autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
4 φωτογραφίες »

Χάνει τον V8 και «εξηλεκτρίζεται» η νέα AMG SL;

18/12/2020

Στροφή στους τετρακύλινδρους κινητήρες με πρόσθετη ηλεκτρική ισχύ φαίνεται ότι θα κάνει η όγδοης γενιάς Mercedes SL Class. Mάλιστα, θα παρουσιαστεί ως σπορ αυτοκίνητο, «κουβαλώντας» την τεχνογνωσία της AMG.

H Mercedes προετοιμάζει τους λάτρεις των roadster για την επόμενη, όγδοη κατά σειρά, γενιά SL Class. Το αγαπημένο μοντέλο των Γερμανών με κωδικό κατασκευής R 232 πριν καν κυκλοφορήσει στην αγορά έχει τουλάχιστον ένα χαρακτηριστικό που το ξεχωρίζει από τους προκατούχους του. Μα φυσικά η ανάπτυξή του από την Mercedes AMG, πράγμα που συμβαίνει για πρώτη φορά με την συγκεκριμένη σειρά roadster. Όπως είναι λογικό, η επόμενη Mercedes-AMG SL θα σχεδιαστεί εξ ολοκλήρου ως σπορ αυτοκίνητο, δεδομένο που εξιτάρει ακόμη περισσότερο. Την ίδια στιγμή, είναι ασαφές ποιο κινητήριο σύνολο θα επιλέξει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς δεν αποκλείεται να δούμε υβριδικές εκδόσεις.
 
Θέλοντας να μάθουμε περισσότερο την νέα SL, αντλούμε αρκετές πληροφορίες μέσω της Auto Bild, αρχικά σε οπτικό επίπεδο. Το γραφιστικό τμήμα της σχεδίασε σε εικόνες το πώς θα μπορούσε να μοιάζει οπτικά το προσεχές μοντέλο. Σε σύγκριση, λοιπόν, με το έβδομης γενιάς roadster, στη νέα AMG SL το καπό θα είναι αρκετά πιο χαμηλωμένο, θυμίζοντας αρκετά την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί. Βέβαια, στην περίπτωση της SL έχουμε να κάνουμε με διάταξη θέσεων 2+2 και όχι με ένα αμιγώς super sports car. Οι προβολείς είναι πιο λεπτοί και εξοπλίζονται με τα νέας τεχνολογίας φώτα ημέρας. Κατά πάσα πιθανότητα, η γρίλια Panamericana θα τοποθετηθεί στον πρόβολο και θα διαχωρίζει τα μπροστινά φωτιστικά σώματα.


 
Σχετικά στενοί προβολείς ξεπετάγονται στο πίσω μέρος, ενώ οι απολήξεις της εξάτμισης «φωνάζουν» ξεκάθαρα ότι έχουμε να κάνουμε με μία AMG. Επιπροσθέτως, η νέα SL δεν θα έχει ατσάλινη πτυσσόμενη οροφή, αλλά αντιθέτως θα αποκτήσει κομψότητα και στυλ μέσω μίας κλασικής υφασμάτινης.  Όσον αφορά το cockpit, έμπνευση αναμένεται να αποτελέσει η νέα S-Class. Περιμένουμε να δούμε, ακόμη, αν θα υπάρχει η τεράστια οθόνη infotainment κοντα στην κεντρική κονσόλα. Από spy φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει γνωρίζουμε ότι έχει χαρακτηριστικές χειρολαβές που σχεδιάστηκαν για την S-Class, οι οποίες εκτείνονται ηλεκτρικά όταν πλησιάζει ο οδηγός ή όταν αγγίζει κάποιος επιβάτης την εξωτερική τους επιφάνεια.
 
Αρκετή μυστικοπάθεια, πάντως, επικρατεί όσον αφορά το κινητήριο σύνολο της νέας AMG SL. Παραμένει αβέβαιο το κατά πόσο η Mercedes θα επιλέξει και πάλι τον biturbo V8. Η γενικότερη πολιτική των Γερμανών φαίνεται από την στροφή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της οικογένειας EQ, καθώς και άλλες επιλογές της. Πρόσφατα, εξάλλου, έγινε γνωστό ότι και το C63 θα «εξηλεκτριστεί» και ως plug-in hybrid θα εξοπλίζεται μόνο με τετρακύλινδρο κινητήρα. Αντίστοιχες εικασίες κάνουμε και για την νέα SL.


 
Η επεξεργασία της SL στο τμήμα της AMG και η μετατροπή της ένα sports αυτοκίνητο, συνεπάγεται μεταξύ άλλων και αλλαγή ονόματος. Η βασική έκδοση θα ονομάζεται SL 43 ενώ το κορυφαίο μοντέλο της όγδοης γενιάς θα λέγεται ξανά SL 73e 4Matic+. Η νέα AMG SL της Mercedes θα παρουσιαστεί επισήμως μέσα στο 2021 όταν και θα ξεδιαλύνει κάθε απορία.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις