Βγάζουν τελικά προβλήματα τα ηλεκτρικά?
Το πιο σημαντικό συστατικό σε ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο είναι η μπαταρία. Η κατάστασή της, λοιπόν, είναι επομένως ο κινητήριος… τροχός σε ό,τι αφορά την τιμή των μεταχειρισμένων ηλεκτρικών οχημάτων. Για αυτόν το λόγο, πρέπει να είστε σίγουροι για την κατάσταση της μπαταρίας. Βέβαια, πολλά έχουν συμβεί τα τελευταία δέκα χρόνια από τεχνολογικής άποψης. Τα νεώτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εφοδιάζονται με μπαταρίες, που παρέχουν σημαντικά μεγαλύτερη αυτονομία για το ίδιο βάρος. Έτσι, αυτή η εξέλιξη οδηγεί σε εμφανώς μεγάλες διαφορές τιμών. Το βέβαιο είναι πως υπάρχουν καλά μεταχειρισμένα ηλεκτροκίνητα με τιμή μικρότερη των 10.000 ευρώ. Στην Ελλάδα, πάλι, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να τα βρει μόνο ως εισαγόμενα σε εμπορίες αυτοκινήτων. Αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υπήρχαν και πριν από την «έξαρση» της συγκεκριμένης κατηγορίας και υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να τα εντοπίσετε σε κάποιες εκθέσεις. Ας δούμε πόσο καλά έχουν αποδειχθεί στην Γερμανία, ώστε να υπολογίσετε κι εσείς σε τι τιμές θα καταφέρετε να τα βρείτε στη χώρα μας.
Tesla
Είναι απίστευτο αυτό, που έχει καταφέρει ο Elon Musk με την Tesla. Η start-up εταιρεία του είναι ασυναγώνιστη σε ό,τι αφορά το image της και την αφοσίωση, που δείχνουν πελάτες της σε αυτήν. Μάλιστα, αν και οι τιμές των αυτοκινήτων της είναι υψηλές, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή. Στην πράξη, αυτό ισχύει τουλάχιστον με το αμάξωμα, καθώς έχουν ήδη προκύψει πόρτες με προβληματικό τρόπο ανοίγματος, εισροή νερού, αεροδυναμικοί θόρυβοι, άσχημα διάκενα και διάφορα άλλα θέματα, που αφορούν στην ποιότητα της κατασκευής. Αντίθετα, η τεχνολογία των Tesla παραμένει ανθεκτική. Με τους δικούς της super φορτιστές και αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων, η Tesla παραμένει ακόμα αχτύπητη έως σήμερα. Ιδιαιτερότητες: Αξιόπιστο δίκτυο ταχείας φόρτισης. Πολλά οχήματα μπορούν να φορτίζονται δωρεάν εφ όρου ζωής, ανάλογα με το συμβόλαιο, που έχει συναφθεί μεταξύ του κατόχου και της εταιρείας.
E-Golf
Από το Golf 7ης γενιάς κυκλοφόρησαν δύο εκδόσεις της ηλεκτροκίνητης εκδοχής του (e-Golf). Αυτή με τα 115 PS, που ήταν διαθέσιμη μεταξύ 2014 και 2017, εφοδιάζεται με μία μπαταρία της Panasonic, χωρητικότητας 21,1 kWh. Η αυτονομία των 150 χιλιομέτρων, που ανακοίνωνε η VW για αυτό το μοντέλο, είναι ρεαλιστική. Στις αρχές του 2017, όμως, ακολούθησε η αναθεωρημένη έκδοση των 136 PS, που εφοδιαζόταν με μπαταρία 31,5 kWh από τη Samsung. Χάρη στην καλύτερη απόδοση της νέας μπαταρίας και τη βελτιωμένη αεροδυναμική, ήταν -και είναι σε ένα μεταχειρισμένο e-Golf- εφικτό να διανυθούν έως και πάνω από 200 χιλιόμετρα. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Σχολιάστε |