autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Το επόμενο ηλεκτρικό SUV ανήκει στην Leapmotor και είναι το C10!
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το επόμενο ηλεκτρικό SUV ανήκει στην Leapmotor και είναι το C10!

3/10/2024

Στην Ελλάδα από 30.900 ευρώ
Είναι πλούσια εξοπλισμένο στη βασική έκδοση
Αποδίδει 208 ίππους και προσφέρει 420 χλμ. αυτονομίας
Η Leapmotor στοχεύει τις 500.000 πωλήσεις στην Ευρώπη

Στην Ελλάδα από 30.900 ευρώ

Το δυναμικό «μπάσιμο» της Leapmotor στην Ευρώπη ξεκίνησε, καθώς, η κινεζική εταιρεία φέρνει δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Μετά το μικρό Τ03 για το οποίο μιλήσαμε εδώ, σειρά έχει το SUV της οικογένειας, το C10. Η Leapmotor ακολούθησε το παράδειγμα της Tesla, επιλέγοντας να βασίσει το μοντέλο της σε μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα, με λίγους κεντρικούς επεξεργαστές και μια ενσωματωμένη μπαταρία, η οποία δεν είναι πολυδάπανη κατασκευή και προσφέρεται και για εύκολη αναβάθμιση. Το Leapmotor C10 έρχεται στην χώρα μας με 30.900 ευρώ, τιμή η οποία προκύπτει από την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», αλλά και την έκπτωση λανσαρίσματος 2.000 ευρώ.

Είναι πλούσια εξοπλισμένο στη βασική έκδοση

Το κόστος του Leapmotor Τ10 ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξετε, μπορεί να αποδειχθεί σημαντικά χαμηλότερο από άλλα μοντέλα της κατηγορίας του. Αρκετοί χώροι σε όλα τα καθίσματα, μεταξόνιο 2,83 μέτρων και αποθηκευτικός χώρος από 435 έως και 1.410 λίτρα (εάν επιλέξετε να ρίξετε τα πίσω καθίσματα). Και στα 30.900 ευρώ, τι άλλο μπορούν να μας δώσουν οι Κινέζοι κατασκευαστές της Leapmotor στην εισαγωγική έκδοση του - προς ώρας κορυφαίου - μοντέλου της εταιρείας;

Στο εσωτερικό, η ατμόσφαιρα μας θυμίζει κάτι από Tesla. Το τιμόνι διαθέτει δύο διακόπτες-μπάλες με δυνατότητα κύλισης. Ακόμη, στη βασική έκδοση κυριαρχούν κομψές επιφάνειες όπως η πιστοποιημένη από την Oeko Tex (σήμα πιστοποίησης σε υφάσματα τα οποία είναι απαλλαγμένα από τοξικές, καρκινογόνες και αλλεργιογόνες ουσίες) σιλικόνη που έχει τοποθετηθεί τόσο στα καθίσματα, όσο και στις πόρτες και διαθέτουν όμορφη αίσθηση. Επιπρόσθετα, το πακέτο εξοπλισμού (με όνομα Style) έρχεται με: Infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, πακέτο με 16 συστήματα υποβοήθησης (ΑDAS), Wi-Fi, ασύρματη φόρτιση κινητού, online πλοήγηση, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, καθώς και μια πανοραμική ηλιοροφή.

Αποδίδει 208 ίππους και προσφέρει 420 χλμ. αυτονομίας

Το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μια μπαταρία 69,9 kWh. Η κίνηση περνάει από «τα χέρια» ενός ηλεκτρικού κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 218 ίππους και 320 Nm ροπής και δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς του μοντέλου. Το Leapmotor C10 μπορεί να «πιάσει» τα 0-100 χλμ. /ώρα σε 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 170 χλμ. /ώρα. Τα 69,9 kWh της μπαταρίας εξασφαλίζουν σύμφωνα με την εταιρεία 420 χλμ. αυτονομίας. Σε ό,τι έχει να κάνει με τα της διαδικασίας φόρτισης, ακόμη και σε ταχυφορτιστή των 84 kW, το μοντέλο δεν εξιτάρει με την απόδοσή του. Η εταιρεία υπόσχεται 30 λεπτά για τον χρόνο φόρτισης από το 30 στο 80% σε ταχυφορτιστή.

Σε συμβατικό φορτιστή 6,6 kW, η διαδικασία εκτυλίσσεται έτσι ώστε να σε κάνει να νιώθεις ότι απλά απορροφά την ισχύ από το wallbox. Για τις ανιαρές στιγμές της αναμονής, η εταιρεία έχει προγραμματίσει ειδικό φωτισμό περιβάλλοντος ο οποίος ακολουθεί τον ρυθμό της μουσικής. Ακόμη τα μπροστινά καθίσματα είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε όταν το αυτοκίνητο είναι ακίνητο, να ενώνονται με τα πίσω καθίσματα, δημιουργώντας έναν καναπέ.

Η Leapmotor στοχεύει τις 500.000 πωλήσεις στην Ευρώπη

Το Leapmotor C10 χαρακτηρίζεται για την αρκετά καλή ηχομόνωση όπως και το καλό σύστημα ανάρτησης. Το τιμόνι στρίβει με ακρίβεια και τα καθίσματα του οχήματος είναι αρκετά άνετα, τόσο αυτό του οδηγού όσο και των υπόλοιπων επιβατών. Η Leapmotor μπορεί να βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο, όμως οι ιθύνοντες της εταιρείας έχουν υψηλούς στόχους. Θυμίζουμε ότι το αφεντικό, ο Τianshu Xin, έχει θέσει ως στόχο τον ετήσιο αριθμό πωλήσεων στις 500.000 μονάδες στην Ευρώπη.

Το C10 μας άφησε ευχάριστες εντυπώσεις, χωρίς να μας ενθουσιάσει. Διαθέτει κορυφαίο εξοπλισμό, οι επιδόσεις του είναι συνηθισμένες, ενώ θα θέλαμε κάτι καλύτερο στους χρόνους φόρτισης. Το Leapmotor C10 κερδίζει «πόντους» χάρη στην τιμή του, αλλά δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει τόσο όσο το μικρό του «αδερφάκι», το T03.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε