Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Test μεταχειρισμένου: Alfa Romeo Stelvio
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Test μεταχειρισμένου: Alfa Romeo Stelvio

Διαβάστηκε από 6712 αναγνώστες - 4/7/2022

Με τη Stelvio η Alfa Romeo τόλμησε για πρώτη φορά να κατασκευάσει ένα SUV. Είναι καλή όταν περάσουν τα χρόνια; Η AUTO BILD δοκίμασε ένα μοντέλο χρονολογίας 2018.

Το SUV της Alfa Romeo, που κυκλοφόρησε το 2018, είναι μια κίνηση στρατηγικής των Ιταλών, που έχει στόχο το άνω άκρο της κατηγορίας. Η Stelvio τα πήγε καλά στην πρεμιέρα της στους ελέγχους μας.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »


Εντάξει, όταν πρόκειται για τις πωλήσεις, οι κύριοι ανταγωνιστές της, BMW X3 και Audi Q5, την άφησαν από τότε να ακολουθεί. Όμως, η αποκλειστικότητα, που διακρίνει τη Stelvio, θα μπορούσε να είναι ακόμα ένα επιχείρημα πώλησης για τους πελάτες της Alfa. Εκτός από τη σχεδίαση, σημειώνουμε τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στην πανέμορφη γρίλια της πρόσοψης, αλλά και τους ζοφερούς προβολείς, οι οποίοι θυμίζουν την Giulia. Επίσης, η υπερυψωμένη σιλουέτα καταλήγει στο πίσω άκρο του αυτοκινήτου σε μια εξάτμιση με δύο απολήξεις. Θα λέγαμε, λοιπόν, πως ολόκληρο το SUV είναι μια ξεκάθαρη σπορ δήλωση, έστω κι αν με αυτήν δεν υπόσχεται πάρα πολλά. Χάρη στο εξαιρετικά ακριβές σύστημα διεύθυνσης, περνά από τις στροφές με πολύ σπορτίφ τρόπο για όχημα της συγκεκριμένης κατηγορίας βάρους, ενώ επίσης δεν παρουσιάζει κλίσεις του αμαξώματος και επιτρέπει στον οδηγό να ξεχάσει γρήγορα το πραγματικό μέγεθός της.  



Η κάμερα στο μπροστινό μέρος παραδίδει περιστασιακά το «πνεύμα» και έτσι θέτει εκτός μάχης διάφορα συστήματα υποβοήθησης. Πάντως, το σύστημα πλοήγησης είναι πιο αξιόπιστο, αν όχι πιο ευχάριστο. Το εν λόγω σύστημα δίνει την αίσθηση του… απαρχαιωμένου, καθώς δεν παρέχει στον οδηγό στοιχεία σε πραγματικό χρόνο. Κατά τα άλλα, όμως, το εσωτερικό της Stelvio πείθει. Η ποιότητα της επεξεργασίας είναι, ως συνήθως, καλή και οι θόρυβοι από κάθε είδους χτυπήματα παραμένουν η εξαίρεση. Σαφώς πιο ενοχλητικά είναι τα ταλαντευόμενα διάκενα. Η τάπα πλήρωσης καυσίμου στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι τελείως στραβή και προεξέχει σαν να μην έχει κλείσει σωστά. Σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, χρησιμοποιείται επίσης συχνότερα.



Το αυτοκίνητό «μας» είναι ένα Q4 του 2018. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας αποδίδει εδώ δυναμικά 280 PS, χάρη στην υπερτροφοδότησή του (turbo). Ισχύς αρκετή για να επιταχύνετε από στάση το… θηρίο έως τα 100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε