Μια μυστική έρευνα «τομή» στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα έκανε η ομάδα μας, με σκοπό να βγάλουμε χρήσιμα συμπεράσματα για τις after sales υπηρεσίες που προσφέρουν οι αντιπροσωπείες στην Ελλάδα. Ποιες κάνουν όσα υπόσχονται και ποιες όχι;
Κρύψαμε βλάβες μέσα στα σημεία ελέγχου τους
Αναλύσαμε λοιπόν ποια είναι τα κοινά σημεία ελέγχου για όλες τις εταιρίες και έτσι βγάλαμε μία λίστα με περίπου 30 σημεία που πρέπει όλες οι εταιρείες να ελέγχουν, σύμφωνα με αυτά που υπόσχονται. Μέσα λοιπόν σε αυτά τα σημεία ελέγχου «κρύψαμε» ζημιές τις οποίες, με βάση τους ελέγχους που υπόσχονται οτι κάνουν, θα έπρεπε να τις βρουν ΟΛΕΣ και να τις διορθώσουν. Κάποιες αφορούσαν το σύστημα ψύξης, κάποιες περιφερειακά εξαρτήματα και κάποιες στον κινητήρα κτλ. Για να έχουμε συγκρίσιμα αποτελέσματα, για όλες τις εταιρείες οι βλάβες ήταν ίδιες και όλοι οι έλεγχοι έγιναν παρουσία του εκάστοτε ιδιώτη που μας δάνειζε το αυτοκίνητο του στην έρευνα και για το οποίο service πληρώναμε εμείς. Για την εξακρίβωση των ελέγχων έχουν κρατηθεί όλες αποδείξεις και όλα τα επίσημα έγγραφα τα οποία μας δόθηκαν.
Βάσει των ζημιών που βρήκανε αυτή είναι η κατάταξη τους
Οπως είναι φυσικό κάθε βλάβη είχε διαφορετική βαρύτητα, ανάλογα με το πόσο επικίνδυνη ήταν.
Σε πρώτη φάση το ζητούμενο είναι το 100%, το οποίο δεν πραγματοποιήθηκε από καμία εταιρεία. Στην αξιολόγηση της κάθε εταιρείας: Πράσινο θεωρούμε το 70%+, κίτρινο το 60-70%, πορτοκαλί 50-59% και κόκκινο ότι είναι κάτω από 50%.
Στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας αξιολογήσαμε ποιοτικά τις εταιρείες στο σύνολο των υπηρεσιών, αλλά και στην αντιμετώπιση των πελατών τους. Μεταξύ άλλων αξιολογήσαμε την ευκολία του κλεισίματος ραντεβού, την οργάνωση και τον χώρο του συνεργείου, την ενημέρωση που λάβαμε απο τον μηχανικό, αν μας έδωσαν λίστα με βλάβες και τα κόστη επισκευών, το αν έκαναν ή όχι test drive στο όχημα και την τηλεφωνική επικοινωνία μετά το service για να μάθουν αν μείναμε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες τους.
Πάρτε μια ιδέα:
Ξέρετε το πολυ παλιό ανέκδοτο; «Δυο τύποι κάθονται σε ενα παγκάκι και λέει ο ένας στον άλλο: Πάμε για σουβλάκια; E, και δεν πάμε; απαντάει ο άλλος. Ε, και δεν πήγανε!»
Το ίδιο μας συνέβη στο συνεργείο μιας εταιρείας:
Μας είπαν οτι θέλουν άλλαγμα τα αμορτισέρ, συμφωνήσαμε να τα αλλάξουν και... Ε, δεν τα αλλάξανε!
Εσείς τι πιστευετε οτι πρέπει να κάνουν οι κεντρικές αντιπροσωπείες ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν;
Εσείς ξέρετε ποια είναι τα σημεία που πρέπει να ελέγχουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία; Δείτε τα τώρα ξανά!
Δείτε επίσης ποιες εταιρείες έχουν την χειρότερη εξυπηρέτηση στο service και πως μερικές είναι premium μόνο στο όνομα!
Τέλος δείτε ξανά ποιες είναι οι χρεώσεις σε 21 εταιρείες για το μικρό service στην Ελλάδα.
MEGA test εξουσιοδοτημένων συνεργείων στην Ελλάδα!
Πήγαμε ως μυστικοί πελάτες σε 21 εταιρείες, και κρύψαμε βλάβες, από την λίστα ελέγχων που υπόσχονται να κάνουν.
Ποιες εταιρείες πατώσανε και δεν βρήκανε σχεδόν τίποτα;;
Ποιες εταιρείες άλλα μας είπανε και άλλα μας χρέωσαν τελικά;
Εσείς τι λέτε; Υπάρχει εξουσιοδοτημένο συνεργείο που κάνει καλά την δουλειά του;;