτάσει τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα. 
Δεν χωράει αμφιβολία, η Mach-E GT είναι επιβλητική και γρήγορη. Είναι όμως εξίσου καλή; Απαντάμε άμεσα: είναι αρκετά καλή. ΟΚ, η ανάρτηση θα μπορούσε να λειτουργεί καλύτερα και οι 20άρες ζάντες δεν είναι απαραίτητες, ενώ και το τιμόνι είναι λίγο χαλαρό σε μικρές κλίσεις, με αποτέλεσμα η άνεση των επιβατών στο παραμικρό σαμαράκι να μην είναι ένα από τα σημεία όπου το αυτοκίνητο ξεχωρίζει.


 

Και με αγωνιστικό πρόγραμμα οδήγησης 

Για να παρηγορηθείτε, θα πούμε το εξής: σε όλους τους υπόλοιπους τομείς η Mach-E τα πάει μια χαρά. Το εσωτερικό, για παράδειγμα, είναι τόσο ελκυστικό που σε τραβάει να μπεις στο cockpit και να μείνεις μέσα του. Τα καθίσματα είναι μαλακά κι άνετα και στηρίζουν επαρκώς το σώμα, ενώ και το ψηφιακό σύστημα διαχείρισης είναι σωστά οργανωμένο, με τις λειτουργίες του ομαδοποιημένες κι ευκολονόητες. Στο μενού του δευτέρου επιπέδου με τις ρυθμίσεις για το οδηγικό στυλ διαβάζουμε (μεταφράζοντας βέβαια το μενού στα αγγλικά) «Ήμερο», «Δραστήριο» και «Ζωηρό» - μην ξεχνάμε άλλωστε ότι μιλάμε για άτι! Φυσικά υπάρχουν διαθέσιμες ρυθμίσεις για την απόκριση του γκαζιού, για την ανάρτηση, για την ανάκτηση ενέργειας, αλλά και για τον τεχνητό ήχο του μοτέρ.


Επιπλέον η Ford προσφέρει ακόμα ένα mode οδήγησης, που ονομάζει «Ζωηρό+» και που στοχεύει στη χρήση σε πίστα. Στη συγκεκριμένη ρύθμιση οι ηλεκτρονικές παρεμβάσεις κατά τη διάρκεια της οδήγησης μειώνονται, ενώ ενισχύεται και η δύναμη στους πίσω τροχούς. Αλλά: ποιος τη χρειάζεται την πίστα; Οι φιδωτοί επαρχιακοί δρόμοι είναι ότι χρειάζεται για να διασκεδάσεις με αυτό το εργαλείο. Η Mustang Mach-E GT δείχνει στιβαρή, ασφαλής στην οδήγηση, δυναμική και είναι ευκολοδήγητη σαν αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας. Παρόλο το βάρος των 2,3 τόνων, αυτό εδώ το άτι αρέσκεται να καλπάζει στις στροφές. Επίσης, διαθέτει τον πιο ωραίο ήχο στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης. Το μοτέρ γουργουρίζει με λίγο γκάζι και βρυχάται καθώς επιταχύνει δυνατά, βάζοντας τον οδηγό σε «πολεμικό» κλίμα. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε