H Peugeot ανακοίνωσε πως τα 3008 και 5008 θα προσφέρονται σύντομα με ένα νέο ήπια υβριδικό μοτέρ που θα αποδίδει 136 άλογα και θα καταναλώνει 15% λιγότερο καύσιμο.
Με 136 άλογα, θα καίνε 15% λιγότερο καύσιμο
Η νέα ήπια υβριδική επιλογή έχει ως βάση ένα νέο τούρμπο 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων, ο οποίος συνεργάζεται με μια μπαταρία και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα (αποδίδει 28 ίππους και 55 Nm ροπής) που είναι τοποθετημένος μέσα στο επίσης καινούριο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο σχεδιάστηκε ειδικά για το υβριδικό αυτό σύστημα και στεγάζει επίσης την ECU και τον μετατροπέα. Η ισχύς φτάνει τα 136 άλογα και τα 230 Nm ροπής, με την Peugeot να υπόσχεται πως τα δύο SUV έχουν τώρα περισσότερη ροπή όταν κινούνται με μικρή ταχύτητα και ότι η κατανάλωσή τους μειώνεται ακόμη και ως 15%. Η εξοικονόμηση βενζίνης μέσα στην πόλη, σύμφωνα με τη μάρκα, φτάνει ακόμη και τα 2,5 λτ./100χλμ.
Όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη, τα SUV μπορούν να εκκινήσουν ή να επιτύχουν μικρές μανούβρες χρησιμοποιώντας μόνο τον ηλεκτροκινητήρα τους. Λόγω αυτής τους της δυνατότητας, η Peugeot εγκατέστησε το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS) για την προστασία των πεζών και των δικυκλιστών.
Δεν μειώνεται ο χώρος αποσκευών
Η Peugeot είναι σε θέση να ανακοινώσει πως ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ δεν θα μειωθεί. σε σχέση με τις αμιγώς βενζινοκίνητες εκδόσεις, καθώς η μάρκα κατάφερε να τοποθετήσει την μπαταρία του ήπια υβριδικού συστήματος κάτω από το αριστερού μπροστινού καθίσματος.
Επεκτείνεται η γκάμα των Peugeot 3008 και 5008
- Θα καίνε έως 15% λιγότερη βενζίνη
- Περισσότερη ροπή από χαμηλά
- Χωρίς συμβιβασμούς στο πορτ-μπαγκάζ
- Θα λάβουν το ίδιο μοτέρ 208, 308, 2008 και 408
Εσύ με τι μοτέρ θα αγόραζες το Peugeot 3008; Σε diesel ή ως ήπια υβριδικό;