4 φωτογραφίες »

Test μεταχειρισμένου: Toyota Hilux 2014

Διαβάστηκε από 2131 αναγνώστες - 3/5/2021

Ψάχνετε ένα off-road μεταχειρισμένο αυτοκίνητο; Εμείς δοκιμάσαμε ένα Toyota Hilux εξαετίας και σας παρουσιάζουμε όσα πρέπει να γνωρίζετε.

Το Toyota Hilux είναι ένα ιστορικό αυτοκίνητο για την ιαπωνική μάρκα. Έχει πάνω από μισό αιώνα ζωής, με το pick-up της Toyota να κυκλοφορεί για πρώτη φορά παγκοσμίως το 1968! Ακολούθησαν οκτώ γενιές μοντέλων, με την πιο πρόσφατη να δέχεται δύο facelift εκδόσεις (2017 και 2020). Για την χώρα μας είναι μία συνηθισμένη επιλογή σε επαρχιακές πόλεις για όσους εργάζονται στον χώρο της γεωργίας και της κτηνοτροφίας, ή απλώς οδηγούν σε χωμάτινες off-road διαδρομές.



Πολλοί ίσως δεν μπορούν να αγοράσουν το καινούργιο μοντέλο της Toyota. Η επιλογή ενός μεταχειρισμένου είναι η αμέσως επόμενη σκέψη, με την Auto Bild να δοκιμάζει ένα μοντέλο εξαετίας (2014) το οποίο εντάσσεται στην έβδομη γενιά των Toyota Hilux.
 
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας Τετρακύλινδρος / διαμήκης εγκατάσταση μπροστά
Βαλβίδες / εκκεντροφόροι άξονες 4 ανά κύλινδρο / 2
Κυβισμός 2.982 κυβικά
ισχύς 126 kW (171 άλογα) στις 3.600 σ.α.λ.
Ροπή 360 Nm στις 1.400 σ.α.λ.
Μάξιμουμ τελική ταχύτητα 170 χλμ / ώρα
0-100 χλμ / ώρα 14,7 δ.
Δεξαμενή / καύσιμο 80 λ. / diesel
Κιβώτιο / κίνηση Αυτόματο πέντε σχέσεων / τετρακίνητο
Μ / Π / Υ (Διαστάσεις) 5.255/1.835/1.810 χλστ
Αποθηκευτικός χώρος -
Βάρος (άδειο) / ωφέλιμο φορτίο 2.040/690 κιλά
Σαν μία πρώτη εντύπωση, το αυτοκίνητο δηλώνει ξεκάθαρα τον χαρακτήρα του, ένα μοντέλο φτιαγμένο για πραγματικές και δύσκολες συνθήκες. Το Hilux θεωρείται άφθαρτο εδώ και δεκαετίες, ενώ η προμήθεια ανταλλακτικών του λειτουργεί τέλεια σε παγκόσμιο επίπεδο. Νωρίτερα αναφέραμε ότι κάτοικοι ορεινών περιοχών θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι, χάρη στην ικανότητά στους δύσβατους δρόμους.
 
Για να υπάρξει ακριβής δοκιμής, ωστόσο, πρέπει να διαπιστωθεί και η απόδοσή του σε καλό οδόστρωμα, όπως εκείνο στο οποίο έγινε η δοκιμή της Auto Bild. Στις υπάρχουσες συνθήκες, προβληματίζει ο τεράστιος κύκλος στροφής και η δυσάρεστη οδηγική άνεση εξαιτίας του πίσω φύλλου ελατηρίων και της μικρής ανθεκτικότητας στην σκουριά. Παρά το solid μηχανικό προφίλ του Hilux, ίσως η Toyota έπρεπε να επενδύσει λίγο περισσότερο στην προστασία του από την διάβρωση.



Επιπλέον, από την στιγμή που το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι σταθερά ακριβότερο από αντίστοιχα pick-up της κατηγορίας του, η δυνατότητα ρυμούλκσησης φορτίου έως και 2,8 τόνους είναι χαρακτηριστικό που δεν περνά απαρατήρητο. Γενικότερα, καλό θα είναι αν αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο Toyota Hilux να προσέξετε πιθανές φθορές στα μπεκ ψεκασμού, βρωμιά στο φίλτρο λαδιού, κρυφή σκουριά και διαρροές στην τσιμούχα του υδραυλικού τιμονιού.
 
Κλείνοντας, να αναφερθούμε και στα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου της δοκιμής. Πρόκειται για αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί τον 3λιτρο D-4D DOHC I4 turbodiesel κινητήρα, με τέσσερις κυλίνδρους και διαμήκη εγκατάσταση μπροστά. Κατασκευάστηκε στην εργοστασιακή μονάδα της Toyota στο Zarate της Αργεντινής. Με ιπποδύναμη 171 άλογα έχει τελική ταχύτητα 170 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ καταναλώνει 10 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. Το αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
 
Κατανάλωση στο test 10 λ. diesel  / 100 χλμ
CO2 235 γρ. / χλμ
Συμπέρασμα
Το Toyota Hilux είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο που ενδείκνυτε για δύσβατους δρόμους και σε πραγματικές συνθήκες. Θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποδίδει εξαιρετικά σε απομακρυσμένες περιοχές της Αφρικής, ωστόσο σε δρόμους της Κεντρικής Ευρώπης (όπως στην δοκιμή) είναι μοντέλο με συγκεκριμένες προδιαγραφές. Στην Ελλάδα και την αγορά των μεταχειρισμένων μπορείτε να βρείτε ένα Toyota Hilux εξαετίας  κάτω από 150.000 χιλιόμετρα και 144 άλογα  περίπου στα 19.000 ευρώ.