Η Hopium είναι έτοιμη να λανσάρει ένα sedan με κινητήρα υδρογόνου που θα έχει αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων κι ισχύς 500 ίππων, έχοντας σαν στόχο να ξεπεράσει τη Tesla.
Minimal εμφάνιση, μοιάζει το εμπρός με το πίσω μέρος
Ο σχεδιαστής του εντυπωσιακού Hopium Machina είναι ο Felix Godard, που έχει περάσει από τη Porsche, τη Tesla και τη κινέζικη Lucid, με τις επιρροές των συγκεκριμένων εταιριών να φαίνονται στο μοντέλο.
Το minimal Hopium Machina διαθέτει εντυπωσιακά φώτα ημέρας που επεκτείνονται μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, ενώ το εμπρός με το πίσω μέρος μοιάζουν εντυπωσιακά. Το αυτοκίνητο κινείται στην κατηγορία του Model S και Taycan όσο αφόρα το μέγεθος, ενώ εμφανισιακά φέρνει κάτι κι από Audi e-tron GT.
Εσωτερικό με τεράστια οθόνη που πιάνει όλο το ταμπλό
Το εσωτερικό ακολουθεί κατά γράμμα τη minimal σχεδίαση του εξωτερικού. Μια τεράστια οθόνη, που καταλαμβάνει όλο το μήκος του ταμπλό κι εκτείνεται από τον οδηγό μέχρι τον συνοδηγό δημιουργούν ένα εξαιρετικό digital διάκοσμο, κλέβοντας τις εντυπώσεις από την υπόλοιπη καμπίνα που δεν έχει κάτι άλλο να αναδείξει.
Το δυάκτινο τιμόνι θυμίζει το αντίστοιχο της Tesla, με την κεντρική κονσόλα να φιλοξενεί τα φυσικά κουμπιά του αυτόματου κιβωτίου. Τα εμπρός καθίσματα είναι άνετα και σχεδιασμένα για να προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν στη διάθεση τους μεμονωμένες θέσεις, δίνοντας ένα πιο αγωνιστικό τόνο στο εσωτερικό.
Aυτονομία 1.000 χλμ, 500 ίπποι και φουλάρισμα σε 3 λεπτά, αν βρεις πρατήριο
Τα πράγματα γίνονται αρκετά ενδιαφέροντα όταν περνάμε στο μηχανικό σύνολο του Hopium Machina. Η απόδοση του υδρογονοκινητήρα φημολογείται ότι θα είναι πάνω από 500 ίππους, θα χρειάζεται μόλις 5 δλ για το 0-100 χλμ./ώρα και θα έχει τελική 230 χ.α.ω. Νούμερα που φαίνονται άκρως ρεαλιστικά αν αναλογιστούμε τη δοκιμή του πρωτότυπου, που έγινε τον Ιούνιο του 2021 και έπιασε στην πίστα 200 χλμ./ ώρα.
Ωστόσο, για τους περισσότερους ενδιαφερόμενους πιο σημαντική μοιάζει η αυτονομία, παρά οι επιδόσεις, με τη γαλλική εταιρία να υπόσχεται ότι με ένα γέμισμα θα διανύει περίπου 1.000 χιλιόμετρα. Μάλιστα θα μπορεί να ανεφοδιαστεί σε μόλις 3 λεπτά με καύσιμο, ένα σημαντικό πλεονεκτήματα έναντι των συμβατικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αρκεί βέβαια να βρει κάποιος πρατήριο, μιας και το δίκτυο αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
Στη γραμμή παραγωγής το 2025, ήδη έχουν παραγγελθεί τα πρώτα 1.000 μοντέλα
Η εταιρία ελπίζει να έχει αλλάξει αυτό μέχρι το τέλος του 2025, όπου σκοπεύει να βγάλει από τη γραμμή παραγωγής το πρώτο Hopium Machina. Το εργοστάσιο της HMC στη Νορμανδία μπορεί να παράγει 20.000 αυτοκίνητα ετησίως, με την αρχική στρατηγική να είναι για 8.000 αντίτυπα το χρόνο. Μάλιστα, σύμφωνα με το Hopium, έχουν ήδη προπαραγγελθεί 1.000 οχήματα, με την τιμή να ορίζεται στα 120.000 ευρώ. Μπορεί αυτή τη στιγμή το κόστος απόκτησης να είναι απαγορευτικό για τον περισσότερο κόσμο, αλλά είναι η αρχή για μια διαφορετική προσέγγιση στην νέα κινητικότητα και μπορεί να αποτελέσει μια πραγματική εναλλακτική λύση απέναντι στην Tesla. Βέβαια όπως προείπαμε, όλο το εγχείρημα θα πετύχει μόνο αν αυξηθούν τα πρατήρια υδρογόνου σε όλη την Ευρώπη.
Το όνομα αυτού: Hopium Machina!
Με οθόνη που αρχίζει μπρόστα απο τον οδηγό και φτάνει στο συνοδηγό!
Θα έχει 500 ίππους και κάνει το 0-100χλμ./ώρα
Το 2025 θα βγει στους δρόμους, ήδη το έχουν παραγγείλει 1.000 άτομα
Θα γεμίζει σε μόλις 3 λεπτά!
Πιστεύεις ότι το υδρογόνο μπορεί να κερδίσει τον ηλεκτρισμό στη νέα εποχή, αν δημιουργηθούν τα απαραίτητα πρατήρια ή πλέον το ρεύμα είναι μονόδρομος;