Η Hyundai εξελίσσει το νέο της μοντέλο, το EV Ioniq 6. Βασισμένο στην E-GMP πλατφόρμα, θα μπορούσε να έχει ιπποδύναμη 600PS. Τι στοιχεία έχουμε για το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας;
Ο επόμενος αριθμός μετά το 5 είναι το 6. Έτσι και στην περίπτωση της Hyundai, μετά το Ioniq 5, η εταιρεία θα δημιουργήσει το Ioniq 6, το οποίο όμως θα απέχει παρασάγγας από το προαναφερθέν coupe-SUV, όχι μόνο στο σχεδιασμό αλλά και στον χαρακτήρα, αφού θα είναι ένα sedan με ιδιαίτερα sport εμφάνιση.
Σε αντίθεση με το Ioniq 5, το οποίο χαρακτηρίζεται από το γωνιώδες εξωτερικό του, στο Ioniq 6 θα κυριαρχούν οι καμπύλες, αφού θα είναι βασισμένο στο Prophecy concept της εταιρείας. Παρόλα αυτά, ορισμένα φουτουριστικά χαρακτηριστικά θα μετριαστούν. Για παράδειγμα, τοProphecy δεν είχε τιμόνι, και ο οδηγός μπορούσε να ελέγχει το αυτοκίνητο μέσω 2 joystick. Το Ioniq 6 θα έχει κανονικό, στρογγυλό τιμόνι. Η μεγάλη οθόνη ωστόσο, που πιάνει όλο το πλάτος του ταμπλό, ενδέχεται να διατηρηθεί, και να συνδυάζει τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν ορισμένα από τα ακραία εμφανισιακά στοιχεία του πρωτότυπου μοντέλου, όπως τα πίσω εντυπωσιακά LED φώτα, θα περάσουν στα οχήματα παραγωγής.
Το Hyundai Ioniq6 θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα E-GMP της εταιρείας, η οποία θα αποτελέσει τον ακρογωνιαίο λίθο των ηλεκτρικών μοντέλων του Κορεάτη κατασκευαστή. Η αρχιτεκτονική θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση με 800V, ενώ θα είναι αρθρωτή. Το τελευταίο σημαίνει ότι θα μπορεί να υποστηρίξει μοντέλα διαφορετικών κατηγοριών και μεγεθών.
Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο θα έχει την ίδια πλατφόρμα με το Ioniq 5, ενδέχεται να μοιράζεται και τα ίδια μηχανικά μέρη. Το 5 διαθέτει 2 ηλεκτρικούς κινητήρες οι οποίοι αποδίδουν συνδυαστικά 308 ίππους, ενώ η μπαταρία της βασικής έκδοσης έχει χωρητικότητα 58kWh, που χαρίζει στο μοντέλο αυτονομία 450km σε κύκλο WLTP. Εκτός αυτού, υπάρχει η επιλογή μεγαλύτερης, με χωρητικότητα 73kWh, με την οποία το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει 550km με μία φόρτιση.
Υπάρχει όμως η πιθανότητα το νέο Hyundai Ioniq 6 να διαθέτει ακόμα πιο ισχυρούς κινητήρες. Ένα όχημα που χρησιμοποιεί την E-GMP πλατφόρμα, θα μπορούσε να έχει μέγιστη ιπποδύναμη 600PS, κίνηση στους πίσω τροχούς, ή στους 4, χρησιμοποιώντας 2 μοτέρ, μέγιστη ταχύτητα 260km/h και επιτάχυνση 0-100km/h σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα.
Χάρη στα 800V, η μπαταρία θα μπορούσε ιδανικά να φορτίσει μέχρι το 80%μέσα σε 18 λεπτά, και 5 λεπτά φόρτισης θα χαρίζουν 100km αυτονομίας.
Το πιο πιθανό είναι το Hyundai Ioniq 6 να μην έχει αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά, και η εταιρεία να παρουσιάσει στο μέλλον κάποιο άλλο, πιο sport όχημα με αυτές τις τιμές.