6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Peugeot 208: Πόσο «λιοντάρι» είναι μετά από 9 χρόνια;
1/10/2021
Είναι ακόμα μοντέρνο και ας πλησιάζει τη 10ετία! Το Peugeot 208 1ης γενιάς έκανε το ντεμπούτο του το 2012, και σαν μεταχειρισμένο είναι αρκετά προσιτό, με τιμές που ξεκινούν από τα 5.000 ευρώ. Αναλύουμε αν αξίζει η αγορά του.
Το νέο Peugeot 208 είναι ένα εντυπωσιακό μοντέλο της μικρής κατηγορίας, το οποίο έκανε την εμφάνισή του το 2019. Ο προκάτοχός του, το 208 1ης γενιάς που κυκλοφόρησε το 2012, πλέον έχει γίνει αρκετά προσιτό ως μεταχειρισμένο, ενώ παραμένει «φρέσκο» μέχρι και σήμερα, με όμορφο σχεδιασμό, άνετο εσωτερικό και αξιοπιστία. Αναλύουμε πόσο αξίζει η αγορά ενός μικρού Λέοντα από «2ο χέρι».
Για τα μοντέλα 2012-2018 οι τιμές έχουν μέσο όρο τα 8300 ευρώ
Αυτή τη στιγμή, οι τιμές για τα Peugeot 208 ξεκινούν από τα 5.000 ευρώ και έχουν μέσο όρο 8.300 ευρώ. Ανάλογα την έκδοση και τη χρονολογία, υπάρχουν βέβαια και οχήματα που αγγίζουν τα 17.000 ευρώ.
Έχει ευρύχωρο εσωτερικό και πορτ-μπαγκάζ 285 λίτρων
Ακόμα και στη βασική έκδοση, το Peugeot 208 που έκανε το ντεμπούτο του το 2012 καταφέρνει και δείχνει «φρέσκο» ακόμα και σήμερα, 9 χρόνια μετά. Το εξωτερικό αποπνέει δυναμισμό, ενώ η εμπρόσθια γρίλια παραπέμπει σε χαμόγελο.
Περνώντας στο εσωτερικό, την προσοχή μας εξακολουθεί να τραβάει ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός με τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων, ο οποίος βρίσκεται πάνω από το τιμόνι που έχει μικρή διάμετρο, ένα στοιχείο που συνεχίστηκε και στον απόγονο του μοντέλου.
Η καμπίνα του Peugeot 208 1ης γενιάς είναι ευρύχωρη, ειδικά όσον αφορά το εμπρός μέρος, και τα καθίσματα είναι άνετα. Παρόλο που το αυτοκίνητο ανήκει στη μικρή κατηγορία, στις πίσω θέσεις θα κάτσουν άνετα 2 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 285 λίτρα, αριθμός που μετατρέπεται σε 1076 αν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Το αυτοκίνητο κυκλοφόρησε σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση, κάτι που καταργήθηκε στη 2η γενιά, που διατίθεται μόνο με 5 πόρτες.
5,6 λίτρα/100 χλμ καίει το χιλιάρι
Κάτω από το καπό της βασικής έκδοσης βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 68 ίππους και διακρίνεται για την χαμηλή κατανάλωση, η οποία σε μικτό κύκλο αγγίζει τα 5,6 λίτρα/100 χλμ. Το εν λόγω μοντέλο έχει πιο αστικό προσανατολισμό και ως εκ τούτου η απόδοση των φρένων είναι μέτρια. Όσοι επιθυμούν κάτι πιο δυνατό (σε ιπποδύναμη και φρένα) θα το βρουν στις επόμενες εκδόσεις.
Το κορυφαίο Peugeot 208 1ης γενιάς έχει κινητήρα 1600 κυβικών με ισχύ 208 ίππους και φέρει το θρυλικό σηματάκι GTi, ένα έμβλημα που έχει ιστορία σχεδόν 40 χρόνων και εμφανίστηκε πρώτη φορά στο 205 GTI του 1984.
Γενικά είναι αξιόπιστο, με μικρές απώλειες λαδιών και διαρροές υγρών φρένων από τα σωληνάκια
Η 1η γενιά του Peugeot 208 έχει σταθεί επάξια στο πέρασμα του χρόνου, αφού το αυτοκίνητο είναι γενικά αξιόπιστο. Έχουν γίνει ανακλήσεις λόγω προβλημάτων στο ABS-ESP, το σύστημα διεύθυνσης και λόγω κακής προσάρτησης εξαρτημάτων στον άξονα. Οι κύριες αναφορές αξιοπιστίας έχουν να κάνουν με μικρή απώλεια λαδιών από τον κινητήρα, καθώς και διαρροές από τα σωληνάκια φρένων.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε |