2 φωτογραφίες »

Με 558 άλογα η νέα Mercedes-AMG C 63 S

Διαβάστηκε από 16489 αναγνώστες - 1/4/2021

Τέλος οι V8! Η νέα Mercedes AMG C 63 S θα είναι υβριδική με βάση έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα. Με ισχύ 558 άλογα και ροπή 800Nm, η κορυφαία έκδοση της C-Class θα χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100km/h.

Η Mercedes C-Class παρουσιάστηκε πρόσφατα, και δεν θα αργήσουμε να δούμε τα «καυτά», AMG μοντέλα. Σε αντίθεση με ό,τι ίσχυε ως τώρα, οι κορυφαίες εκδόσεις της C-Class δεν θα έχουν πλέον V8 κινητήρες. Αντιθέτως, η ισχύς θα έρχεται από τετρακύλινδρα μοτέρ, τα οποία θα είναι turbo και θα συνεργάζονται με ηλεκτροκινητήρες για περισσότερη δύναμη.

Σύμφωνα με πρόσφατες αναφορές, η επερχόμενη C 63 S AMG θα διαθέτει 558 ίππους, γεγονός που θα την καθιστά ισχυρότερη τόσο από το δίδυμο των BMW M3 και M4 Competition των 510PS, όσο και από το Audi RS4 με τα 450 άλογα, ενώ ο υβριδικός χαρακτήρας θα της χαρίζει χαμηλή κατανάλωση.

Ένα μοντέλο με την υπογραφή της AMG,  το οποίο διαθέτει ήδη τετρακύλινδρο κινητήρα, είναι η Mercedes A45 S. Αυτό το μοτέρ θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί στην επερχόμενη C63 S. Σύμφωνα με πληροφορίες, η ιπποδύναμη θα αυξηθεί ελαφρώς από τα 421 στα 426 άλογα. Με τη χρήση γεννήτριας εκκίνησης και ενός ηλεκτροκινητήρα 203 ίππων, η συνδυαστική ισχύς θα είναι 558 άλογα και 800Nm ροπής, δηλαδή 48 ίπποι και 100Nm περισσότερα από τον V8 που διέθεταν οι δυνατές C-Class έως τώρα.

Η «απλή» C 63, άνευ «S», αναμένεται να έχει 500 ίππους, 24 παραπάνω από όσους διαθέτει η τρέχουσα γενιά που ετοιμάζεται να «συνταξιοδοτηθεί». Παράλληλα με την αύξηση της ιπποδύναμης, η χρήση ηλεκτροκινητήρων και μπαταριών θα συμβάλλει στο μεγαλύτερο βάρος των αυτοκινήτων, που πιθανότατα να είναι κατά 250kg ανώτερο σε σχέση με τα απερχόμενα μοντέλα, κάνοντας τις νέες Mercedes C 63 να πλησιάζουν τους 2 τόνους.
Παρόλα αυτά, οι πολεμικές Mercedes θα μπορούν να κάνουν το sprint 0-100km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Σε αυτό θα βοηθήσει και η τετρακίνηση που θα διαθέτει το όχημα. Σύμφωνα με αναφορές, η τελική ταχύτητα των 290km/h θα μπορεί να επιτευχθεί και με άδεια μπαταρία. Αν αυτή είναι πλήρως φορτισμένη, η επερχόμενη C 63 θα μπορεί να διανύσει 60km πλήρως ηλεκτρικά.



Το τετρακύλινδρο μοτέρ θα συμβάλλει στην κατανομή βάρους 50:50 εμπρός:πίσω, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας θα τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς. Όλες οι νέες C-Class AMG θα είναι τετρακίνητες, ενώ αναμένουμε να δούμε και standard λειτουργία drift mode. Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι το αυτόματο 9 σχέσεων που χρησιμοποιήθηκε και στο απερχόμενο μοντέλο.

Σχετικά με την εμφάνιση της νέας Mercedes C 63 AMG, αναμένουμε να δούμε δυναμικά στοιχεία τα οποία θα την κάνουν να ξεχωρίζει από τα απλά μοντέλα. Η εμπρόσθια γρίλια θα είναι η θρυλική «Panamericana» που κοσμεί τις εκδόσεις AMG, ενώ ακριβώς από κάτω, ο προφυλακτήρας θα έχει μεγαλύτερα ανοίγματα, με μαύρα πλαίσια, τα οποία θα μπορούσαν προαιρετικά να είναι από ανθρακονήματα. Το καπό θα έχει τα χαρακτηριστικά διπλά φουσκώματα, ενώ πίσω, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι πιθανότατα ορθογώνιες, μία χαρακτηριστική πινελιά της AMG.

Αναμένουμε να δούμε την παρουσίαση του πολεμικού μοντέλου στα τέλη του έτους, και την έλευσή του στην αγορά στις αρχές του 2022, με τιμή λίγο κάτω από τα 90.000 ευρώ. Συγκριτικά, η τρέχουσα Mercedes-AMG C 63 S των 510 ίππων κοστίζει στη Γερμανία 87.049 ευρώ. Εκτός από sedan, θα κυκλοφορήσει και σε wagon αμάξωμα. Όσον αφορά την ανοιχτή αλλά και την coupe έκδοση, δεν γνωρίζουμε εάν θα συνεχίσουν να υφίστανται.