autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το νέο Peugeot 508 PSE

Διαβάστηκε από 12546 αναγνώστες - 1/4/2021

Το νέο σπορτίφ μοντέλο από τη Peugeot ονομάζεται 508 PSE, είναι plug-in-υβριδικό μοντέλο με 360 ίππους, που προκαλούν μεγάλη διασκέδαση!

Το ηλεκτρικό ρεύμα είναι η νέα Super Plus βενζίνη και η Peugeot αλλάζει ρότα στο σπορτίφ τμήμα της. Την αρχή κάνει το 508 PSE (Peugeot Sport Engineered), του οποίου το plug-in-υβριδικό σύνολο κινητήρων, που αποδίδει 360 PS καθιστά το "508" το πιο ισχυρό Peugeot παραγωγής όλων των εποχών. Ταυτόχρονα, αυτό δε σημαίνει ότι η ευχρηστία στην καθημερινότητα και η άνεση είναι παράγοντες, που περνούν σε δεύτερη μοίρα. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τον βασιλιά των λιονταριών.


 
Εντυπωσιακή σχεδίαση
Αρχικά, κάνουμε πεζοί μία αναγνωριστική βόλτα γύρω από το αυτοκίνητο. Τι μας προκαλεί εντύπωση; Τα πτερύγια στις ποδιές και στα μαρσπιέ, ο αεροδυναμικός διαχύτης πίσω, οι δυναμικοί τροχοί των 20 ιντσών, οι πινελιές από πράσινο νέον και τα μαύρα λογότυπα. Αναπόφευκτα έρχονται στη μνήμη κάθε -μυημένου- παρευρισκομένου σκηνές από τα καυτά "406" της cult σειράς ταινιών "Taxi".



Οδηγώντας
Μετά από τη συνηθισμένη εισαγωγή, φτάνει η ώρα της εισόδου μας στο εσωτερικό, της πρόσδεσής μας στο μπροστινό αριστερό κάθισμα και της εκκίνησης, η οποία γίνεται πάντοτε με το ηλεκτροκίνητο πρόγραμμα οδήγησης. Μάλιστα, οι Γάλλοι υποστηρίζουν ότι αμιγώς ηλεκτρικά είναι εφικτή αυτονομία έως και 42 χιλιομέτρων. Κατά την έξοδό μας από τον αστικό ιστό, επιλέγουμε το "sport" πρόγραμμα οδήγησης. Με αυτό, οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνδέονται με το turbo τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο. Με αυτόν τον συνδυασμό γίνονται διαθέσιμες οι πλήρεις τιμές ισχύος (360 PS) και ροπής (520 Nm). Ωστόσο, πολύ πιο εντυπωσιακό στοιχείο σε σχέση με τα 5,2 δευτερόλεπτα, που χρειάζονται για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h, είναι ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιτάχυνση. Χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες του, το "508" ωθείται προς τα εμπρός αδιάλειπτα ομαλά, χωρίς καμία καθυστέρηση και πολύ δυναμικά.

Και το "sport" πρόγραμμα οδήγησης μπορεί να κάνει ακόμα περισσότερα. Κατ αρχάς, το τιμόνι, η ανάρτηση, η απόκριση του συνόλου των κινητήρων στις εντολές του δεξιού πεντάλ, ο ήχος και το ESP είναι στοιχεία, που γίνονται πιο έντονα. Στην πράξη, το γαλλικό αυτοκίνητο είναι πολύ διασκεδαστικό σε μια πίστα με στροφές. Χάρη στην ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, το "508" παραμένει ουδέτερο για μεγάλο χρονικό διάστημα, ενώ το μικρό τιμόνι της Peugeot παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση. Πάντως, το 508 PSE δε μετατρέπεται σε μια καθαρόαιμη, αγωνιστική μηχανή, ακόμα κι αν κινείται με επιλεγμένο το "sport" πρόγραμμα. Μάλλον προτιμά να αφήσει αυτό το πεδίο σε άλλους «συναδέλφους» του.



Στα προγράμματα "hybrid" και "comfort", το PSE επιστρέφει στο άνετο καθημερινό προφίλ του, ενώ η ανάρτηση γίνεται και πάλι… γαλλικά μαλακή. Μάλιστα, ακόμα και οι μεγάλες ζάντες των 20 ιντσών δεν επηρεάζουν αρνητικά την άνεση, καθώς περιστασιακά προβληματίζονται μόνο στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, κάτι που πιθανότατα θα συνέβαινε και με τις 19άρες ζάντες.

Πράσινη συνείδηση
Ο σκοπός του 508 PSE είναι να απευθύνεται σε πελάτες με «πράσινη συνείδηση», που δεν αντέχουν χωρίς αποθέματα ισχύος. Και, πράγματι, το γαλλικό μοντέλο διαχειρίζεται πολύ καλά την ισορροπία μεταξύ άνεσης και δυναμισμού, όντας, τελικά, ένας επιτυχημένος σύντροφος για την καθημερινότητα, ειδικά ως SW. Μόνο η εργοστασιακή τιμή της κατανάλωσης, που δεν υπερβαίνει τα δύο λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αποτελεί μία ξεκάθαρη ψευδαίσθηση, αφού κάθε οδηγός πρέπει να περιμένει τουλάχιστον 6-7 λτ/100χλμ. «πραγματική» κατανάλωση.



Στο τέλος, όπως πάντα, απομένει η τιμή. Η Peugeot ζητά (με τους φόρους) στην Ελλάδα 46.900 ευρώ για τη λιμουζίνα και 48.400 ευρώ για το SW. Χωρίς αυτούς, οι τιμές μετατρέπονται, αντίστοιχα, σε 35.662,35 και 36.806,30 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι ήδη αρκετά πλήρης και η επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά» θα σας επιστρέψει για το SW επιπλέον 1.736 ευρώ. Αλλά και υπ αυτές τις συνθήκες, το 508 PSE δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «κελεπούρι». Σοβαρά, όμως, θα περίμενε κανείς κάτι τέτοιο για το… βασιλιά των λιονταριών;

Συμπέρασμα
Το σπορ σήμα "PSE" της Peugeot φτιάχνει σε όλους τη διάθεση. Όποιος αναζητά ένα δυναμικό καθημερινό σύντροφο με πρίζα, μπορεί να μείνει ευχαριστημένος με το 508 PSE. Ωστόσο, οι τιμές των εκδόσεών του έχουν… μπόλικη αυτοπεποίθηση.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις