4 τρόποι που θα σε βοηθήσουν να επεκτείνεις τη διάρκεια ζωή των ελαστικών σου και να παραμείνεις ασφαλής, ακόμα κι αν δεν έχει την οικονομική δυνατότητα για τοποθέτηση μιας ολοκαίνουργιας τετράδας.
Φρόντισε τα για να αντέξουν
Κάνοντας 3 απλά πράγματα, μπορείς να επεκτείνεις τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σου χωρίς αυτά να χάσουν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά τους. Σε πρώτη φάση, να ελέγχεις κάθε 15 μέρες την πίεση του αέρα. Ακόμα και η παραμικρή απώλεια, που δεν θα είναι καν εμφανής με γυμνό μάτι, είναι ικανή να προκαλέσει ανομοιόμορφη και πιο γρήγορη φθορά των ελαστικών, ενώ έχει και αρνητικό αντίκτυπο στην κατανάλωση. Έπειτα κάθε 10 με 15 χιλιάδες χιλιόμετρα φρόντισε να τα κάνεις «εμπρός-πίσω», αφού έτσι μετριάζεται η φθορά τους και υπάρχει μία συνεχής ομοιομορφία στο πέλμα. Βέβαια αυτή η διαδικασία θα πρέπει να γίνεται σε εξειδικευμένο κατάστημα ελαστικών για λόγους ασφαλείας. Τέλος με κάθε αλλαγή ελαστικών κάνε ευθυγράμμιση και μετά έλεγχε την κάθε 20.000 χλμ.
Η καλή έρευνα θα σου σώσει λεφτά
Αν πήρες την απόφαση για αλλαγή των ελαστικών σου, μην πας στο πρώτο μαγαζί που θα δεις μπροστά σου. Ψάξε στο internet για να βρεις την καλύτερη προσφορά, έλεγξε για ευκαιρίες και εκπτωτικές ενέργειες και δες τις κριτικές για τα ελαστικά που σε ενδιαφέρουν. Με αυτή την έρευνα να είσαι σίγουρος ότι θα βρεις την καλύτερη τιμή ή έστω το φάσμα των τιμών που «παίζουν» τα ελαστικά της επιλογής σου και δεν θα πληρώσεις παραπάνω από όσα πρέπει.
Δοκίμασε τα μεταχειρισμένα αλλά με προσοχή
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι, ακόμα και το καλύτερο μεταχειρισμένο ελαστικό δεν μπορεί να φτάσει τα ποιοτικά στοιχεία ενός καινούργιου. Για αυτό θα πρέπει όσο είναι δυνατόν να αποφεύγεται η επιλογή χρησιμοποιημένων ελαστικών. Παρόλο αυτά είναι πολύ πιο σώφρον να βάλεις ελαστικά από δεύτερο χέρι, παρά να οδηγείς με «φαλακρά» και πολυκαιρισμένα. Μάλιστα είναι μια πολύ καλή επιλογή αν έχει στο μυαλό σου να πωλήσεις το όχημα σου και θέλεις να βελτιώσεις ελαφρώς την μεταπωλιτική του αξία χωρίς να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Βάλε μόνο 2!
Τελικά αγόρασες μια καινούργια τετράδα ελαστικών, αλλά μετά από μερικά χιλιόμετρα, το ένα καταστράφηκε. Τι κάνεις; Αν δεν έχεις εγγύηση, πας και αγοράζεις 2 νέα λάστιχα , ίδιας μάρκας και μοντέλου, και τα τοποθετείς στο μπροστά άξονα, βάζοντας τα παλιά πίσω. Με αυτό τον τρόπο σου μένει και καβάτζα ένα ελαστικό, το οποίο με τις σωστές συνθήκες αποθήκευσης μπορεί να το κρατήσεις για καιρό σε καλή κατάσταση και να το χρησιμοποιείς σαν βοηθητικό ή για ρεζέρβα.
Το νου σου στην πίεση γιατί με λάθος καις και πέλμα και βενζίνη
¶λλαζε τα μπρός με τα πίσω ανά 10.000 χλμ, φθείρονται ομοιόμορφα
Αν σου σκάει 1, πάρε 2 αν δεν έχει έρθει η ώρα για 4αδα!
Μεταχειρισμένο μόνο υπό όρους και στη χειρότερη περίπτωση
Εσυ τι κάνεις για να γλιτώσεις λεφτά από τα ελαστικά σου;