Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Τι πρέπει να προσέχω στους diesel κινητήρες για μην αυξηθεί η κατανάλωση;

Τι πρέπει να προσέχω στους diesel κινητήρες για μην αυξηθεί η κατανάλωση;

24/10/2022

Με τη τιμή του πετρελαίου να έχει εκτοξευτεί, μεγαλώνοντας το κόστος χρήσης των diesel οχημάτων, η ανάγκη για ακόμα πιο σωστή συντήρηση είναι επιβεβλημένη, ώστε εκτός από ακριβές ζημίες να γλιτώσετε κι την αύξηση της κατανάλωσης!

Αν κι η δημοτικότητα του diesel φαίνεται να έχει πάρει την κατιούσα με τις συνεχόμενες αυξήσεις της τιμής του, πολλοί είναι οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων οχημάτων, οι οποίοι τα είχαν αγοράσει λόγω της χαμηλής τους κατανάλωση και του τότε φθηνότερου καυσίμου. Βέβαια οι κινητήρες diesel είχαν πάντα μειονέκτημα στο κόστος συντήρησης. Τα ανταλλακτικά είναι πιο ακριβά σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, ενώ οι ζημιές που μπορούν να εμφανίσουν, πχ σε φίλτρο DPF, είναι αρκετά κοστοβόρες. Παρόλο αυτά, με σωστή συντήρηση και προσοχή στα σημεία που «πονάνε» οι πετρελαιοκινητήρες μπορούν να φτάσουν μέχρι και σε 7ψηφιο νούμερο χιλιομέτρων χωρίς να παρουσιάσουν αύξηση της κατανάλωσης

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Κάθε πότε πρέπει να αλλάζω φίλτρο καυσίμου;

Το φίλτρο καυσίμου είναι ένα από τα πιο σημαντικά αναλώσιμα σε ένα πετρελαιοκινητήρα δεδομένου ότι κρατάει καθαρό το καύσιμο. Σε περίπτωση που οι ρυπογόνες ουσίες του diesel δεν συγκρατηθούν και περάσουν στα μπεκ, θα τα φθείρουν περισσότερο με αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος ζωής του και πραγματικά πονάνε σαν κόστος. Ταυτόχρονα ενισχύει την ισχύ του κινητήρα, αφού στέλνει μόνο καθαρό καύσιμο στον κινητήρα, μειώνει τις εκπομπές ρύπων, καθώς και την κατανάλωση. Η αντικατάσταση του φίλτρου καυσίμου διαφέρει ανάλογα τον κατασκευαστή, με την αλλαγή να ορίζεται μεταξύ 20.000 με 150.000 χιλιομέτρων.
 

Παίζει ρόλο το φίλτρο λαδιού και το λάδι σε ένα πετρελαιοκινητήρα;

Το φίλτρο λαδιού, καθώς και το λιπαντικό παίζουν σημαντικό ρόλο στην εύρωστη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα. Καλό θα είναι να ξεχάσετε το κλασσικό «10-40» που βάζουν οι περισσότεροι. Αυτή η τακτική είναι ελληνική πατέντα και το μόνο που καταφέρνει σε νέα μοντέλα είναι να επιταχύνει τη φθορά του μοτέρ. Το πιο σωστό είναι να συμβουλευτείτε το εγχειρίδιο χρήσης του αυτοκινήτου, όπου αναγράφεται ο τύπος και το ιξώδες του λαδιού που πρέπει να μπει στο κινητήρα. Μάλιστα ανάλογα τη χρονολογία και τις προδιαγραφές, το μοτέρ δέχεται λιπαντικά με συγκεκριμένο ACEA (αφορούν προδιαγραφές που έχει θεσπίσει ο Σύνδεσμος Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων).
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε