Ίσως η πιο ουσιαστική δοκιμή σε ένα αυτοκίνητο, είναι το long term test για να αποδειχτεί η αξιοπιστία του μοντέλου ή όχι. Ο τρικύλινδρος 1.000αρης κινητήρας του Focus μπαίνει στο μικροσκόπιο...
Ο τρικύλινδρος του ενός λίτρου με τους 125 ίππους κινητήρας, συμπεριφέρθηκε τόσο άψογα καθ όλη τη διάρκεια της δοκιμής αντοχής των 100.000 χιλιομέτρων, σε σημείο που κανείς δεν μπορούσε να πιστέψει στην δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά κάτω από το καπό. Καθώς ο κινητήρας EcoBoost ολοκλήρωσε το τεστ σχεδόν χωρίς φθορά, η υψηλότερη βαθμολογία ήταν λογικό επακόλουθο. Με απόσταση λίγων ετών, μεταξύ 2011 και 2018, η τρίτη γενιά Focus δείχνει ότι, ανήκει στη λίστα των αξιόπιστων μοντέλων στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημα του είναι, ότι έχουν υποστεί κακοποίηση ως εταιρικά αυτοκίνητα και δεν έχουν την απαιτούμενη φροντίδα, με αποτέλεσμα πολλά οχήματα να έχουν πολλά χιλιόμετρα και ελλιπή συντήρηση. Όμως, ακόμα και αν δεν το πιστεύετε, υπάρχουν λίγα παράπονα για ζημιές. Στον κινητήρα πετρελαίου των 1.6 λίτρων, σε ορισμένες περιπτώσεις εμφανίστηκαν ζημιές στην τουρμπίνα. Οι εύκαμπτοι σωλήνες νερού του κυκλώματος ψύξης φθείρονται και η πρακτική προστασία της άκρης της πόρτας, η οποία προστατεύει το χρώμα όταν ανοίγει, χαλαρώνει με την πάροδο του χρόνου.
Το κομψά κατασκευασμένο εσωτερικό, καλωσορίζει τους άπειρους οδηγούς με αμέτρητα κουμπιά τα οποία μοιάζουν να έχουν τοποθετηθεί τυχαία. Για τη χρήση της mini οθόνης, συνιστάται να έχετε ένα μικροσκόπιο στο κάθισμα του συνοδηγού. Τα χρησιμοποιούμενα πλαστικά θα μπορούσαν επίσης να είναι πιο ακριβά. Ευτυχώς, η Ford κατάλαβε αυτά τα λάθη και το εσωτερικό βελτιώθηκε έντονα το 2014.
Το επανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, δημιούργησε οπτική συγγένεια με το μεγαλύτερο Mondeo και καθιέρωσε την χαρακτηριστική σχάρα του σε στιλ Aston Martin. Μαζί με το facelift, έφτασαν και οι πρώτοι κινητήρες πετρελαίου Euro 6. Οι παλαιότερες εκδόσεις Euro 5 αφορούν περιπτώσεις ανθρώπων που ζουν στην ύπαιθρο και θέλουν να γλιτώσουν χρήματα κατά την αγορά. Μικρότερος αριθμός αγοραστών θα στραφεί στη βενζίνη, λόγω της μεταπώλησης. Ακόμη και ο τρικύλινδρος είναι διασκεδαστικός, παρά τις συνεχείς ερωτήσεις σχετικά με τα κυβικά του.
Συμπέρασμα: Με ζουμερή ανάρτηση, άμεσο σύστημα διεύθυνσης και καλό κιβώτιο ταχυτήτων, το Focus προσφέρει απόλαυση κατά την οδήγηση. Επιπλέον, προσφέρει αρκετό χώρο με μέτριο κόστος συντήρησης. Ιδανικό για κάθε μέρα. Πάνω απ όλα, η ποιότητα είναι σωστή. Με το Focus III, η Ford έχει φτάσει στο καλύτερο σημείο της.
Προσοχή στην λεπτομέρεια
Η πλειοψηφία των μεταχειρισμένων Focus, αφορά αυτοκίνητα με κινητήρα diesel. Αυτά τα οχήματα έχουν αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα ή ακόμα χειρότερα, ο οδομετρητής έχει πειραγμένες ενδείξεις. Επομένως, μια πιο προσεκτική ματιά, κάτω από τη λαμαρίνα και στο ιστορικό συντήρησης, είναι υποχρεωτική. Και εδώ ισχύει ότι ισχύει σε κάθε μεταχειρισμένο. Λίγα περισσότερα ευρώ για ένα σωστά συντηρημένο όχημα, θα σε αποζημιώσουν.
Ποιότητα
Τα επεξεργασμένα πλαστικά στο εσωτερικό, όπως στο τιμόνι, είναι ανθεκτικά, αλλά απλά. Μετάδοση
Βασικά, το κιβώτιο ταχυτήτων των έξι ταχυτήτων είναι συμπαγές, αλλά τείνει να γίνεται πιο σκληρό με την πάροδο του χρόνου Ελατήρια / αμορτισέρ
Σε συνθήκες πλήρους φόρτωσης, η ανάρτηση καθίσταται ασταθής. Θα πρέπει να είναι ωραία και σφιχτή. Σκουριά
Δεν αποτελεί πρόβλημα προς το παρόν, αλλά η εργοστασιακή προστασία από τη διάβρωση θα έπρεπε να ήταν πιο γενναιόδωρη.