Τι καινούργιο φέρνει το νέο Nissan X-Τrail;
Αν και στις ΗΠΑ έχει ήδη εμφανιστεί από το 2020 ως Rogue, τώρα το Nissan X-Trail πατάει και Ευρώπη, με την τέταρτη γενιά του να ξεχωρίζει από την πρώτη ματιά χάρη στην επιθετική του εμφάνιση και στις αυξημένες διαστάσεις του, που πλέον φτάνουν τα 4,68 μέτρα σε μήκος και τα 1,84 μέτρα σε πλάτος. Εσωτερικά το νέο X-Trail θα διατίθεται με πέντε ή επτά καθίσματα, με την τρίτη σειρά να μπορεί να φιλοξενήσει άτομα που έχουν ύψος μικρότερο των 160 εκατοστών, όπως δηλώνει η εταιρεία. Σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ, σε 5θέσια διάταξη, μπορεί να χωρέσει έως και 585 λίτρα αποσκευών.
Τετρακίνητη υβριδική εμπειρία χάρη στο σύστημα e-4orce 4WD
Το διαφορετικό που φέρνει το Nissan X-trail είναι ότι στην τετρακίνητη υβριδική αυτοφορτιζόμενη έκδοση εφοδιάζεται με το νέο σύστημα e-4orce 4WD, το οποίο σύμφωνα με την Nissan έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής σε σχέση με ένα μηχανικό σύστημα τετρακίνησης και χάρη στην αδιάκοπη ανακατανομή της ροπής συμβάλει στην ομαλή οδήγηση ανεξαρτήτως επιφάνειας και στιλ. Αποτελείται από δυο ηλεκτροκίνητες, ένας σε κάθε άξονα (μπροστά 204 ίπποι/330 Nm, πίσω 136 ίπποι/195 Nm) κι ένα τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων 158 ίππων, με μεταβλητή συμπίεση,ο οποίος χρησιμεύει μόνο σαν γεννήτρια και «δουλειά» του είναι να γεμίζει την μπαταρία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το θερμικό μοτέρ να λειτουργεί πάντα εντός ενός βέλτιστου εύρους στροφών, προσφέροντας εξαιρετική απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου σε αστικές συνθήκες. Ουσιαστικά πρόκειται για την τετρακίνητη εκδοχή του e-Power που πρωτογνωρίσαμε στο Nissan Qashqai. Η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 213 ίπποι, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρχεται σε 7 δλ κι η τελική να περιορίζεται στα 180. Το υβριδικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου έχει θετικό αντίκτυπο και στην κατανάλωση, αφού σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας το αμάξωμα των 2 τόνων θέλει μόλις 6,7 λτ./100 χλμ σε μεικτές συνθήκες κίνησης.
Linear Tune και e-Pedal Step εκτοξεύουν την εμπειρία χρήσης
Επίσης, η Nissan τοποθέτησε στο νέο X-Trail και το σύστημα Linear Tune, που ουσιαστικά είναι υπεύθυνο ώστε η ταχύτητα του κινητήρα και η ταχύτητα του δρόμου να μην αποκλίνουν τόσο εκνευριστικά όσο σε άλλα πλήρως υβριδικά μοντέλα. Εξασφαλίζει ότι ο βενζινοκινητήρας θα αυξάνει πάντα προοδευτικά την ταχύτητά του, ώστε να καλύψει τις ενεργειακές απαιτήσεις του οχήματος καθώς επιταχύνει, διασφαλίζοντας ότι δεν θα υπάρχει «αποσύνδεση» ανάμεσα σε αυτό που βιώνουν οι επιβάτες όσον αφορά τις επιδόσεις και τον ήχο. Ταυτόχρονα το σύστημα e-Pedal Step επιτρέπει την οδήγηση με μόνο ένα πεντάλ, ειδικά μέσα στο αστικό περιβάλλον όπου περνάνε οι οδηγοί πάνω από 70% του χρόνου τους.
Σχολιάστε |