Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Οδηγούμε νέο Mini Countryman ALL4 SE PHEV

Διαβάστηκε από 8905 αναγνώστες - 10/11/2020

Η MINI έκανε facelift στο Countryman, εφοδιάζοντας το με Matrix-LED φώτα, ψηφιακό cockpit και κινητήρα, που πληροί τη νόρμα καυσαερίων Euro 6d. Εμείς οδηγήσαμε την υβριδική έκδοση.

Το πρόσφατα ανανεωμένο Mini Countryman με τα τρισδιάστατα πίσω φώτα, τα οποία προβάλλουν το Union Jack, που παραπέμπει στη σημαία της Μεγάλης Βρετανίας, αλλά και με τους νέους διακόπτες στο cockpit, είναι στην ουσία μία παρουσία βρετανικού πολιτισμού, αν και στην πραγματικότητα βασίζεται εν πολλοίς στην BMW X1. Οδηγούμε την έκδοση SE,  που είναι η plug-in-υβριδική εκδοχή και δεν προβλέπεται να τραβά ρυμουλκούμενα, σε αντίθεση με τις εκδόσεις S και τους βενζινοκινητήρες τους, οι οποίες είναι σε θέση να ρυμουλκήσουν έως και 1,8 τόνους.



Τα καινούργια στοιχεία της έκδοσης SE είναι η μπαταρία με χωρητικότητα 9,6 kWh, δηλαδή 2 kWh περισσότερα σε σχέση με πιο πριν, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα αποδίδει πλέον 70 αντί 65 kW, δηλαδή 95,2 αντί 88,4 PS. Επιπλέον, προσφέρεται σαν έξτρα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Το ενδιαφέρον στοιχείο στη facelift έκδοση ενός τέτοιου plug-in- υβριδικού μοντέλου είναι πάντα η πρόοδος, που έχει σημειωθεί σχετικά με την «ηλεκτρική οδήγηση». Έτσι, λοιπόν, επιλέξαμε το πρόγραμμα οδήγησης «Max E-Drive» και, στη συνέχεια, ξεκινήσαμε να το οδηγούμε. Με το προηγούμενο μοντέλο είχαμε κάνει μόλις 25 χιλιόμετρα (έναντι των προδιαγραφών της εταιρείας που έκαναν λόγο για 41 χιλιόμετρα), ενώ τώρα, καταφέραμε τώρα να διανύσουμε σχεδόν 50 χιλιόμετρα (με την εργοστασιακή τιμή της αυτονομίας να κυμαίνεται μεταξύ 55 και 61 χιλιομέτρων), αν και κινηθήκαμε για σύντομο χρονικό διάστημα με την υψηλότερη e-ταχύτητα των 135 km/h.



Ευρύχωρο εσωτερικό 
Δεν έχει αλλάξει τίποτε όσον αφορά την αίσθηση του χώρου και στο εσωτερικό του αυτό το MINI αποδεικνύεται τελικά maxi. Το πολύ πρακτικό συρόμενο πίσω κάθισμα προσφέρεται στον έξτρα εξοπλισμό, όπως και τα φώτα Matrix-LED, που περιλαμβάνουν λειτουργία φώτων στροφής  και δεν προκαλούν τύφλωση στους απέναντι. Τα φώτα LED πάντως, ανήκουν στον στάνταρτ εξοπλισμό.

Συμπέρασμα
Η μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και η υψηλότερη τελική ταχύτητα είναι τα βασικά στοιχεία της προόδου. Ωστόσο, η τιμή για το plug-in-υβριδικό μοντέλο παραμένει υψηλή παρά το περιβαλλοντικό bonus.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις