Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
5 φωτογραφίες »

Η Πέμπτη γενιά Subaru WRX είναι γεγονός

13/9/2021

Το μοντέλο που όλοι οι φίλοι της Subaru περίμεναν με ανυπομονησία είναι τελικά εδώ. Ο λόγος για το νέο Subaru WRX πέμπτης γενιάς. Και λέμε σκέτο WRX χωρίς Impreza, διότι από την τέταρτη γενιά, τα δύο μοντέλα χώρισαν τους δρόμους τους, με το σηματάκι WRX (World Rally Xperimental) που ξεκίνησε να κοσμεί το πορτμπαγκάζ των γρήγορων Impreza το 1992, δείχνοντας τις αγωνιστικές προθέσεις της εταιρείας για το συγκεκριμένο μοντέλο, ακολουθεί πλέον δικιά του πορεία, θέλοντας να διαχωρίσει το χαρακτήρα του από το απλό Impreza. Με μία νέα πλατφόρμα και έναν νέο κινητήρα, κάθεται απέναντι από τον ανταγωνισμό και διεκδικεί τη θέση του στο πάνθεον των γρήγορων μοντέλων της εταιρίας.

Ο νέος κινητήρας που φοράει το Subaru WRX είναι 2,4 λίτρων και αποδίδει 274 άλογα, με την ροπή του να είναι 349 Nm στο φάσμα μεταξύ 2000 έως 5200 στροφών. Και ενώ η ροπή εξακολουθεί να είναι ίδια με το WRX της προηγούμενης γενιάς, βλέπουμε την ιπποδύναμη αυξημένη κατά τρεις ίππους. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι είτε χειροκίνητο 6 σχέσεων η αυτόματο CVT οκτώ σχέσεων, με την δυνατότητα να μπορεί ο οδηγός να ανεβάσει η να κατεβάσει ταχύτητα από τα αντίστοιχα χειριστήρια στο τιμόνι. Σημαντική προσθήκη είναι αυτή ενός εξωτερικού ψυγείου, το οποίο φροντίζει οι βαλβολίνες να είναι σε σωστή θερμοκρασία.


Τα πλαστικά γύρω από τους θόλους, και στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα θυμίζουν περισσότερο Crossover

Τα πλαστικά γύρω από τους θόλους, και στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα θυμίζουν περισσότερο Crossover

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Και μπορεί από πλευράς κινητήρα τα νέα να μην είναι και τόσο εντυπωσιακά, όμως πολύ δουλειά έχει πέσει στο σχεδιασμό του σασί, το οποίο είναι κατά 28% πιο στιβαρό, ενώ το κέντρο βάρους του νέου Subaru WRX είναι ακόμα πιο χαμηλό σε σχέση με του προκατόχου του. Και στο εξωτερικό βλέπουμε να έχουν γίνει αρκετές αλλαγές, αφού τα νέα led φανάρια εμπρός και πίσω είναι αρκετά εντυπωσιακά, αν και τείνουν να θυμίσουν φωτιστικά σώματα άλλης εταιρείας. Η εξάγωνη μάσκα πού πλέον είναι χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της εταιρίας είναι μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο, ενώ δεν λείπει και το χαρακτηριστικό scoop στο καπό, το οποίο βοηθά στην ψύξη του Boxer κινητήρα.

Η εξάγωνη μάσκα πού πλέον είναι χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της εταιρίας είναι μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο

Η εξάγωνη μάσκα πού πλέον είναι χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων της εταιρίας είναι μεγαλύτερη από το προηγούμενο μοντέλο

 
Περίεργης αισθητικής είναι όμως τα πλαστικά γύρω από τους θόλους, και στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, τα οποία θυμίζουν περισσότερο Crossover μοντέλο θα λέγαμε, παρά γρήγορο σεντάν. Αν ήταν στο χρώμα του αμαξώματος ενδεχομένως να ήταν πιο εύπεπτα, ή τουλάχιστον αν είχαν φινιριστεί έστω, σε γυαλιστερό μαύρο. Οι ζάντες είναι 17 ή 18 ιντσών με την ακριβή GT έκδοση που βλέπουμε και στις φωτογραφίες να έχει στάνταρ τα 245/40 r18 λάστιχα.

Το flat bottom τιμόνι με τα αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση και από μέσα

Το flat bottom τιμόνι με τα αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση και από μέσα

 
Στο εσωτερικό έχει γίνει μία καλή προσπάθεια, με τα όμορφα Ultrasuede καθίσματα της Recaro  με τις κόκκινες ραφές να χτυπάνε στο μάτι, ενώ υπάρχει επίσης και μία οθόνη infotainment 11,6 ιντσών, συμβατή με Apple carplay και Android auto. Το κρύσταλλο στο παρμπρίζ είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και το flat bottom τιμόνι με τα αλουμινένια πεντάλ ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση και από μέσα. Κάτ επιλογή μπορεί να τοποθετηθεί και ηχοσύστημα Harman Kardon 11 ηχείων για κορυφαίο ήχο.

Στο εσωτερικό έχει γίνει μία καλή προσπάθεια, με τα όμορφα Ultrasuede καθίσματα της Recaro  με τις κόκκινες ραφές να χτυπάνε στο μάτι

Στο εσωτερικό έχει γίνει μία καλή προσπάθεια, με τα όμορφα Ultrasuede καθίσματα της Recaro  με τις κόκκινες ραφές να χτυπάνε στο μάτι

 
Με την τιμή του νέου Subaru WRX να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά να γνωρίζουμε ότι θα διατεθεί στις αγορές στις αρχές του 2022, μας κάνει ήδη να αναρωτιόμαστε πώς θα μπορούσε να είναι η έκδοση με το σηματάκι STI.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε