autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Crossover το νέο Renault Megane

6/9/2021

Από το 1995 που το πρωτοπαρουσιάστηκε, είναι η πρώτη φορά που το όνομα Megane θα μπει στην πίσω πόρτα ενός Crossover. Το πλήρες όνομά του είναι Renault Megane E-TECH electric και είναι το Crossover μηδενικών εκπομπών το οποίο ζυγίζει 1624 kg και είναι βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα CMF-EV που χρησιμοποιεί και το Nissan Ariya

Το νέο ηλεκτρικό Crossover είναι στην πραγματικότητα το μοντέλο παραγωγής του περσινού Megan Εvision Concept, με μικρές διαφοροποιήσεις, όπως την προσθήκη κανονικών καθρεφτών αντί για κάμερες και τον λίγο πιο προσγειωμένο σχεδιασμό στα εμπρόσθια και οπίσθια φωτιστικά σώματα. Με εξωτερικές διαστάσεις 4.21 μέτρα, το μεταξόνιο των 2.7 m είναι αρκετά εντυπωσιακό, επιτρέποντας στους μηχανικούς να δημιουργήσουν μία ευρύχωρη καμπίνα σε σχέση με τις μικρές σχετικά εξωτερικές διαστάσεις. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών και το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα έχει ύψος μόλις 1,5 μέτρα, με τις χειρολαβές στις πίσω πόρτες να είναι κρυμμένες ευνοώντας την αεροδυναμική. Στη μάσκα βλέπουμε το έμβλημα της Renault, το οποίο έχει ένα άρωμα ρετρό όπως επιβάλλει η τάση της εποχής. 


Με εξωτερικές διαστάσεις 4.21 μέτρα, το μεταξόνιο των 2.7 m είναι αρκετά εντυπωσιακό, επιτρέποντας στους μηχανικούς να δημιουργήσουν μία ευρύχωρη καμπίνα σε σχέση με τις μικρές σχετικά εξωτερικές διαστάσεις

Με εξωτερικές διαστάσεις 4.21 μέτρα, το μεταξόνιο των 2.7 m είναι αρκετά εντυπωσιακό, επιτρέποντας στους μηχανικούς να δημιουργήσουν μία ευρύχωρη καμπίνα σε σχέση με τις μικρές σχετικά εξωτερικές διαστάσεις

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Νέο σχεδιασμό βλέπουμε επίσης και στο εσωτερικό, όπου έχουν χρησιμοποιηθεί διάφορα σχεδιαστικά στοιχεία από προηγούμενα πρωτότυπα της Renault. Ο πίνακας οργάνων είναι μία οθόνη 12.3 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας βλέπουμε και μία δεύτερη οθόνη 12 ιντσών που έχει αναλάβει το infotainment στις πιο ακριβές εκδόσεις. 
 
Πέρα από τις μηδενικές εκπομπές ο χαρακτήρας του νέου ηλεκτρικού Renault Megane e-tech είναι ακόμα πιο οικολογικός, αφού τα υφάσματα που έχουν χρησιμοποιηθεί στις ταπετσαρίες είναι κατασκευασμένα εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένα υλικά, όπως επίσης από ανακυκλωμένο πλαστικό είναι και τα χαμηλότερα μέρη του ταμπλό και τα εσωτερικά στοιχεία που δεν φαίνονται. Στο τέλος του κύκλου ζωής του οχήματος, το 95%  αυτού θα μπορεί να είναι να ανακυκλωθεί.

Ο πίνακας οργάνων είναι μία οθόνη 12.3 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας βλέπουμε και μία δεύτερη οθόνη 12 ιντσών που έχει αναλάβει το infotainment

Ο πίνακας οργάνων είναι μία οθόνη 12.3 ιντσών, ενώ στο κέντρο της κονσόλας βλέπουμε και μία δεύτερη οθόνη 12 ιντσών που έχει αναλάβει το infotainment

 
Ο κινητήρας αποδίδει 130 ίππους και 250 Nm ροπής στις χαμηλές εκδόσεις ενώ στις κορυφαίες εκδόσεις θα αποδίδει 218 ίππους, 300 Nm ροπής επιτυγχάνοντας 0-100 km/h σε 7,4 δευτερόλεπτα. Οι μπαταρίες θα είναι 40 ή 60 kWh, εξασφαλίζοντας από 300 έως 470 χιλιόμετρα αυτονομίας, θα συνοδεύονται από οκταετή εγγύηση και σε περίπτωση που η χωρητικότητα τους μειωθεί περισσότερο από 70% της αρχικής Renault θα αναλαμβάνει την αντικατάσταση τους δωρεάν. 
 
Αναλυτικά θα το δούμε στο σαλόνι του Μονάχου αυτή την εβδομάδα ενώ περιμένουμε το Renault Megane e-tech Electric να είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το Φεβρουάριο του 2022 με τα πρώτα μοντέλα να πατάνε άσφαλτο ένα μήνα αργότερα.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε