Δεν έχει πέσει ακόμη η σκόνη από την
πρόσφατη συνεργασία του Renault Group με την ιταλική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών
STMicroeletronics για την προμήθεια μικροτσίπ για ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Η επόμενη ενέργεια της γαλλικής μάρκας είναι ένα deal με την κινεζική εταιρεία Envision AESC και τη γαλλική εκκίνηση Verkor
για την κατασκευή μπαταριών για τη μελλοντική γκάμα ηλεκτρικών οχημάτων της. Ουσιαστικά έχουμε να κάνουμε με μία ακόμη πρωτοβουλία που
επιβεβαιώνει τις φιλοδοξίες της Renault σχετικά με το ηλεκτρικό της μέλλον. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσει η συνεργασία με την LG Solution που παρέχει μπαταρίες για το Renault Zoe και το προσεχές crossover Renault Megane E-Tech.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »
Σχετικά την νέα συνεργασία, το εργοστάσιο της AESC που θα αναλάβει την κατασκευή των μπαταριών θα έχει χωρητικότητα 9 kWh, αρκετή για να παράγει μπαταρίες για το Renault 5 και όσα άλλα μικρά ηλεκτρικά μοντέλα εμφανιστούν τα προσεχή χρόνια, ενώ το προσεχές διάστημα και
μέχρι το 2030 θα αυξηθεί στα 24 gWh. Εξάλλου, είναι δεδομένη η τεχνογνωσία της
AESC (Automotive Energy Supply Corporation) στον χώρο, καθώς θεωρείται η
δεύτερη μεγαλύτερη κατασκευαστική εταιρεία μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως, πίσω από την Panasonic. Από την άλλη πλευρά, η
Verkor θα εστιάσει περισσότερο στην
ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών υψηλής απόδοσης για μεγαλύτερα και πιο premium μοντέλα. Στο πακέτο συμπεριλαμβάνεται και η επερχόμενη πλήρως ηλεκτρική γκάμα των
high performance μοντέλων της Alpine.Με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ θα προσφέρεται το νέο Renault 5.
Θυμίζουμε ότι αντίστοιχες συμφωνίες έχουν συνάψει και άλλες συμφωνίες όπως οι
Volkswagen, Porsche και Volvo που θα παράγουν τις δικές τους μπαταρίες. Στον αντίποδα η
Stellantis έχει υπογράψει μια συμφωνία με την Automotive Cell Company - μια κοινοπραξία στην οποία η Renault ενδιαφέρεται επίσης να συμμετάσχει.