4 φωτογραφίες »

Test μεταχειρισμένου: Suzuki Jimny 2010

Διαβάστηκε από 1309 αναγνώστες - 22/3/2021

Αν ψάχνετε off road μεταχειρισμένο, το Suzuki Jimny είναι μία ενδιαφέρουσα περίπτωση αυτοκινήτου. Εμείς δοκιμάζουμε ένα δεκαετίας και μοιραζόμαστε τις εντυπώσεις μας.

 
 

Τα μεταχειρισμένα με το μεγαλύτερο όφελος σήμερα

Μετράμε αισίως τέσσερις γενιές μοντέλων Suzuki Jimny. Το τετρακίνητο off road mini SUV των Ιαπώνων έχει μισό «αιώνα» ζωής, μιας και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1970! Σχετικές μετρήσεις που έγιναν τον Σεπτέμβριο του 2018 έκαναν λόγο για πάνω από 2.850.000 πωληθέντα Jimny σε 194 χώρες στον κόσμο! Ο καθαρόαιμος χαρακτήρας και οι εξαιρετικές δυνατότητές του σε off road διαδρομές παρά το μικρό μέγεθος έχουν καταστήσει το μοντέλο της Suzuki ιδιαίτερα αγαπητό μέσα στην πάροδο του χρόνου. Ταυτόχρονα, είναι εξίσου αποδοτικό σε κάθε διαδρομή, συνιστώντας μία επιλογή που δεν περιορίζεται μόνο σε όσους οδηγούς εκτός ασφάλτου.


 
Γενικότερα, θεωρείται ένα αυτοκίνητο με σημαντική μεταπωλητική αξία, το οποίο διατηρεί τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά ως μεταχειρισμένο. Η Auto Bild δοκιμάζει ένα δεκαετίας Suzuki Jimny 1.3 και παρουσιάζει όλα όσα χρειάζεται να πρέπει να ξέρει κάποιος πριν αγοράσει ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Τετρακύλινδρος, διαμήκης εγκατάσταση μπροστά
Βαλβίδες / εκκεντροφόροι άξονες 4 ανά κύλινδρο / 2
Κυβισμός 1328 κυβικά
ισχύς 63 kW (86 άλογα) στις 6.000 σ.α.λ.
Ροπή 110 Nm στις 4.100 σ.α.λ.
Μάξιμουμ τελική ταχύτητα 140 χλμ / ώρα
0-100 χλμ / ώρα 14,4 δ.
Δεξαμενή / καύσιμο 40 l / Super 98 οκτανίων
Κιβώτιο / κίνηση Χειροκίνητο πέντε ταχυτήτων / τετρακίνηση
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) 3.625/1.600/1670 χ.λστ
Αποθηκευτικός χώρος 113-816 λ.
Βάρος (άδειο) / ωφέλιμο φορτίο 1.090/330 κιλά
Κατανάλωση στο test 9,5 λ. Super 98 Οκτανίων / 100 χλμ
Κινητήρας 220 γρ. / χλμ
Πρόκειται για μία σειρά που ανήκει στην τρίτη γενιά εκδόσεων (1998). Η μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, οι μίνι προεξοχές και η μόνιμη τεχνολογία τετρακίνησης είναι δεδομένος εξοπλισμός. Όπως είναι λογικό, η συχνή χρήση επιφέρει φθορά. Φαντάζει πολύ δύσκολο να βρει κανείς ένα καλά συντηρημένο αυτοκίνητο που έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα. Προβλήματα διεύθυνσης, σκουριάς και φθαρμένο εσωτερικό μπορεί να συναντήσει κανείς σε ένα μη προσεγμένο Suzuki Jimny. . Το τρέμουλο μπορεί να προκληθεί από κακή ζυγοστάθμιση των τροχών, από ζάντες με στραβωμένα κέντρα, από φθαρμένα ρουλεμάν στους άξονες ή ελαστικά με εξογκώματα. Επιπρόσθετα, ρίξτε μία καλύτερη ματιά στα convertible αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν στην Ισπανία (Santana), διότι θεωρείται πως έχουν χαμηλότερη αξία από εκείνα που κατασκευάζονται σε διαφορετικές εργοστασιακές μονάδες.
 
Κλείνοντας, να αναφερθούμε συνοπτικά στο μοντέλο της δοκιμής μας. Ο τετρακύλινδρος διαμήκης εγκατεστημένος μπροστά κινητήρας αποδίδει 86 άλογα, με τελική ταχύτητα στα 140 χιλιόμετρα την ώρα. Καίει αρκετό καύσιμο, στην προκειμένη 9,5 λίτρα Super βενζίνης 98 οκτανίων. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων μεταδίδει την κίνηση στους τέσσερις τροχούς.


 
Συμπέρασμα
Είτε ως ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο από ταξιδιώτες σε χώρες της Μεσογείου, είτε ως ιδιόκτητο κυνηγών και δασοπόρων, το Suzuki Jimny παραμένει δημοφιλές στην παγκόσμια αγορά. Η καλή συντήρηση δίνει και μεγαλύτερη συγκριτικά με τον ανταγωνισμό αξία. Παράλληλα, ενώ «γερνάει», έχει και έξτρα μικροπροβλήματα να το συνοδεύουν. Μοντέλο δεκαετίας SUV, αντίστοιχο με εκείνο που χρησιμοποιήθηκε στη δοκιμή μας, έχει αρχική τιμή στην ελληνική αγορά μεταχειρισμένων περίπου 7.000 ευρώ.