Δοκιμή Audi R8: 225.000€ για ένα αυτοκίνητο που δεν στρίβει!
Διαβάστηκε από 44470 αναγνώστες - 3/5/2023
Υποστροφικό στο όριο, δεν τα πάει καλά με τις γρήγορες στροφές και έχει τιμόνι που δεν υπακούει στο 100% τον οδηγό! Αυτό είναι το Audi R8 GT, που όπως φαίνεται είναι ένα supercar περισσότερο για τα μάτια πάρα για τη ψυχή!
Το Audi R8 V10 GT δεν προσφέρει αυτό που υπόσχεται η εμφάνισή του!
Όταν ανακοινώθηκε το νέο Audi R8 GT, ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μας. Το supercar της γερμανικής εταιρίας κατάφερνε για ακόμα μια φορά να εφοδιάζεται με κορυφαία συστήματα, προσανατολισμένα να προσφέρουν επιδόσεις και συγκινήσεις. Η λίστα των εξαρτημάτων είναι τεράστια και κάθε κομμάτι μοναδικό. Ο μπροστινός προφυλακτήρας με splitter και τα επιπλέον μικρά πτερύγια στις άκρες του για extra κάθετη δύναμη, τα side skirts, ο πίσω διαχύτης κι η τεράστια αεροτομή με αναρτήσεις είναι τα στοιχεία που προσφέρουν εκπληκτική αεροδυναμική στο μοντέλο κι υπόσχονται σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και στις στροφές.
Οι ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κι η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος που είναι ενισχυμένη με ανθρακονήματα σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ των 620 ίππων (από 570), το 7τάχυτο κιβώτιο διπλό συμπλέκτη με τις κοντότερες σχέσεις, την πίσω κίνηση και τη νέα λειτουργία Torque Rear, όπου «δαμάζει» την ολίσθηση των πίσω τροχών μέσα από το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης σε κάνουν να πιστεύεις ότι έχεις να κάνεις με ένα αυτοκίνητο που θα σου κόψει την ανάσα όταν βρεθεί στο φυσικό του περιβάλλον, την πίστα.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Υποστροφικό στο όριο το Audi R8 V10 GT RWD
Ακριβώς αυτές ήταν οι προσδοκίες μας όταν βρεθήκαμε στην Ισπανία για να οδηγούσε για πρώτη φορά το Audi R8 GT στην πίστα Monteblanco που βρίσκεται κοντά στη Σεβίλλη. Μία πίστα με αρκετές στροφές και σχετικά τραχιά άσφαλτο που θυμίζει κανονικό δρόμο. Η δοκιμή ξεκινάει και στο πρώτο αναγνωριστικό γύρο, μας κάνει εντύπωση o δυνατός «βρυχηθμός» του V10 κινητήρα κι η κοντή μετάδοση του Audi R8 GT, που η αλήθεια είναι ότι του ταιριάζει πολύ!
Στην είσοδο των καμπών, το γερμανικό supercar φρενάρει εξαιρετικά χάρη στα κεραμικά του φρένα και σου δίνει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να στοχεύεις αποφασιστικά το apex της στροφής, όμως το βάρος του αυτοκινήτου γίνεται ανησυχητικά αισθητό και σπρώχνει τη μούρη εκτός, δημιουργώντας έντονη υποστροφή. Αν ξεπεράσεις αυτό το σκόπελο, στην έξοδο θα νιώσεις το πίσω μέρος να υπερστρέφει ελαφρώς περισσότερο από όσο θα ήθελες, αλλά είναι αναμενόμενο και μετά από λίγο χρόνο προσαρμογής θα γυρίσει υπέρ σου και θα σου δώσει επιπλέον βοήθεια κατά τη διαδικασία της επιτάχυνσης.