5 φωτογραφίες »

Με λιγότερο από 7000 ευρώ αποκτάς Audi S8!

26/1/2021

Το Audi S8 του 1996, ήταν η ναυαρχίδα της Audi και η πιο ισχυρή, τετρακίνητη λιμουζίνα στον κόσμο εκείνη την εποχή. Πλέον, βρίσκουμε ένα καλά διατηρημένο μοντέλο στο eBay με λιγότερα από 7000 ευρώ!

 
 

Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος σήμερα

Το Audi A8 της πρώτης γενιάς παρουσιάστηκε το 1994 και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που διέθετε αμάξωμα εξολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Η ναυαρχίδα της Audi είχε μήκος 5 μέτρα, και το 1996 απέκτησε κορυφαία έκδοση, την ονομαζόμενη S8, η οποία είχε κινητήρα V8 απόδοσης αρχικά 340 ίππων, οι οποίοι με το facelift του 1999 έγιναν 360. Το μοντέλο πρωταγωνίστησε και στη μεγάλη οθόνη, αφού το απολαύσαμε να οδηγείται στα όρια στην ταινία «Ronin».

Έχουν περάσει 25 χρόνια από το ντεμπούτο του Audi S8 στην αγορά, και πλέον το αυτοκίνητο είναι προσιτό για αρκετούς ως μεταχειρισμένο. Αυτό τον καιρό διατίθεται προς αγορά ένα μαύρο Audi S8 του 2001!



Κατά την έναρξη των πωλήσεών της ήταν η ισχυρότερη, τετρακίνητη λιμουζίνα στον κόσμο
Το προς πώληση S8 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα V8, 4,2 λίτρων και ένα αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Σύμφωνα με την Audi, ο συγκεκριμένος συμπαγής... βράχος, βάρους 1,7 τόνων επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h μέσα σε μόλις 6,6 δευτερόλεπτα, ενώ σε ό,τι αφορά την τελική ταχύτητα, αυτή περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Το S8 διέθετε επίσης standard σύστημα τετρακίνησης, το διάσημο quattro και, κατά το λανσάρισμά του στις αγορές, ήταν η ισχυρότερη τετρακίνητη λιμουζίνα στον κόσμο. Με την πρώτη ματιά, το S8 ελάχιστα διαφέρει στην όψη σε σχέση με ένα «απλό» A8.



Ωστόσο, οι πλευρικοί καθρέφτες με κάλυμμα από γυαλισμένο αλουμίνιο και το λογότυπο «S8» στη γρίλια του ψυγείου στην πρόσοψή του μαρτυρούν ξεκάθαρα περί τίνος πρόκειται. Πάντως, και το πίσω μέρος είναι μάλλον λιτό με ένα διακριτικό τελικό εξάτμισης, διπλής απόληξης, αλλά και ένα κόκκινο έμβλημα «S». Δυστυχώς, όμως, από το συγκεκριμένο μοντέλο λείπουν οι χαρακτηριστικές ζάντες των 18 της Avus. Από πλευράς εσωτερικού, αυτό καλύπτεται από ανοιχτόχρωμο δέρμα, ενώ στο κάθισμα του οδηγού είναι ορατά τα πολλά χιλιόμετρα, που έχει διανύσει το αυτοκίνητο. Παρόλα αυτά, μόνο παλαιάς κοπής δε δείχνει το εσωτερικό, καθώς ο εξοπλισμός του περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, συρόμενη ηλιοροφή και αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης.



Χάρη στο αμιγώς αλουμινένιο αμάξωμα δεν τίθεται ζήτημα σκουριάς
Η ισχυρή λιμουζίνα βρίσκεται σε καλή κατάσταση, σύμφωνα και με τον έμπορο της έκθεσης των μεταχειρισμένων, δεν έχει βεβαρυμένο... ποινικό μητρώο με εμπλοκή σε ατυχήματα κτλ., ούτε «χρωστάει» οποιοδήποτε ραντεβού για service. Επιπλέον, το TÜV του (το ΚΤΕΟ του, δηλαδή) έχει ισχύ ως τον Οκτώβριο του 2021. Παρά, δε, τα πάρα πολλά χιλιόμετρα, που έχει διανύσει, καθώς αυτά είναι σχεδόν 300.000km, το συγκεκριμένο Audi S8 δείχνει πως έχει μπροστά του αρκετό μέλλον ακόμη, αφού χάρη στο αμιγώς αλουμινένιο αμάξωμα (Audi Space Frame), το οποίο εφαρμόστηκε στην πράξη για πρώτη φορά στο Α8, δεν τίθεται ζήτημα σκουριάς. Ταυτόχρονα, το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης κρίνεται στιβαρό και ανθεκτικό, κάτι που ισχύει και για τους κινητήρες του μεγαλύτερου επιβατικού της Audi.



Βέβαια, αυτό δε σημαίνει ότι το εν λόγω μοντέλο έχει γίνει σήμερα κατά πολύ πιο προσιτό. Στο κάτω-κάτω, τα S8, τα οποία έχουν παραμείνει σήμερα χωρίς επεμβάσεις, είναι σπάνια και πολύ επιθυμητά. Και, σύμφωνα με την ιστοσελίδα αξιολόγησης παλαιότερων αυτοκινήτων www.classic-data.de οι τιμές για τα περιποιημένα S8 D2 βρίσκονται στα 14.600 ευρώ, ενώ για τα λίγο παλιότερα, όπως αυτό του θέματός μας, στα 6.900 ευρώ. Εκτός αυτού, οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές θα πρέπει σαφώς να λάβουν υπόψη τους, πως δε θα πρέπει να αμελήσουν τα έξοδα της συντήρησης. Επίσης, δεν πρέπει να ξεχάσουν πως στο S8 η ασφάλεια και τα καύσιμα είναι διαθέσιμα με αρκετά υψηλές τιμές, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας στη χώρα μας για τα αυτοκίνητα με κινητήρες 4200 κυβικών είναι ιδιαίτερα «τσουχτερά».