8 φωτογραφίες »

Οδηγούμε πρώτοι το νέο Audi S3

Διαβάστηκε από 16160 αναγνώστες - 28/9/2020

310 PS και κίνηση σε όλους τους τροχούς, καθόλου διακριτικοί ήχοι και cool εμφάνιση! Το νέο Audi S3 είναι μια απόλαυση.

 
 
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα μοντέλα της Audi ξεχωρίζουν, μεταξύ άλλων, και για τη σχεδίασή τους, η οποία σαφώς τονίζει το χαρακτήρα τους. Οι Γερμανοί, εδώ και πολλά χρόνια ειδικεύονται σε αυτόν τον τομέα και, πιο ειδικά, στο πώς ένα αυτοκίνητο θα διαφοροποιείται και στιλιστικά από την αρχική έκδοσή του. Έπειτα, λοιπόν, από την πρόσφατη παρουσίαση του νέου Audi A3, έφτασε η στιγμή να δούμε και τη σπορτίφ εκδοχή του, το S3, που έπρεπε να λανσαριστεί. Βλέπετε, όταν ο σχεδιαστής της Audi, Philipp Römers, έδινε μορφή στο σύγχρονο A3, στο studio βρισκόταν ένα S3 από το 1999, που «έπαιζε» λίγο πολύ το ρόλο… της μούσας.



Τώρα, λοιπόν, είναι και πάλι κίτρινο. Και διαθέτει ξανά μεγάλα «μάγουλα» πίσω, καθώς έτσι έπρεπε να φτιαχτεί. Η Audi λάμπει ξανά. Καλώς όρισες, νέο S3! Στο παρελθόν, σε αυτό το… κίτρινο του 1999, βρισκόταν κάτω από το μπροστινό καπό ο turbo κινητήρας των 1,8 λίτρων, με 209 PS, ισχύς η οποία κρίθηκε τότε πολλή. Σήμερα, το σύγχρονο Α3 βασίζεται στο Golf 8 (VIII), στη νεώτερη εξέλιξη της πλατφόρμας MQB, ενώ ο κινητήρας είναι πλέον ένας turbo 2,0 λίτρων. Επίσης, τα 209 PS έχουν γίνει 310! Μια ισχύς που είναι μια χαρά! Αν και πρέπει πρώτα να θυμηθούμε και να σκεφτούμε: Ναι, καλή η τεράστια, μαύρη, μονοκόμματη γρίλια με το μοτίβο κηρήθρας. Ωστόσο, στα αριστερά και στα δεξιά, όπου οι εισαγωγές αέρα έχουν πραγματικά σχεδιαστεί, αλλά είναι διακοσμητικές, αφού είναι κλειστές. Και καθώς περπατάμε γύρω από το αυτοκίνητο, χαϊδεύουμε τα παχιά… μάγουλα -το νέο S3 είναι κατά 1,5 cm αριστερά και δεξιά πιο πλατύ και κατά 1,5 cm χαμηλότερο- ανακαλύπτουμε την πραγματική χαρά ακριβώς στο πίσω μέρος. Τέσσερα πραγματικά τελικά της εξάτμισης και σε καθένα από αυτά χωρά ένα iPhone 8 Plus (δηλαδή το μεγάλο) κατά μήκος, κάτι που δοκιμάσαμε.



Στη συνέχεια καθίσαμε στο εσωτερικό. Το σύστημα πολυμέσων μπορεί να εκτελέσει περισσότερες εντολές σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σε αυτοκίνητο, που βασίζεται στην πλατφόρμα MQB, είναι πιο εύκολο στη χρήση σε σχέση με ό,τι ισχύει στο Golf κτλ., σε κατανοεί καλύτερα όταν κάνεις δηλώσεις και λειτουργεί πιο γρήγορα. Βρίσκεστε σε ένα Audi, βλέπετε…

Και τώρα ας οδηγήσουμε! Στο παρελθόν, όταν οι φιλικοί προς το περιβάλλον άνθρωποι (οι οικολόγοι) εξακολουθούσαν να περπατούν και να διαλογίζονται ή να μη βγαίνουν στους δρόμους τα σαββατοκύριακα, τέτοια αυτοκίνητα ήταν πιο ηχηρά. Έκαναν το γνωστό "σκάσιμο", που προκαλείται, όταν παίρνετε το πόδι σας από το δεξί πεντάλ. Το S3, όμως, δεν το κάνει αυτό, έχει γίνει σοβαρό. Πατώντας το γκάζι, οι επτά σχέσεις του DSG ενεργοποιούν τα γρανάζια υπέροχα στο σπορ πρόγραμμα οδήγησης, σχεδόν ως την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου. Το Audi S3, με τιμή ροπής 400 Nm, επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 4,8 δευτερόλεπτα και σταματά μόνο όταν φτάνει τα 250 km/h. Tο σύστημα διεύθυνσης είναι πολύ ακριβές, αλλά και πάρα πολύ διασκεδαστικό επειδή είναι καλό σε απόκριση και παρέχει στον οδηγό άφθονη πληροφόρηση. Επομένως, ζήτω οι στροφές! Σε αυτό το πεδίο δράσης, το S3 επιδεικνύει τη ισχύ του και την αποτελεσματική του ανάρτηση. Σε γενικές γραμμές, η τεχνολογία είναι «υπεύθυνη» για την αστραπιαία επικοινωνία, που διεξάγεται μεταξύ της standard τετρακίνησης, του ESP και των αμορτισέρ, με αποτέλεσμα να ελέγχει θεωρητικά τις εγκάρσιες δυνάμεις και να αντιδρά στους παλμούς του συστήματος διεύθυνσης.



Πώς το αισθάνεται αυτό ο οδηγός; Όταν οι τροχοί στο εσωτερικό της καμπής τείνουν να χάσουν την πρόσφυση επειδή το S3 στρίβει πολύ γρήγορα, παρατηρείται μια μικρή παρέμβαση των φρένων, προκειμένου τα ελαστικά (ήταν 19 ιντσών και έχουν επιπλέον κόστος, καθώς standard είναι οι ζάντες των 18 ιντσών) να αποκτήσουν ξανά πρόσφυση. Το S3 είναι ένα τόσο επιδέξια ελεγχόμενο αυτοκίνητο, που θα πείτε: «Γεια χαρά, από πού πάνε για την πίστα; Γιατί μπορώ κι εγώ να τρέξω εκεί!»

Συμπέρασμα
Επιτρέπεται τα αυτοκίνητα να είναι κίτρινα; Ναι, αν ονομάζονται "S3"! Η κορυφαία σχεδίαση συναντά τις εξαιρετικές επιδόσεις, μια τρομερά ισορροπημένη ανάρτηση και ένα θαυμάσιο σύστημα διεύθυνσης. Ωστόσο ο ήχος μας απογοήτευσε.