Το Fiat Punto θα μπορούσε να κάνει την επιστροφή του, βασισμένο στο Opel Corsa, μιας και οι 2 εταιρείες ανήκουν πλέον στον όμιλο Stellantis. Η AUTO BILD κάνει μία πρόβλεψη για την πιθανή εμφάνιση και τα χαρακτηριστικά του μοντέλου.
To FiatPunto έκανε την εμφάνισή του το 1993, και ψηφίστηκε Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ευρώπη το 1995. Μετά από 3 γενιές, το 2018 δόθηκε στο FiatPunto ένα μάλλον πρόωρο τέλος. Πάντως, το Punto3ης γενιάς αποδείχθηκε ιδιαίτερα… γενναίο, καθώς η θητεία του διήρκεσε 14 χρόνια, έως ότου η Fiat… τράβηξε την πρίζα. Ένας προγραμματισμένος διάδοχος έγινε πράξη μόνο στη Βραζιλία, όπου το μικρό μοντέλο επανήλθε στην τοπική αγορά ως FiatArgo.
Ωστόσο, μετά από τη μεγάλη συγχώνευση των FCA και PSA, το όνομα «Punto» θα μπορούσε να επιστρέψει. Σε κάθε περίπτωση, άλλωστε, η κατάλληλη πλατφόρμα είναι διαθέσιμη. Η AUTO BILD έχει ήδη σχεδιάσει την πιθανή νέα έκδοση σε υπολογιστή!
Η σχεδίαση διαθέτει στοιχεία της οικογένειας Fiat.
Βάση για το Punto 4ης γενιάς θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει η πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA, στην οποία βασίζονται επίσης τα Opel Corsa F και Peugeot 208. Το Punto θα μπορούσε σαφώς να υιοθετήσει τις διαστάσεις της μήκους 4,0 μέτρων πλατφόρμας, αλλά σχεδιαστικά, θα διαθέτει τη δική του, ξεχωριστή ταυτότητα. Προσδώσαμε, λοιπόν, στο σκίτσο μας επιθετικούς προβολείς με εντυπωσιακά φώτα πορείας, που έχουν ενσωματωμένα τα φώτα ημέρας.
Μαζί με το σχήμα και τη γρίλια του ψυγείου στην πρόσοψη, το μπροστινό μέρος θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το Tipo facelift. Όπως και στα δύο «αδέλφια» του, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν τουλάχιστον στις χαμηλότερες γραμμές εξοπλισμού προβολείς αλογόνου, ειδικά, από τη στιγμή, που η Fiat τοποθετείται κάτω από την Opel και την Peugeot στην κοινοπραξία Stellantis.
Η τιμή της αρχικής έκδοσης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη από 13.000 ευρώ
Οι κινητήρες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν κάλλιστα μπορούν να προέρχονται από τα Corsa και 208. Οι τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες και οι τετρακύλινδροι πετρελαιοκινητήρες αποδίδουν στα δύο παραπάνω μοντέλα μεταξύ 75 και 130 PS. Επομένως, χάρη στην πλατφόρμα E-CMP, θα μπορούσε επίσης να διατεθεί ένα νέο Punto με ηλεκτροκινητήρα 136 PS.
Η προαναφερθείσα τοποθέτηση της ιταλικής μάρκας στην κοινοπραξία Stellantis σημαίνει πιθανώς, πως θα μπορούσαν να υιοθετηθούν και μερικά πιο απλά υλικά στο εσωτερικό. Επομένως, η τιμή του νέου Fiatίσως να είναι χαμηλότερη από τουCorsa (από 13.800 ευρώ στην Ελλάδα) και του 208 (από 13.000 ευρώ). Μία αρχική τιμή, λοιπόν, κάτω των 13.000 ευρώ θα ήταν απολύτως ρεαλιστική, όπως επίσης η έναρξη των πωλήσεων σε περίπου δύο χρόνια.