Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Φυσικό αέριο: Κι άσε τους άλλους να πληρώνουν βενζίνες!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φυσικό αέριο: Κι άσε τους άλλους να πληρώνουν βενζίνες!

Διαβάστηκε από 14286 αναγνώστες - 2/8/2022

Πάρα τον πόλεμο που μαίνεται στην Ουκρανία και την άνοδο στην τιμή πώλησης του, το φυσικό αέριο συνεχίζει να είναι το πιο οικονομικό και συμφέρον καύσιμο. Ειδικά μάλιστα από τη στιγμή που υπάρχουν κι αυτοκίνητα με εργοστασιακό σύστημα CNG, όπως το Seat Arona και Ibiza, τότε η επιλογή του ως κύριο καύσιμο μοιάζει θησαυρός.

CNG: Συμφέρει ακόμα και τώρα

Μπορεί το τελευταίο διάστημα, οι τιμές των καυσίμων να έχουν επιδοθεί σε ένα αδιάκοπο ράλι ανόδου, αλλά υπάρχει ένα που ακόμα και τώρα καταφέρνει να συνεχίζει να συμφέρει. Μα φυσικά αναφερόμαστε στο φυσικό αέριο ή CNG που διακρίνεται για τα πλεονεκτήματα του και την τιμή του, η οποία ακόμα και σήμερα είναι η μικρότερη της αγοράς ( μέση τιμή 1,5 ευρώ/κιλό στις 2 Αυγούστου).

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ταυτόχρονα το φυσικό αέριο έχει υψηλότερο αριθμό οκτανίων από την απλή βενζίνη (130 έναντι 95). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τα οχήματα που χρησιμοποιούν CNG να χρειάζονται πολύ λιγότερες ποσότητες καυσίμου για να διανύσουν την ίδια απόσταση, κάτι που μεταφράζεται σε μικρότερη κατανάλωση και λιγότερο κόστος σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα καύσιμα. Επιπλέον το CNG είναι σαφώς πιο φιλικό προς το περιβάλλον, αφού παράγει 25% και 15% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τη βενζίνη και το πετρέλαιο αντίστοιχα.

Στην αγορά υπάρχουν αυτοκίνητα με εργοστασιακά συστήματα κίνησης φυσικού αερίου και κινητήρες ειδικά τροποποιημένους για να «καίνε» με ασφάλεια και να εκμεταλλεύονται όλα τα θετικά στοιχεία του συγκεκριμένου καυσίμου.

Η Seat επενδύει στο CNG

Ειδικά η Seat έχει εμβαθύνει σε τεχνολογίες γύρω από το CNG και προσφέρει δύο κορυφαία μοντέλα της με κινητήρες που καίνε φυσικό αέριο. Συγκεκριμένα πρόκειται για το Arona, που καταναλώνει 4,7kg/100 χλμ ή 6,35 ευρώ/100χλμ και το Ibiza, με τη μέση τιμή κατανάλωσης να είναι στα 4,2kg/100 χλμ ή 5,7 ευρώ/100χλμ.



Τα δύο μοντέλα δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, μπαίνουν ελεύθερα σε δακτύλιο, ενώ οι τιμές τους ξεκινάνε από τα 18.490 ευρώ για το Ibiza και τα 19.990 ευρώ για το Arona. Εννοείται ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα έρχονται με διπλό ρεζερβουάρ καυσίμου και σε περίπτωση που τελειώσει το φυσικό αέριο, μπαίνει σε λειτουργία η βενζίνη προσφέροντας επιπλέον αυτονομία μέχρι τον επόμενο σταθμό ανεφοδιασμού.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε