Γιατί ο κόσμος κάνει τόσα αρνητικά σχόλια για το VW T-Roc;
Διαβάστηκε από 195880 αναγνώστες - 22/6/2022
Συγκρίναμε το Ford Puma με το VW T-Roc, όπου το T-Roc έχασε με 6-1. Το θέμα είχε πολλά και ιδιαιτέρως εύστοχα σχόλια από τους αναγνώστες μας, που μας έκαναν να τα επιλέξουμε και να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό άρθρο! Μπες και δες τα κορυφαία από αυτά και πες μας, συμφωνείς ή διαφωνείς μαζί τους;
Πώς χαρακτηρίζει ο κόσμος το VW T-Roc μετά από το συγκριτικό με το Ford Puma
Πάνω από 168.000 άτομα διάβασαν το συγκριτικό ανάμεσα στο Ford Puma και το VW T-Roc, με 186 από αυτούς να μην μένουν απλά στην ανάγνωση και να παίρνουν άμεση θέση, ενώ άλλοι 408 ταυτίστηκαν μαζί του και το κοινοποίησαν.
Ήρθε η ώρα να δούμε τι λέει ο κόσμος για το VW T-Roc, ξεκινώντας από το πιο δημοφιλές σχόλιο, με 14 reactions:
- «Ο Έλληνας θέλει να πουλάει μούρη ότι έχει VW όλα τα άλλα είναι ψιλά γράμματα.»
- «Μόνο σε εμένα κάνει αρνητική εντύπωση η εγγύηση μόνο 2 ετών της VW; Τι μπορεί να κρύβει η βιομηχανία πίσω από αυτή την τακτική; Υπολογίζει τόσο πολύ στα έξοδα επισκευών των αυτοκινήτων; Δεν έχει καμία εμπιστοσύνη στο προϊόν της; Δεν είναι αρκετά περίεργο αυτό;»
- «Αν ποτέ οι καταναλωτές καταλάβουν πως η VW είναι αντίστοιχό brand της Skoda, της Seat, της Opel, της Fiat, τότε θα πάψουν τα αυτοκίνητά της να πωλούνται σε τιμές Mercedes, Audi, BMW, Alfa Romeo.»
- «Τα μοντέλα του Group VW, ακόμα και τα Audi, έχουν εξελιχθεί σε προϊόντα φασόν κακής ποιότητας. Το εσωτερικό για παράδειγμα του T-ROC αποτελείται στο σύνολο του από σκληρό πλαστικό που δεν δικαιολογείται για την τιμή του μοντέλου.»
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
- «Κάτοχος T-Roc 1.5 exp .manual απο το 2018 με 34000km. Αγοράστηκε χωρίς την επέκταση εγγύησης. Ήμουν πολύ επιφυλακτικός για τα σκληρά πλαστικά. 4 χρόνια μετά δεν ακούω ούτε τσικ. Service 1 φορά το χρόνο... κανένα απολύτως πρόβλημα.»
- «Τα VW είναι από τα πιο Fake αυτοκίνητα. Και το λέω επειδή είμαι καμένος.»
- «Μας τα έκαναν τσουρέκια με τη Volkswagen και για αυτό χρεώνει τα service φωτιά σε σχέση με άλλες εταιρίες! Πάνω στο όνομα της ποιότητας σε βάζουν να πληρώσεις τα διπλά για service σε μια 5ετια για μοντέλο της σειράς? Δηλαδή σε καμιά πιο ειδική έκδοση τι θα πλήρωνες;»
- «2022 έχουμε, παίρνεις VW και δεν έχει αυτόματο φρενάρισμα, όταν το βρίσκεις standard σε άλλα κι άλλα; Ανεπίτρεπτο για μένα, κλασσική απόδειξη πως οι Γερμανοί θα σου χρεώσουν ό,τι μπορέσουν ως extra.»
- «Σχεδόν 2 λίτρα λιγότερα στο ταξίδι είναι σημαντικά εκεί που έχουν φτάσει οι τιμές! Δεν τα λες και λίγα, ειδικά όταν σκέφτεσαι να πάρεις δεύτερο καφέ. Όπως τα βλέπω χάνει αρκετά το T-Roc στα έξοδα…»
- «Ρε παιδιά, έχετε δει την ποιότητα πλαστικών της VW; Σας αρέσουν για 25.000 ευρώ αυτοκίνητο; Η συναρμογή και η αίσθηση τους είναι πραγματικά αστεία για Γερμανικό αυτοκίνητο του 2022!»
- «Ξέρατε πως τα Skoda και τα Seat έχουν 4 χρόνια εγγύηση ενώ τα VW 2; Ίδιο εργοστάσιο ίδια εγγύηση, διαφορετική στρατηγική στην Ελλάδα από τους αντιπροσώπους. Στην VW για πάρεις επέκταση 2 χρόνια πρέπει να πληρώσεις 420 ευρώ. Γιατί στην VW να πληρώσεις την επέκταση και στα Skoda και SEAT όχι;»
- «Η VW δυστυχώς έχει καβαλήσει το καλάμι και νομίζει ότι έγινε Mercedes.»
- «Γενικώς τα αυτοκίνητα της VW είναι υπερεκτιμημένα, δεν αξίζουν τα λεφτά τους, με τα ίδια λεφτά αγοράζεις πολύ καλύτερα αυτοκίνητα.»
- «Εγώ ξέρω ότι αυτός που δίνει μεγάλη εγγύηση, το κάνει όχι γιατί θέλει να "μπει μέσα", αλλά επειδή εμπιστεύεται το προϊόν του. Ο Γερμανός , χαζός δεν είναι, κάτι ξέρει και δίνει μόνο δύο χρόνια.»
- «Μα είναι απλός ο λόγος. Γνωρίζουν ότι τα κορόιδα είναι ατελείωτα που και πάλι θα προτιμήσουν T-Roc νομίζοντας ότι πήραν κάτι ξεχωριστό.... Να μην αναφερθούμε στο πόσο καλύτερο είναι το Ford σε σχέση με το VAG.»
- «Αγόρασα πριν 5 χρόνια Seat Leon mk3 1.2 με τα 110 άλογα με 17.000 ευρώ τελικό κόστος με όλα τα χαρτιά και τώρα ζητάνε 25.000 ευρώ; Επειδή είναι SUV και VW; Όχι ρε φίλε έχει ξεφύγει το πράγμα με τις τιμές.»
- «Όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα καλά είναι. Τα Γερμανικά όμως, πολύ υπερτιμημένα. Οι Γερμανοί δεν παίζονται στο promotion.»
- «Και σε 5 το πολύ χρόνια το VW θα γίνει και καψολαδιάς όπως κάθε Γερμανός.»
- «Ο Έλληνας στο μυαλό του τη VW την έχει σα πιο premium μάρκα, παρόλο που το πακέτο του Puma είναι σημαντικά ανώτερο.»
- «Υπερτιμημένα τα γερμανικά χωρίς να αξίζουν την διαφορά που πληρώνεις.»
- «Ο μόνος λόγος που πουλάει έτσι το T-roc είναι γιατί είναι VW... Χωρίς να στηρίζεται πουθενά αλλού αυτό, είτε τεχνικά, είτε ποιοτικά, είτε οικονομικά, είτε στην εξυπηρέτηση πελατών, με την ιστορία της VW τα τελευταία χρόνια να έχει δείξει πάμπολλα προβληματικά αυτοκίνητα και μοντέλα, η VW είναι ένα στερεότυπο της ελληνικής αυτοκίνησης... »
- «Πότε τα τελευταία χρόνια έβγαλε η εταιρία από την Γερμανία κάτι που θα στεκόταν στα ίσια στον ανταγωνισμό κοντά στην κορυφή στην κατηγορία;»
- «Γιατί είναι χάλια μαύρα το συγκεκριμένο!!! Αγοράζω Seat ή Skoda με λιγότερο κόστος και είμαι στον όμιλο Volkswagen group!!!»
- «Το «αυτοκίνητο του λαού» έχει πλέον αλμυρή τιμή και αμφίβολη αξιοπιστία..»
- «Άν κοιτάξουμε μερικά χρόνια πίσω η VW έχει κάνει ανακλήσεις μοντέλων για ελαττωματικά ηλεκτρικά, τουρμπίνες και άλλα ! Γενικά δε δίνει μεγάλη εγγύηση για να πηγαίνεις κάθε τρεις και λίγο να πληρώνεις! Παρόλα αυτά ο έλληνας την θεωρεί premium μάρκα».
- «Γιατί πλέον ο κόσμος έχει ξεκινήσει να καταλαβαίνει, και να μην μένει στις διαφημίσεις και στο marketing των εισαγωγέων.»
- «Μέτρια πλαστικά, φτηνή κατασκευή, μέτρια εργονομία, πολύ ακριβά τα έξτρα που σε ιαπωνικές και κορεάτικες εταιρείες είναι πλέον στο standard εξοπλισμό, ακριβά service, μόνο θετικό η μεταπωλητική αξία που κρατάει. Κάποτε ήμουν οπαδός της VW, πλέον είμαι αδιάφορος. Και στο design χρόνια τώρα μόνο μικρές πινελιές και το ίδιο καλούπι 10 χρόνια τώρα όπως και σε όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου.»
- «Σας εύχομαι να μην πάθετε όσα έχουμε τραβήξει! Είναι κρίμα μέσα στην πενταετία να γίνεσαι αιμοδότης , δεν δικαιολογεί τέτοιες ζημιές ! Γι αυτό και πλέον έχουν βγάλει κ παρατσούκλι είναι οι γνωστές "φριτέζες"»
- «Έχω Polo 2003 και πέρα από σχεδόν δύο λίτρα λάδι που καίει το χρόνο είμαι πολύ ευχαριστημένος. Οδηγικά το απολαμβάνω όπως και πριν σχεδόν είκοσι χρόνια.
- «Καλησπέρα. Έχω ένα VW TOURAN το οποίο πλέον είναι πολύ παλιό. Ό,τι υπάρχει επάνω του έχει χαλάσει και έχει αντικατασταθεί. Την πρώτη βλάβη του την έβγαλε στους έξι μήνες και από τότε με μικρά μόνο διαστήματα, πήγαινε συνεργείο κάθε λίγο. Αν γράψω τις βλάβες γεμίζω τουλάχιστον 6-7 σελίδες Α4. Βεβαία η αντιπροσωπία Kosmocar αν δεν κάνω λάθος ήταν πάντα εξαιρετική. Και η τότε τοπική αντιπροσωπία. Απλώς ήμουν άτυχος. Και το θέμα είναι ότι και τώρα μου αρέσουν πολύ σχεδόν όλα τα νέα μοντέλα.»
- «Πολύ καλά αυτοκίνητα , αλλά δεν τυγχάνουν καλής αντιπροσωπείας στην Ελλάδα»
- «Η VW έχει υψηλά στάνταρ ασφαλείας και αυτό πρέπει να κοιτάμε. Τα μηχανικά ή όποιο άλλο πρόβλημα σε αυτοκίνητο προκύψει, τα διορθώνουμε. Αν καρφωθείς όμως, χτύπα ξύλο, αμάξι με αμάξι διαφέρει σε παθητική ασφάλεια.»
- «Η VAG βγάζει λεφτά από το service. Τα αυτοκίνητα της VW παραμένουν όντως εξαιρετικά σε επιδόσεις, αλλά τα ανταλλακτικά τους είναι πανάκριβα, η δε εργατοώρα χρεώνεται σε εξωφρενικές τιμές. Δεν έχετε παρά να πάτε σε μια αντιπροσωπεία και να δείτε τις χρεώσεις των εργατοωρών: AUDI 90€, VW 80€, SKODA 60€. Λες και για να αλλάξει ένα φίλτρο λαδιού είναι διαφορετική διαδικασία σε ένα Audi από ότι σε ένα Skoda. Στην Ελλάδα δυστυχώς η αντιπροσωπεία ευθύνεται για την πολύ κακή φήμη που έχουν αποκτήσει τα - κατά τα άλλα πολύ καλά - αυτοκίνητα της VW τα τελευταία 20 χρόνια.»
- «Παραγγείλαμε μέσω leasing Toyota Yaris hybrid αλλά με ένα έτος παράδοση μας έδωσαν VW golf ώσπου να έρθει το δικό μας. Στο πρώτο δίμηνο έχει έρθει η οδική μια φορά και άλλες δύο το φόρτωσε.»
- «Το πρόβλημα είναι ότι η εταιρεία έχει καβαλήσει το καλάμι Όχι βέβαια ότι οι υπόλοιπες εταιρίες πάνε πίσω αλλά ειδικά η Volkswagen το έχει παρακάνει… Πολλά κόλπα και χαμηλή ποιότητα κατασκευής.»
- «Μα οι ίδιοι οι Γερμανοί τα λένε ότι κοροϊδεύουν τον κόσμο και είναι καταγεγραμμένα και σε βιβλίο. Έχουν πει ότι αντί να κάθονται να επενδύουν τα λεφτά στην εξέλιξη του οχήματος προτιμούν να τα επενδύσουν στην διαφήμιση γιατί έτσι πουλάνε περισσότερο.»
Συμπερασματικά θα λέγαμε πως αυτό που ενοχλεί τους καταναλωτές είναι
η πολιτική της VW, που επαναπαύεται στη βαρύτητα του ονόματός της χωρίς να το υποστηρίζει εμπράκτως, σχεδόν σε κανέναν τομέα.
Οι περισσότεροι αναφέρθηκαν στα σκληρά πλαστικά, στο ακριβό κόστος service, στη βασική έκδοση που έχει φτωχό εξοπλισμό και υψηλή τιμή, καθώς βέβαια και στον τομέα της εγγύησης, η οποία είναι διετής, και για να επεκταθεί για άλλα 2 χρόνια ακόμα χρειάζεται να πληρώσεις 420 ευρώ.
Ίσως το μυστικό για αυτόν που θέλει να αγοράσει T-Roc είναι να την ζητήσει ως δώρο.
Εσύ τι λες; Συμφωνείς με τα παραπάνω;
Ιδιαιτέρως αιχμηρά τα σχόλια για το T-Roc και την πολιτική της VW!
«Προϊόντα φασόν κακής ποιότητας», «χρεώνει το service φωτιά η VW», «αστεία συναρμογή και αίσθηση», «υπερτιμημένα αυτοκίνητα», «έχει καβαλήσει το καλάμι η VW» γράφουν οι περισσότεροι!
Στον αντίποδα: «Πολύ καλά αυτοκίνητα», «από το 2018 κανένα απολύτως πρόβλημα».
Ποια είναι η γνώμη σου; Έχουν δίκιο όσοι κριτικάρουν τη VW, ή άδικα «τρώει» κράξιμο; Τα καλύτερα σχόλια θα συμπληρώνουν συνεχώς το άρθρο.