2 φωτογραφίες »

ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ: Μini Electric

Διαβάστηκε από 4780 αναγνώστες - 24/4/2019

Από την πρίζα στο δρόμο! Το E-Mini θα κυλήσει στους δρόμους στο τέλος του χρόνου. Το πρωτότυπο, το οποίο είναι πολύ κοντά στο μοντέλο παραγωγής αποδείχθηκε πολλά υποσχόμενο κατά τη δοκιμή μας.

 
 
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Για ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο είναι ελαφρύ, ευέλικτο και χωρίς περιορισμούς στους χώρους. Προς το παρόν διαθέτει περιορισμένη αυτονομία και ακτίνα δράσης. 

Το πρωτότυπο ηλεκτρικό E-Mini θα παρουσιαστεί ως μοντέλο παραγωγής το προσεχές καλοκαίρι και προς το παρόν είναι καμουφλαρισμένο και δεν επιτρέπεται να εγκαταλείψει την πίστα δοκιμών της BMW. Εμείς καταφέραμε όμως και το πήραμε για μια μικρή δοκιμή και σας το παρουσιάζουμε.



Κάτω από το καμουφλάζ υπάρχει η τεχνολογία και η τεχνογνωσία ενός i3, η οδική συμπεριφορά είναι όμως διαφορετική από αυτό και μοιάζει περισσότερο με αυτή του Cooper S. H πηγή ενέργειας και κίνησης του ηλεκτρικού Mini είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη ανάμεσα στους πίσω τροχούς, χωρίς αυτό να αποβαίνει όμως σε βάρος των διαθέσιμων χώρων. Σε αυτό βοηθάει και η αύξηση του ύψους του αμαξώματος κατά 2 εκατοστά. Το επιπλέον βάρος σε σχέση με το Cooper S ανέρχεται σε 150 κιλά, μόνο. 

Οδηγώντας
Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί επίσης στο σύστημα πρόσφυσης. Για να μην περιοριστεί λοιπόν απότομα η ροπή, το σύστημα αποφυγής γλιστρήματος επικοινωνεί απευθείας με το ηλεκτρονικό κύκλωμα ελέγχου του κινητήρα και ως εκ τούτου η πλήρης επιτάχυνση είναι εφικτή ακόμη και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Όποιος αισθάνεται άβολα με τη σφοδρή ανάκτηση της ενέργειας με το που θα πάρει το πόδι του από το γκάζι, μπορεί να ρυθμίσει την επιβράδυνση μια κλίμακα χαμηλότερα, κάτι που αποβαίνει όμως σε βάρος της φόρτισης του συσσωρευτή. Η αυτονομία της μπαταρίας υποτίθεται ότι ανέρχεται στα 200 χιλιόμετρα, από τη στιγμή όμως που η καθαρή χωρητικότητα της είναι 30 kWh, ο λόγος γίνεται μάλλον για 120. 
Συμπέρασμα
Όχι κάτι το συνταρακτικό σε ό,τι αφορά στην αυτονομία και την τεχνολογία. Το E-Mini βασίζεται στο BWW i3, είναι όμως παρόλα αυτά ένα ασυνήθιστο μικρό αυτοκίνητο με καλή οδική συμπεριφορά.