Το Opel Astra OPC επιστρέφει με 300 άλογα!
Διαβάστηκε από 24589 αναγνώστες - 29/12/2021
Μετά από απουσία 7 ετών, το Opel Astra OPC αναμένεται να επιστρέψει το 2022, ως plug-in υβριδικό με 300 άλογα, τετρακίνηση και τιμή στη Γερμανία 40.000 ευρώ, ενώ θα μπορεί να κάνει 60 χιλιόμετρα μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ.
Με την ονομασία OPC γνωρίσαμε τις κορυφαίες, γρήγορες εκδόσεις των μοντέλων της Opel, όπως τα δημοφιλή Astra και Corsa. Όμως, όσον αφορά τα Astra, έχουμε να δούμε το θρυλικό σηματάκι από το 2015. Παρόλα αυτά, όσοι αγάπησαν τα «καυτά» Astra, έχουν λόγο να χαρούν, αφού σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο να δούμε την επιστροφή του ακρωνυμίου OPC στην ολοκαίνουργια, L γενιά.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
Το νέο Astra OPC θα έχει τουλάχιστον 300 άλογα και τετρακίνηση
Το νέο Opel Astra είναι διαθέσιμο με μία ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και diesel, καθώς και σε Plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την ισχυρότερη να αποδίδει 225 ίππους, έχοντας το μηχανικό σύνολο του Grandland X. Για το πιθανό OPC μοντέλο αναμένουμε να δούμε επίσης χρήση κινητήρων του εν λόγω SUV, και πιο συγκεκριμένα του συστήματος Hybrid4, το οποίο έχει βάση έναν βενζινοκινητήρα 1600 κυβικών, διαθέτει 2 ηλεκτρικά μοτέρ (εκ των οποίων το ένα στον πίσω άξονα) και αποδίδει συνδυαστικά 300 ίππους. Έτσι, ακόμα και αν δεν γίνει καμία περεταίρω βελτίωση, το Astra OPC θα είναι τετρακίνητο με 300 –τουλάχιστον- άλογα και 450 Nm ροπή, κοιτάζοντας κατάματα ανταγωνιστικά μοντέλα όπως το VW Golf GTE και το Cupra Leon e-Hybrid.
Θα είναι plug-in υβριδικό με 60 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία
Μαζί με τους κινητήρες, αναμένουμε να δούμε και τη χρήση του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου του Grandland X στο κορυφαίο Astra. Χάρη στη μπαταρία 13,2 kWh, το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινείται αμιγώς με ρεύμα για 60 χιλιόμετρα.
OPC μοντέλο χωρίς καλές επιδόσεις δεν γίνεται να υπάρξει, και έτσι είναι πολύ πιθανό η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα.
Στη Γερμανία θα κάνει 40 χιλιάρικα
Εμφανισιακά, το νέο Astra έχει ήδη αρκετά δυναμικά χαρακτηριστικά, χάρη στην νέα κατάμαυρη μάσκα Opel Vizor και τα γωνιώδη φώτα ημέρας. Οι εκδόσεις OPC των παλαιότερων γενιών ήταν ανέκαθεν πολύ πιο επιθετικές από τις απλές, και το ίδιο περιμένουμε να συμβεί και εδώ. Μεγάλοι αεραγωγοί και ένα spoiler χαμηλά στον προφυλακτήρα, σε συνδυασμό με πλαϊνά side skirts και το εμβληματικό σηματάκι στην πρόσοψη αναμένονται να ολοκληρώνουν την sport εικόνα, παράλληλα με ελαφρώς χαμηλωμένο αμάξωμα, ίσως κατά 1,5 εκατοστό.
Όσον αφορά το κόστος απόκτησης, μία ρεαλιστική τιμή για την αγορά της Γερμανίας είναι τα 40.000 ευρώ . Στη χώρα μας το τελευταίο Astra OPC, που εμφανίστηκε το 2012, κόστιζε λίγο κάτω από 33.000 ευρώ, ενώ στη Γερμανία 37.000 ευρώ. Με βάση αυτό, ίσως στην Ελλάδα να δούμε τιμή αρκετά χαμηλότερη από τις 40.000 ευρώ.
Το πρώτο sport μοντέλο της Opel από 7 χρόνια
Εξαιρώντας το μικρότερο Corsa, το οποίο διέθετε OPC έκδοση μέχρι και το 2019, η Opel απείχε από τα πιο σκληροπυρηνικά sport μοντέλα από το 2015. Το «πολεμικό» Astra θα κάνει την εμφάνισή του το 2022, και έτσι θα είναι το πρώτο sport μοντέλο της Opel μετά από 7 χρόνια. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε πως δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα εάν το μοντέλο θα ονομάζεται OPC, αφού ίσως χρησιμοποιηθεί η ιστορική ονομασία GSi που αγαπήσαμε από τις δεκαετίες των 80s και 90s.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Συνοψίζοντας, μετά από απουσία 7 ετών, αναμένουμε να δούμε ξανά ένα πραγματικά γρήγορο Astra, με 300 άλογα, plug-in υβριδικό μηχανικό σύνολο και τετρακίνηση. Ακόμα και αν δεν ονομάζεται OPC αλλά GSi, η «συνταγή» ακούγεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα.
Θα γίνει ο βασιλιάς των υβριδικών γρήγορων hatchback, ή θα το κατατροπώσει ο όμιλος VW;