autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Στην πίστα με το νέο Honda Civic Type R
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στην πίστα με το νέο Honda Civic Type R

Διαβάστηκε από 6063 αναγνώστες - 12/9/2022

Περισσότερο «ουσία» παρά «εμφάνιση»: Ακόμα και χωρίς ακραίο σχεδιασμό, το εμβληματικό Honda Civic Type R θέλει να γίνει ξανά το γρηγορότερο προσθιοκίνητο. Η πρώτη βόλτα δείχνει πως μπορεί και να συμβεί.

Το νέο Honda Civic Type R μας δείχνει τι κάνει στην πίστα

Η Honda γιορτάζει, και έχει έναν πολύ καλό λόγο για να το κάνει: Η επέτειος μισού αιώνα παρουσίας του Civic αποδεικνύει την αξία και τη δημοτικότητα που έχει το μοντέλο. Παράλληλα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το γεγονός πως το «άγριο» προσθιοκίνητο που αποτελεί την αιχμή του δόρατος της γκάμας, το εμβληματικό Civic Type R κλείνει φέτος τα 25 χρόνια.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Φαρδύτερο και χαμηλότερο το Type R από το απλό Civic e:HEV

Η ολοκαίνουργια, έκτη κατά σειρά γενιά του Civic Type R, θα κάνει το ντεμπούτο της στην αγορά το 2023. Μπορεί να βρισκόμαστε λίγους μήνες μακριά, όμως είχαμε την ευκαιρία να το συνοδηγήσουμε στην πίστα, σαν να ήμασταν σε ένα αγωνιστικό «ταξί».

Το αυτοκίνητο που έχουμε μπροστά μας είναι «ντυμένο» στο Championship White, ένα χρώμα που είναι συνώνυμο των αγωνιστικών Honda και μπορούμε να πούμε πως του ταιριάζει αρκετά. Εξωτερικά, το αμάξωμα θυμίζει το απλό Civic e:HEV επάνω στο οποίο βασίζεται, αλλά φυσικά είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο.

Φυσικά, η Honda με το νέο Civic Type R έχει ξανά «στο μάτι» το ρεκόρ προσθιοκίνητων στο Nürburgring Nordschleife. Οι παραδόσεις πρέπει να τιμώνται εξάλλου.
Προκειμένου να κερδίσουν ξανά το σκήπτρο του Βασιλιά της μπροστινής μετάδοσης, οι Ιάπωνες έχουν χρησιμοποιήσει πολλά ελαφρύτερα εξαρτήματα, ενώ παράλληλα έχουν βελτιώσει την αεροδυναμική.
 

Ίδιος κινητήρας με νέο turbo, μικρότεροι αλλά φαρδύτεροι τροχοί για το νέο Civic Type R




Όσον αφορά τον κινητήρα, το turbo έχει νέο, μικρότερο κέλυφος, ενώ επίσης έχουν αλλάξει τόσο ο αριθμός, όσο και το σχήμα των πτερυγίων της φτερωτής.
Ως αποτέλεσμα, η ροπή του δίλιτρου κινητήρα K20C1 έχει αυξηθεί κατά 10 ίππους και 20 Nm συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο των 320 ίππων και 400 Nm ροπής, τουλάχιστον όσον αφορά τα Civic Type R της Ιαπωνικής αγοράς (JDM), που θα έχουν ισχύ 330 PS.

Η διαφορά στην απόδοση του μοτέρ μπορεί να ακούγεται μικρή, όμως οι μηχανολόγοι της Honda δεν αρκέστηκαν μόνο σε αυτό. Η αλλαγή από τροχούς 20 ιντσών σε φαρδύτερους αλλά μικρότερους 19 ιντσών εφοδιασμένους με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S αναμένεται να έχει επίδραση στη δυναμική του αυτοκινήτου κατά την οδήγηση.  Και με τον Αργεντινό Nestor Girolami, εργοστασιακό οδηγό της εταιρείας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού (FIA WTCR), πίσω από το τιμόνι, ήρθε η ώρα να το ανακαλύψουμε. Φύγαμε!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε