autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

14 Δις. Δολάρια διαθέτει η Toyota για μπαταρίες

8/9/2021

Το ποσό μαμούθ που θα διαθέσει η Ιαπωνική εταιρία για έρευνα και εξέλιξη συσσωρευτών, αποσκοπεί στην γενική μείωση του κόστους παραγωγής μπαταριών κάνοντας τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά στο αγοραστικό κοινό, ενώ η τεχνολογία Solid-State (Στερεά Κατάσταση) αξιοποιεί τους στερεούς ηλεκτρολύτες έναντι των μέχρι τώρα υγρών, μειώνοντας περαιτέρω τα προβλήματα που μέχρι τώρα δημιουργούσαν οι τυπικές μπαταρίες.

Η Toyota ανακοίνωσε σήμερα ότι σκοπεύει να διαθέσει 14 δισεκατομμύρια δολάρια στον τομέα τεχνολογίας μπαταριών μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η επένδυση θα αφορά έρευνα τόσο σε μπαταρίες ιόντων λιθίου αλλά και μπαταρίες Στερεάς Κατάστασης. Στελέχη της Toyota ανακοίνωσαν σε μία διαδικτυακή ενημέρωση ότι η εταιρεία προσδοκεί να μειώσει στο μισό το κόστος παραγωγής των μπαταριών μέσα στο δεύτερο μισό της δεκαετίας που διανύουμε, ενώ μέχρι τότε θα πρέπει να έχουν κυκλοφορήσει και τα πρώτα μοντέλα της που θα χρησιμοποιούν μπαταρίες Στερεάς κατάστασης, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να επιτύχουν πλήρη επαναφόρτιση μέσα σε μερικά λεπτά.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Ο γενικός διευθυντής Τεχνολογίας της Toyota, Μasahiko Maeda, ανακοίνωσε ότι οι μπαταρίες τύπου Στερεάς Κατάστασης δεν θα χρησιμοποιηθούν μόνο σε πλήρως ηλεκτρικά οχήματα, αλλά και σε υβριδικά, εφόσον οι μηχανικοί της εταιρείας καταφέρνουν να εξελίξουν μπαταρίες που θα πετυχαίνουν το σωστό ισοζύγιο μεταξύ ισχύος και σταθερότητας. 
 
Η εξέλιξη και έρευνα δεν θα γίνει όμως μόνο όσον αφορά τις μπαταρίες Στερεάς Κατάστασης, αφού η Toyota σκοπεύει να διάθεσει στην αγορά έναν τύπο μπαταρίας ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς μέχρι το τέλος της δεκαετίας, που θα ευνοήσει την περικοπή κόστους αλλά και την αύξηση επιδόσεων στα ηλεκτρικα οχήματα της. "Καθιερώνοντας ένα σύστημα τόσο για ανάπτυξη όσο και για προμήθεια, θα προωθήσουμε τη διάδοση ηλεκτροκίνητων οχημάτων συμπεριλαμβανομένων και των ηλεκτρικών οχημάτων με συσσωρευτές μπαταριάς", δήλωσε επίσης ο γενικός διευθυντής.
 
Συνολικά η Toyota ελπίζει να εξασφαλίσει προμήθεια μπαταριών που φτάνουν τις 200 Γιγαβατώρες μέχρι το 2030, ενώ ο προηγούμενος στόχος της ήταν 180 Γιγαβατώρες, πράγμα που θα της επιτρέψει τη διάθεση 8 εκατομμυρίων εξηλεκτρισμένων μοντέλων μέχρι το 2030, συμπεριλαμβανομένων 2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και οχημάτων που χρησιμοποιούν κυψέλες υδρογόνου.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε