Οδηγούμε το νέο Honda Civic Type R: Κάνει τα τετρακίνητα να κρύβονται!
Διαβάστηκε από 14493 αναγνώστες - 26/12/2022
330 ίπποι, χειροκίνητο κιβώτιο, μικρός αλουμινένιος επιλογέας, κόκκινα bucket καθίσματα, 19άρες ζάντες, τιμόνι - ξυράφι, ανάρτηση - τρένο κι ένα όνομα μύθος! Αυτό είναι το νέο Honda Civic Type R και εμείς το οδηγήσαμε στο φυσικό του χώρο, την πίστα! Γράφουμε πως το ζήσαμε!
Το νέο Ηonda Civit Type R τα σπάει, αλλά κοστίζει!
Όταν η κουβέντα πάει στην αγνή οδηγική απόλαυση, το μυαλό των περισσότερων πάει στο Honda Civic Type R ανεξαρτήτου γενιάς. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει γράψει την δικιά του ιστορία από το 1997 που πρωτοεμφανίστηκε (ΕΚ9), συνεχίζοντας την πετυχημένη πορεία των προκατόχων της οικογένειας Type R (NSX - Integra). Πλέον στην νέα του γενιά έρχεται ακόμα πια δυναμικό και δυνατό.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Δυναμική αλλά όχι φαμφάρικη η σχεδίαση του νέου Honda Civic Type R!
Το νέο Honda Civic Type R ακολουθεί τη σχεδίαση του απλού μοντέλου, αλλά με κάποιες βασικές διαφορές, τόσο στο οπτικό κομμάτι όσο και στην πλατφόρμα, όπου το μεταξόνιο και τα μετατρόχια μεγάλωσαν, αλλάζοντας προς το καλύτερο τη συμπεριφορά του μοντέλου, χωρίς όμως να χάνει το χαρακτήρα του. Εξωτερικά φαίνεται ακόμα πιο φρέσκο, παρόλο που τα extra sportif στοιχεία του δεν κάνουν τόσο αισθητή την εμφάνιση τους. Όχι ότι δεν τραβάει τα βλέμματα η τεράστια πίσω αεροτομή, ο αεραγωγός στο καπό ή η τριπλή εξάτμιση με το τεράστιο σωλήνα στη μέση (αντίστροφο από πριν), αλλά σε σχέση με τον προκάτοχο του είναι πιο «ήσυχο». Εδώ δεν υπάρχουν οι πολλοί μικροί αεραγωγοί όπως στην προηγούμενη γενιά, ούτε υπάρχουν προεκτάσεις στους πίσω θόλους, αλλά γενικά όλες οι επιφάνειες είναι περισσότερες πρησμένες, κάνοντας το μοντέλο πιο μυώδες.
Η κυρτή αεροτομή κλέβει την παράσταση και είναι το σημείο αναφοράς για να καταλάβεις με την πρώτη ματιά ότι το συγκεκριμένο Civic δεν πρέπει να το προκαλέσεις, αλλά μοιάζει λίγο σαν aftermarket και να τοποθετήθηκε χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Το νέο Type R είναι επίσης πιο διακριτικό όσον αφορά και τους τροχούς. Οι σφυρηλατημένες ζάντες είναι 19 ιντσών αντί για τις 20αρες που συναντήσαμε στην τελευταία έκδοση, με τη Honda να αναφέρει ότι κερδήθηκε περισσότερο βάρος από όσο έδινε απλά η μείωση μιας ίντσας.
Καθίσματα όνειρα, αγωνιστικές λεπτομέρειες!
H καμπίνα, αν και ακολουθεί τη φιλοσοφία του «πολιτισμένου» Civic, είναι πιο minimal, με ποιοτικά υλικά και ξεκάθαρα πιο σκληροπυρηνική. Το αγωνιστικό τιμόνι με το σωστό μέγεθος στεφάνης, ο μικρός αλουμινένιος επιλογέας ταχυτήτων και τα sportif πετάλια σε βάζουν στο κατάλληλο mood που συμπληρώνεται ιδανικά από τα ερωτεύσιμα κόκκινα καθίσματα. ΟΚ, το χρώμα είναι θέμα γούστου, αλλά σε όλα τα άλλα δεν υπάρχει περιθώρια αμφισβήτησης. Προσφέρουν εξαιρετική πλευρική στήριξη, ακόμα και στη συχνά παραμελημένη περιοχή των ώμων, χωρίς όμως να γίνονται κουραστικά σε μεγάλες αποστάσεις. Τυχεροί οι μπροστά επιβάτες!