3 φωτογραφίες »

Με πλατφόρμες της Nissan τα νέα Mitsubishi

14/9/2021

Τον τελευταίο καιρό δεχόμαστε πυρά από παντού, με τις συνεργασίες εταιριών να έχουν φτάσει σε σημείο να μπορούν να χαρακτηριστούν το λιγότερο ως αλλοπρόσαλλες. Είδαμε Supra από την Bmw, Toyota με κινητήρα από Impreza, Mercedes με σωθικά Renault και τώρα η λίστα συμπληρώνεται με έναν Φρανκενστάιν ακόμα. Με πλατφόρμες Nissan τα Mitsubishi στο Domestic Market της Ιαπωνίας από το 2026. Τι άλλο να περιμένουμε;

Σύμφωνα με αναφορές, η Mitsubishi θα σταματήσει να εξελίσσει πλατφόρμες νέων μοντέλων για την Ιαπωνική αγορά και θα προσφέρει στο άλλοτε προνομιούχο από πληθώρα μοντέλων επιδόσεων Ιαπωνικό domestic market, αυτοκίνητα βασισμένα σε πλατφόρμες της Nissan από το 2026 και μετά. Μία τέτοια κίνηση αποσκοπεί στο να κρατηθεί το κόστος εξέλιξης σε κάποιο ανώτατο όριο και να περιοριστούν οι οικονομικές απώλειες, καθώς η εταιρεία προσανατολίζεται στο να επενδύσει χρήματα στην εξέλιξη ηλεκτρικών μοντέλων.


H εταιρεία κάποτε ήταν διάσημη για τα αγωνιστικά σεντάν της, τα οποία σάρωναν τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι

H εταιρεία κάποτε ήταν διάσημη για τα αγωνιστικά σεντάν της, τα οποία σάρωναν τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »

 
Τα αυτοκίνητα της Mitsubishi που θα πωλούνται στην Ιαπωνία θα βασίζονται σε πλατφόρμες της Nissan, αλλά θα εξακολουθούν να έχουν εσωτερικό, εξωτερικό αλλά και κινητήρες, εξελιγμένους από την εταιρεία που κάποτε ήταν διάσημη για τα αγωνιστικά σεντάν της, τα οποία σάρωναν τους αγώνες του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι. Με αυτό τον τρόπο λοιπόν η μοναδικότητα μιας εταιρείας όπως η Mitsubishi, δέχεται ένα ακόμα χτύπημα στο βωμό της ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων. Όμως η βιωσιμότητα μιας εταιρείας, πλέον εξαρτάται από τέτοιες στρατηγικές κινήσεις, αφού όλο και περισσότεροι κατασκευαστές επικεντρώνονται στη συνεργασία για την εξέλιξη κοινών προϊόντων με σκοπό την μείωση του όλο και αυξανόμενου κόστους εξέλιξης.

Αλλοτε δημοφιλή μοντέλα τα οποία κρατούσαν ψηλά τη σημαία της εταιρείας όπως το Lancer και το Pajero έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να περνούν στην λήθη

Αλλοτε δημοφιλή μοντέλα τα οποία κρατούσαν ψηλά τη σημαία της εταιρείας όπως το Lancer και το Pajero έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να περνούν στην λήθη

 
Η ανακοίνωση αυτή, έρχεται να συμπληρώσει μια προηγούμενη, σύμφωνα με την οποία η Mitsubishi είχε την πρόθεση να σταματήσει την εισαγωγή νέων μοντέλων στην Ευρώπη σε μία προσπάθεια να μειώσει τις απώλειες κατά 20%. Παρόλα αυτά, τον Μάρτιο του 2021 ανακοινώθηκε ότι η εταιρεία από τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου, θα εξακολουθήσει να δίνει το παρόν στην Ευρωπαϊκή αγορά με δύο νέα μοντέλα, τα οποία θα βασίζονται σε πλατφόρμες της Renault από το 2023.
 
Και όλα αυτά συμβαίνουν ενώ το 2016 η Nissan αγόρασε το 34% της Mitsubishi δημιουργώντας έτσι την συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi. Παρά τις διαρκείς προσπάθειες όμως του γκρουπ τα τελευταία χρόνια, η Mitsubishi εξακολουθεί να σημειώνει απώλειες, καθώς άλλοτε δημοφιλή μοντέλα τα οποία κρατούσαν ψηλά τη σημαία της εταιρείας όπως το Lancer και το Pajero έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να περνούν στην λήθη.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το »