Πρώτη ματιά στη νέα Mercedes SL

Διαβάστηκε από 1961 αναγνώστες - 26/3/2020

Η νέα Mercedes SL έχει στενή σχέση με την επερχόμενη AMG GT και θα αποκτήσει, μάλιστα, και ηλεκτροκίνητη εκδοχή. Το AUTO BILD έχει τις πρώτες εικόνες και όλες τις πληροφορίες για το cult roadster!

 
 
Η νέα Mercedes SL θα μοιράζεται την πλατφόρμα της με την AMG GT της επόμενης γενιάς. Λογική αυτή η εξέλιξη, καθώς η τοποθέτηση του μοντέλου αυτή τη στιγμή είναι διττή, καθώς τα στοιχεία του διασταυρώνονται με την S-Class Cabriolet και το AMG GT Roadster. Γι αυτό το λόγο, η νέα SL οφείλει να είναι σε οδική συμπεριφορά πιο ξεκάθαρου χαρακτήρα και να γίνει πιο σπορτίφ.



Ένα θρυλικό αρκτικόλεξο θα μπορούσε να επιστρέψει
Οι Mercedes SL και AMG GT θα βασίζονται μελλοντικά σε μία κοινή πλατφόρμα, που ονομάζεται “MSA”, ονομασία που προέρχεται από τις λέξεις “modular sport architecture”. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει πως η νέα SL θα αντικαταστήσει την AMG GT Roadster, έτσι ώστε τα δύο αυτοκίνητα να μην αλληλοανταγωνίζονται μεταξύ τους. Η κοινή πλατφόρμα εξοικονομεί χρόνο και έξοδα κατά την παραγωγή και θα συνδράμει την εταιρεία στη διαμόρφωση της σπορτίφ συμπεριφοράς της νέας SL. Η εξέλιξή της θα γίνεται παράλληλα με την GT, απΆ ευθείας στην AMG. Η νέα γενιά του roadster θα διαθέτει και πάλι υφασμάτινη οροφή και μικρού μεγέθους, αλλά χρησιμοποιήσιμα πίσω καθίσματα.



Στον τομέα των κινητήρων, την αρχή αναμένεται να κάνει ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας της Mercedes-AMG E 43, ο οποίος στην SL θα αποδίδει σχεδόν 440 PS. Ισχυρότερη -μη AMG- έκδοση θα είναι η SL 500, που θα εφοδιάζεται με έναν biturbo V8 4,0 λίτρων, ισχύος 520 PS. Στην κορυφή θα τοποθετηθεί η Mercedes-AMG SL 63 με ισχύ 612 PS. Ισχυρότερο μηχανικό σύνολο, όμως, θα είναι αυτό της plug-in-hybrid εκδοχής, που θα φέρει το γεμάτο prestige όνομα “SL 73”. Όπως και στην επερχόμενη, τετράθυρη AMG GT 73, ο biturbo V8 των 4,0 λίτρων θα υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα. Η plug-in-hybrid έκδοση θα έχει συνδυαστική ισχύ, η οποία θα ξεπερνά τα 800 PS. Στις φωτογραφίες μας, το υβριδικό μοντέλο σηματοδοτείται από το σήμα της υψηλής τάσης...

Η έκδοση AMG θα φέρει τη γρίλια Panamericana
Εντάξει, οι φωτογραφίες μας δείχνουν την επόμενη SL σαφώς καμουφλαρισμένη, ωστόσο εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς πως η σχεδίασή της έχει πιο ξεκάθαρες σπορτίφ αναλογίες. Όσο για τα χαμηλού ύψους φωτιστικά σώματα, αυτά θα φέρουν τη σχετική... υπογραφή των σύγχρονων μοντέλων της Mercedes-Benz. Μάλιστα, στην πρόσοψη δείχνει να σχηματίζεται η γρίλια Panamericana, η οποία μαζί με τα κεραμικά και ανθρακονημάτινα φρένα και το σήμα της υψηλής τάσης, προφανώς, μαρτυρούν την AMG έκδοση.



Η μπροστινή ποδιά δείχνει τη χαρακτηριστικά μεγάλη, κεντρική εισαγωγή αέρα, αλλά και δύο μικρότερες αριστερά και δεξιά. Το πίσω μέρος, σε σύγκριση με την τρέχουσα γενιά της SL, δείχνει πιο στρογγυλεμένο και λιγότερο «πρησμένο», αποκαλύπτοντας εν μέρει και τη σχεδίαση της επόμενης AMG GT. Στην πίσω ποδιά αναγνωρίζουμε τα τέσσερα τελικά της εξάτμισης, που με δυσκολία θα υιοθετηθούν και στα μοντέλα παραγωγής. Από τη στιγμή, που η σύγχρονη Mercedes SL ξεκινά στη Γερμανία λίγο πιο πάνω από τα 100.000 ευρώ, η νέα γενιά αναμένεται να ξεπερνά τα 115.000 ευρώ. Υπομονή έως το 2021...