Γιατί δεν μειώνεται ο φόρος να πέσει η βενζίνη;
Μπορεί για την τιμή διυλιστηρίου η κυβέρνηση να μη μπορεί να κάνει κάτι. Όμως για τα καύσιμα μπορεί. Τι περιμένει;
Μικρότερος ο φόρος, περισσότερα τα έσοδα
Για κάθε λίτρο βενζίνης στα 2,00 ευρώ, το 1,10 είναι φόροι και δασμοί. Δεν χρειάζονται πολλά, μια μικρή μείωση του φόρου και όλοι θα είναι κερδισμένοι, χωρίς να χάνει ο κρατικός υπολογισμός έσοδα.
Από τη στιγμή που η πλειοψηφία των μετακινήσεων γίνεται με αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες, το κόστος για τα καύσιμα γίνεται βασικό κομμάτι του οικογενειακού προϋπολογισμού και συνεπώς έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής.
Σε όλη την Ευρώπη σχεδόν είναι υψηλή η τιμή των καυσίμων, όμως στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι πως έχουμε πολύ ψηλούς φόρους καυσίμων, από τους μεγαλύτερους στην Ευρώπη. Ναι οκ, ψάχνουμε τρόπους να αυξήσουμε τα έσοδα ως κράτος, όμως με την υπερφορολόγηση μειώνεται η κατανάλωση, άρα και τα έσοδα